Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
13 Δεκ 2019
Auto-Moto

Η Pirelli κέρδισε το γκραν πρι στην έδρα της με τακτική ενός Pit Stop

Μετά το χθεσινό αγώνα περίπατο για τον Sebastian Vettel της Red Bull γράψαμε για τα αποτελέσματα και τη γενική κατάταξη στο πρωτάθλημα της F1.
Σήμερα θα αναφερθούμε για τη στρατηγική που κράτησαν οι τημ μάνατζερς αλλά και το τι έκαναν οι αρμόδιοι με τα λάστιχα που χρησιμοποιήθηκαν στο ιταλικό γκραν πρί -τον ταχύτερο ίσως αγώνα.
Με την τρίτη νίκη του στη Monza, ο Vettel απαριθμεί συνολικά 32 στη F1 όσες και o Fernando Alonso της Ferrari.
Ξεκινώντας από pole position, ο 26-χρονος Vettel πήρε μία επιβλητική νίκη με στρατηγική ενός pit stop και τώρα επεκτείνει το πλεονέκτημά του στην κατάταξη του πρωταθλήματος στους 53 βαθμούς έναντι του Alonso. Ο Alonso ομοίως με στρατηγική ενός stop προωθήθηκε από την πέμπτη θέση εκκίνησης στη 2η όπου και τερμάτισε, έχοντας εκκινήσει με P Zero White medium και αλλάζοντας στη συνέχεια σε P Zero Orange hard στον 27ο γύρο.
Ο αγώνας ξεκίνησε σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος 26 βαθμών Κελσίου και παρά τις σταγόνες βροχής που έπεσαν λίγο πριν τον αγώνα, οι συνθήκες παρέμειναν στεγνές σε όλη τη διάρκεια των 53 γύρων. Όλοι οι πιλότοι ξεκίνησαν με μεσαίες γόμες πλην του Lewis Hamilton με Mercedes, του Kimi Raikkonen με Lotus και του of Esteban Gutierrez με Sauber, οι οποίοι επέλεξαν εκκίνηση με σκληρή γόμα.
Ο πρώτος από τους πιο γρήγορους πιλότους που έκαναν προγραμματισμένη στάση ήταν ο Romain Grosjean της Lotus στον 20ό γύρο, για αλλαγή σε σκληρά ελαστικά, μία επιλογή που πολλοί έσπευσαν να ασπαστούν. Ο επικεφαλής του αγώνα Vettel έκανε pit stop μετά από τρεις γύρους για σκληρές γόμες με τις οποίες έτρεξε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή Pirelli, Paul Hembery: «Με ελαφρά βροχή περίπου 30 λεπτά πριν τον αγώνα, ορισμένα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα με ενδιάμεσα Green ελαστικά, αλλά καθώς η βροχή υποχώρησε είδαμε την πλειοψηφία των πιλότων να ξεκινά με μεσαία. Ήταν ένας καθαρός αγώνας ενός pit stop χωρίς degradation, με πολλά μονοθέσια να σημειώνουν τους ταχύτερους γύρους τους προς το τέλος του αγώνα. Η όποια στρατηγική θα μπορούσε να εξαρτηθεί – όπως πάντα – από αρκετούς παράγοντες, αλλά καθώς η βροχή υποχώρησε, η απόφαση του Vettel να ξεκινήσει με μεσαίες γόμες και στη συνέχεια να κάνει μία στάση για σκληρές αποδείχτηκε ο νικηφόρος συνδυασμός. Η Monza αποτελεί μέγιστη δοκιμασία για τα ελαστικά με τις θερμοκρασίες πέλματος να φτάνουν τους 130 βαθμούς Κελσίου όταν τα μονοθέσια βγαίνουν από την Roggia, αλλά οι γόμες αποδείχτηκαν αντάξιες των απαιτήσεων όλο το Σαββατοκύριακο. Θα ήθελα με την ευκαιρία να ευχαριστήσω τους οπαδούς που βρέθηκαν εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο – όπως πάντα η ατμόσφαιρα σε αυτή την πίστα είναι κάτι το ασύλληπτο με έναν ενθουσιασμό μεταδοτικό και είμαστε περήφανοι που πρόκειται για τον εντός έδρας αγώνα μας.»

Related posts