Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Μαρ 2024
Media

Οι ηλεκτρονικές αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Η ετήσια έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καταγράφει μια ουσιαστική ανάπτυξη της τάξης του 10% για το 2015 και θετικές προοπτικές για το 2016.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 43% των Ελλήνων εκτιμά ότι οι online αγορές θα αυξηθούν το 2016 σε σχέση με το 2015, ενώ μόλις το 19% αναφέρει το αντίθετο.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, το 25% των online αγοραστών οι αγορές μέσω internet αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία (πάνω από το 50%) των συνολικών τους αγορών.
Τι αγοράζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Στις δυο πρώτες θέσεις επιλογής online αγορών, βρίσκουμε ταξιδιωτικές και τουριστικές υπηρεσίες, ενώ τα εξαρτήματα και ο εξοπλισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι στην τρίτη θέση.
Οι συνήθειες των Ελλήνων

  • Οι Έλληνες online αγοραστές, επιλέγουν να ψωνίζουν από το κινητό και για πρώτη φορά το τηλέφωνο έχει ξεπεράσει το laptop, με το 89% να το αναφέρει ως τρόπο πρόσβασης στο Internet, ενώ ο σταθερός Η/Υ είναι στην τέταρτη θέση με μόλις 60%.
  • Οι καταναλωτές κάνουν το 33% των offline αγορών, αφού πραγματοποιήσουν αναζήτηση στο internet.
    Το 16% των online αγορών γίνεται, αφού ο καταναλωτής επισκεφθεί τα  καταστήματα.
  • Οι κύριες πηγές πληροφόρησης πριν αγοράσουν online είναι, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών (72% από 63% το 2014), τα websites των εταιριών (62%) και τα review pages (52%).
  • Οι τρεις κύριοι λόγοι πραγματοποίησης online αγορών σχετίζονται με τιμές και τις προσφορές.
  • Οι καταναλωτές αναφέρουν την εύρεση καλύτερων τιμών (66%), την άμεση σύγκριση προϊόντων και τιμών (53% από 39% το 2014), αλλά και την εύκολη εύρεση προσφορών (38% από 30% το 2014).

toxrima

Related posts