Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
17 Μαΐ 2022
Auto-Moto

Η ντρίπλα του Kimi Raikkonen στην Αυστραλία

 

Αυτός και αν ήταν αγώνας. Αγώνας με τα όλα του θα λέγαμε. Ο πρώτος αγώνας της F1 στην Αυστραλία τα είχε όλα. Μέσα σε 58 γύρους επτά φορές άλλαξε η πρώτη θέση. Επτά φορές είπαμε ότι αυτός βγαίνει νικητής. Τελικά νικητής του 1ου Grand Prix  για το 2013 αναδείχθηκε ο Φινλανδός  Κίμι Ραικόνεν με τη μαύρη Lotus .

Ο Κίμι απέδειξε όχι ότι ήταν καλύτερος από τους αντιπάλους του αλλά ήταν πιο προνοητικός σε κάτι που από την αρχή φάνηκε να χωλαίνει. Και τι ήταν αυτό;  Τα ελαστικά.

Αν δεν ηταν αγώνας και ήταν μια κινηματογραφική ταινία θα σας έλεγα ότι ήταν ταινία γραμμένη από τον Χίτσκοκ. ‘Όμως ήταν αγώνας και την ιστορία αυτού του αγώνα την έγραψαν οι τήμ μάνατζερ με τα λάθη που έκαναν στις επιλογές των ελαστικών. Και ενώ όλοι πίστευαν ότι η ομάδα της Red Bull ήταν εκτός συναγωνισμού , ότι θα είναι ο νικητής του Grand Prix , στο τέλος δεν πίστευαν ότι την πάτησαν σαν μαθητές.

Οι περισσότεροι φοβόντουσαν οτι ο αγώνας θα γίνει με βροχή.Ευτυχώς ο καιρός δεν τους τα χάλασε.

Ο Ραικόνεν από τον 43ο γύρο που τέθηκε επικεφαλής κινήθηκε έξυπνα κρατώντας ζωντανά τα ελαστικά του και κράτησε το προβάδισμα μέχρι τον 58ο γύρο όταν δηλαδή έπεσε η σημαία του τερματισμού.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari και στην τρίτη το μεγάλο φαβορί ,ο Φετελ με Red Bull – Renault. Ο οδηγός της Red Bull ίσως αργησε να καταλάβει ότι έπρεπε να κάνει οικονομία στα ελαστικά του και όταν το κατάλαβε ήταν ηδη αργά.

Ο αγώνας μας άρεσε. Ήταν καθαρός αγώνας.  Αγώνας συναρπαστικός. Μακάρι να είχαμε τέτοιους αγώνες όλη τη χρονιά και να μην βαριόμασταν βλέποντας τους οδηγούς απλά να κάνουν περάσματα.

Σ αυτόν τον αγώνα δύο οδηγοί ποντάριζαν για την 1η θέση. Ο ένας ήταν όπως είπαμε ο Φετελ και ο άλλος ο Αλόνσο.

Ο τελευταίος ξεκίνησε από την Πέμπτη θέση και βρέθηκε στον τερματισμό στη  δεύτερη. Παρόλα αυτά είπε ότι πίστευε στην πρώτη θέση και μόνο.

Την πρώτη εξάδα ολοκλήρωσαν ο Φελίπε Μάσα με Ferrari, ο  Λούις Χάμιλτον με Mercedes και ο Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull.

Πέρης Χαλάτσης

 

Η  τελική κατάταξη

1. Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:30’03″225

2. Aλόνσο  Ferrari +12″451

3. Φέτελ Red Bull-Renault +22″346

4. Mάσα Ferrari +33″577

5. Χάμιλτον Mercedes +45″561

6. Γουέμπερ Red Bull-Renault +46″800

7. Σούτιλ Force India-Mercedes +1”05″068

8. Ντι Ρέστα  Force India-Mercedes +1’08″449

9. Μπάτον  McLaren-Mercedes +1’21″630

10. Γκροζιάν Lotus-Renault +1’22″759

11. Πέρεθ  McLaren-Mercedes +1’23″367

12. Βερνιέ  Toro Rosso-Ferrari +1’23″857

13. Γκουτιέρεθ  Sauber-Ferrari +1 γύρο

14. Μπότας Williams-Renault +1 γύρο

 

15. Μπιάνκι Marussia-Cosworth +1 γύρο

 

16. Πίκ  Caterham-Renault +2 γύροι

17. Σίλτον Marussia-Cosworth +2 γύροι

18. Βαν Ντε Γκαρντ Caterham-Renault +2 γύροι

 

Η βαθμολογία των οδηγών

1. Raikkonen     25

2. Alonso         18

3. Vettel        15

4. Massa         12

5. Hamilton       10

6. Webber         8

7. Sutil          6

8. Di Resta       4

9. Button         2

10. Grosjean       1

Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών

1. Ferrari                   30

2. Lotus-Renault             26

3. Red Bull-Renault           23

4. Mercedes                   10

5. Force India-Mercedes       10

6. McLaren-Mercedes           2

Related posts