Η είδηση για τη Μαρίνα Αλίμου δεν είναι καινούργια. Η συζήτηση είχε γίνει το Φεβρουάριο. Όμως αποκτά τώρα ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί ο χρόνος περνάει και όλοι οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων περιμένει να δει αποτελέσματα. Οι υποδείξεις που είχαν γίνει είναι δεσμευτικές για το ΥΠΕΚΑ και το ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα με τους όρους δόμησης της Μαρίνας Αλίμου. Μετά από μία κρίσιμη συνεδρίαση που είχε γίνει το Περιφερειακό Συμβούλιο γνωμοδότησε κατά πλειοψηφία υπέρ των γενικών όρων της Σ.Μ.Π.Ε. της Μαρίνας Αλίμου, με την προϋπόθεση να τηρηθούν οι όροι που αναφέρονται στην 441/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου και ιδιαίτερα τα σημεία που αναφέρονται στη μη αύξηση της επιτρεπόμενης δόμησης από 9.000 τ.μ. (που επιτρέπονται σήμερα) σε 18.500 τ.μ. και στη μη αύξηση του συντελεστή κάλυψης από 10-15% (που επιτρέπονται σήμερα) σε 40 % που προτείνει η μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ. Επίσης, δέχτηκε όλους τους περιβαλλοντικούς όρους και δεσμεύσεις που αναφέρονται στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου.
Αυτά αναφέρονται στο αποφασιστικό σκέλος της υπ΄ αρ. 47/2014 απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου και συνεπώς το ΤΑΙΠΕΔ, θα πρέπει να ανασκευάσει σημαντικά την Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, μειώνοντας τη δόμηση και το συντελεστή κάλυψης, πριν αυτή αποσταλεί για έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4179/2013.
Ο Δήμαρχος Αλίμου ενημέρωσε το σώμα για όλο το ιστορικό της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της Μαρίνας Αλίμου από το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς επίσης για την υπ’ αρ. 4684/2013 αίτηση ακύρωσης που έχει καταθέσει ο δήμος στο Συμβούλιο της Επικρατείας, προσβάλλοντας την όλη διαδικασία μεταβίβασης της Μαρίνας και της δημοτικής περιουσίας στο ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και για την απόφαση 441/2013 του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ζητάμε, είπε ο Θάνος Ορφανός «να εξαιρεθούν τα 13.522 τ.μ. (με το Κολυμβητήριο) που έχουν παραχωρηθεί στο δήμο Αλίμου, από την διαδικασία παραχώρησης στον επενδυτή. Γι΄ αυτό το λόγο προσφύγαμε στο ΣτΕ. Διαφωνούμε με την προτεινόμενη μετεγκατάσταση του κολυμβητηρίου. Διαφωνούμε με τους προτεινόμενους όρους δόμησης που θα υποβαθμίσουν το περιβάλλον. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε δομημένη επιφάνεια 18.500 τ.μ. με κάλυψη 40% και ύψος 11μ. στη παραθαλάσσια ζώνη, δηλαδή να κτιστεί ένα τσιμεντένιο τείχος μπροστά στην πόλη.
Ο δήμαρχος είχε πει τότε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η σημερινή απαράδεκτη κατάσταση της Μαρίνας και είναι απαραίτητος ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη της.
Το κράτος τι κάνει γι αυτό. Γιατί είναι και το Παλαιό Φάληρο, η Γλυφάδα, η Βούλα.
Related posts
Λήστεψαν φορτηγό με γούνες στη Θεσσαλονίκη
Νεκρή 17χρονη σε τροχαίο με μηχανή
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Έκλεισε το Deal του FCA και του PSA
Όλοι περίμεναν αυτό το «πάντρεμα» ανάμεσα στην Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και το Peugeot PSA Group PUGOY . Ένα πάντρεμα…