Η αεροπορική εταιρία από την Ιρλανδία , η Ryanair, έκανε είδηση την υποχρέωση της. Η καλύτερα την υποχρέωση που έχουν όλες οι αεροπορικές εταιρίες. Δηλαδή όχι μόνο να αναχωρούν στην ώρα τους αλλά να φθάνουν και στην ώρα τους. Φαίνεται οτι η εταιρία στο παρελθόν δεν είχε αυτό το προτέρημα και τώρα που πέτυχε να φθάνουν τα αεροπλάνα της στην ώρα τους, περηφανεύονται και το διαλαλούν.
Με ανακοίνωση της η Ryanair ενημέρωσε ότι με βάση τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Οκτωβρίου, προκύπτουν ότι:
92% των 55,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9,6 εκ. πελάτες τον Οκτώβριο με το 92% των 55,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσω της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.
Related posts
Αποκλειστικά για …πρίγκηπες
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
«Γρίφος» ο τρόπος της επίθεσης του Ισραήλ στο Ιράν-Σύνοδος Κορυφής στις Βρυξέλλες με πολεμική ατζέντα
Περιορισμένο πλήγμα αλλά μέσα στο έδαφος του Ιράν. Αυτό έχει αποφασίσει το Ισραήλ ως αντίποινα για την ιρανική επίθεση, σύμφωνα…