Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Σεπ 2019
Blender

Η γυναίκα που ντύνεται σαν γιγάντιο πάντα για έναν παράξενο λόγο

Όταν κάτι έχει να κάνει με πωλήσεις, επιστρατεύεται η φαντασία και οι πωλητές σκαρφίζονται διάφορα κόλπα για να επιτύχουν το στόχο τους.

Κάτι πολύ ιδιαίτερο σκέφτηκε να κάνει και η μεσίτρια Jessica Arnett, όταν κατάλαβε ότι μερικά σπίτια δεν έχουν την ανταπόκριση που θα ήθελε.

Η γυναίκα από το Χιούστον αποφάσισε να πάρει πιο δραστικά μέτρα για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επίδοξων αγοραστών και άρχισε να προβάλλει τα σπίτια με το δικό της τρόπο. Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, παρουσιάζει ένα σπίτι 200.000 δολαρίων με 4 υπνοδωμάτια, εμφανιζόμενη με ένα κοστούμι… πάντα.

Η γυναίκα-γιγάντιο πάντα που έχει ένα μεσιτικό γραφείο μαζί με τον σύζυγό της ξεκίνησε να χρησιμοποιεί μερικές τακτικές όταν είδε ότι το ενδιαφέρον των αγοραστών για τα σπίτια που διαχειριζόταν είχε πέσει αισθητά.

«Παίρνω τη δουλειά μου πολύ σοβαρά, αλλά είχαμε ένα σπίτι στην αναμονή για τρεις εβδομάδες και ενδιαφέρον μόνο από δύο πελάτες να το δουν. Ένας πωλητής μου, μού είπε ότι έκανε κάτι παρόμοιο κάποιος στον Καναδά (με τη στολή) και πέτυχε», είπε η ίδια στο The Houston Chronicle και αποφάσισε να βάλει το σχέδιο της σε εφαρμογή.

Παρά τις αρχικές αντιδράσεις και αμφιβολίες του συζύγου της και τους δικούς της φόβους για το εγχείρημα, πιστεύει τελικά ότι αυτή η τεχνική λειτουργεί με επιτυχία.

Μέσα σε μια μέρα, από το ανέβασμα φωτογραφικών στο διαδίκτυο με την ίδια ντυμένη σαν πάντα, αυξήθηκαν και οι προβολές για το συγκεκριμένο ακίνητο.

Η ίδια αναφέρει ότι δε σκοπεύει να κάνει υπερβολική χρήση της στολής και να γίνει κουραστική, αλλά θα το χρησιμοποιεί σε συγκεκριμένες, ειδικές περιπτώσεις ακινήτων, ορισμένες φορές το χρόνο. Όταν άλλα μεσιτικά γραφεία τη ρωτούν πού βρήκε τη στολή, βέβαια, εκείνη απαντά: «Μην μου κλέψετε την ιδέα!».

Αυτό που θέλει να πει ουσιαστικά και στους άλλους ανθρώπους που ασχολούνται με τον ίδιο τομέα και τον κλάδο της πώλησης γενικότερα είναι ότι όταν βλέπουν ότι κάποιο αντικείμενο δεν έχει την αναμενόμενη προσέλκυση πελατών, πρέπει να σκέφτονται νέες ιδέες και τρόπους να τραβήξουν το ενδιαφέρον.

Πηγή :

http://www.newsbeast.gr/

Related posts