Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
06 Δεκ 2019
Auto-Moto

Η Nissan στηρίζει τον αθλητισμό στα κολλέγια των Η.Π.Α.

Η Nissan βρίσκεται κοντά στον αθλητισμό των κολλεγίων, σε συνεργασία με το NCAA® και το March Madness

Μετά από μια εποικοδομητική συνεργασία με το Heisman Trophy, η Nissan είναι πλέον επίσημος συνεργάτης του NCAA,  συμπεριλαμβανομένης της επίσημης συνεργασίας με το Μπάσκετ Ανδρών του NCAA® και το Final Four.

Nissan Armada, Maxima, Altima ,Rogue

Η συνεργασία με το  NCAA ξεκίνησε από την 1η Σεπτεμβρίου, που είναι και η πρώτη ημέρα του ακαδημαϊκού έτους του NCAA.

“Με τη χορηγία του Heisman Trophy, η Nissan είναι συνώνυμη με το ποδόσφαιρο των κολλεγίων εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Τώρα εκμεταλλευόμαστε αυτή τη δυναμική για να επεκτείνουμε τη δέσμευσή μας, με μια άλλη εικόνα στον αθλητισμό των κολλεγίων”, δήλωσε ο Allyson Witherspoon, αντιπρόεδρος Marketing Communications και Media, της Nissan North America Inc. “Λίγα πράγματα στον αθλητισμό είναι πιο συναρπαστικά από το NCAA March Madness και ανυπομονούμε να φέρουμε  την συναρπαστική γκάμα των οχημάτων μας, αλλά και την πιο καινοτόμο τεχνολογία μας, στο παρκέ του μπάσκετ,  αυτή τη σεζόν”.

Ως Επίσημος Εταιρικός Συνεργάτης του Μπάσκετ Ανδρών NCAA, η Nissan θα έχει μια ισχυρή παρουσία στη τηλεόραση και  στη μετάδοση εμπορικών μηνυμάτων, εντός του παιχνιδιού,  σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα  CBS Sports και Turner Sports, διαχειρίζονται από κοινού και συνεργάζονται στο εταιρικό πρόγραμμα των συνεργατών του NCAA.

“Προσβλέπουμε στη συνεργασία μας με τη Nissan και είμαστε ικανοποιημένοι που η εταιρεία, με το ισχυρό της σήμα, έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει τις προσπάθειες των αθλητών του NCAA, του διασυλλογικού αθλητισμού στα κολλέγια και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση”, δήλωσε η Ellen Lucey, Διευθύντρια του NCAA για τα Πρωταθλήματα και τις Συμμαχίες, τις Εταιρικές Σχέσεις και  το  Μάρκετινγκ.

Εκτός των παραπάνω, ο Μάρτιος είναι ο μήνας όπου ο ενθουσιασμός για το NCCA, βρίσκεται στο απόγειό του. Σε όλο το τουρνουά του NCAA,  η ψηφιακή παρουσία της Nissan θα είναι καταλυτική, καθώς θα συνοδεύει τον ενθουσιασμό του NCAA March Madness® σε όλες τις πλατφόρμες και τις συσκευές. Στο τερέν, η Nissan θα έχει μια ισχυρή παρουσία εντός γηπέδου, στο  Final Four των Ανδρών, στην Ατλάντα.

Related posts