Εκτός από τα νέα C4 CACTUS και C1 η Citroen έχει ακόμη μια έκπληξη. Στη Γενεύη παράλληλα, με τις νέες εξελίξεις στη σειρά C, και την ξεχωριστή σειρά DS, ανακοίνωσαν το νέο «όπλο» της CITROËN RACING, το CITROËN C-Elysée WTCC, με το οποίο η αγωνιστική ομάδα της γαλλικής εταιρείας θα είναι παρούσα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού (FIA WTCC) του 2014.
Προς το παρόν όμως εμάς μας ενδιαφέρει η επίθεση της CITROËΝ η οποία συνεχίζεται και σε τεχνολογικό επίπεδο με τους νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, καθώς και τους νέους πετρελαιοκινητήρες BlueHDi, που εξασφαλίζουν χαμηλότερες από ποτέ εκπομπές CO2 και οξειδίων του αζώτου (NOx).
Ο νέος 3κυλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας PureTech e-THP 130 εφοδιάζει το CITROËΝ C4. Χωρητικότητας 1,2 λίτρων, αποδίδει 130 ίππους στις 5.500σ.α.λ. και 230Nm ροπής μόλις στις 1.750σ.α.λ. Πέρα από την υψηλή απόδοση ο, προδιαγραφών, Euro6 κινητήρας, ξεχωρίζει και για την οικονομία που προσφέρει με μέση κατανάλωση 4,8 λίτρων/100χλμ. και 110γρμ./χλμ. CO2.
Τα δύο νέα οχήματα ενσαρκώνουν για πρώτη φορά την αλλαγή πλεύσης της CITROËN, όσον αφορά τη σειρά C: περισσότερο design, περισσότερη άνεση, περισσότερη χρήσιμη τεχνολογία και όλα αυτά με το μικρότερο δυνατό κόστος για τον αγοραστή.
Το CITROËN C4 CACTUS αποτελεί μια πραγματικά ξεχωριστή εναλλακτική στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, που ανοίγει νέους δρόμους στην αυτοκίνηση. Στη Γενεύη είδαμε και σας παρουσιάσαμε και το πρωτότυπο C4 CACTUS Aventure. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα ελαστικά παντός εδάφους, η προστασία του δαπέδου και οι προβολείς πλαισιώνονται από κάμερες GoPro προσφέροντας το απόλυτο «πακέτο» περιπέτειας.
Αντίστοιχα οι πετρελαιοκινητήρες BlueHDi, προδιαγραφών Euro6, διακρίνονται πέρα από την υψηλή απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (από 3,1λίτρα/100χλμ. για το C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100) και από τη φιλικότητα τους προς το περιβάλλον. Οι εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 (από 82γρμ./χλμ. στο C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100) συνοδεύονται από αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου NOx, χάρη στον καταλύτη SCR, που μετατρέπει τις συγκεκριμένες ενώσεις σε νερό και άζωτο.