Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Οκτ 2019
Auto-Moto

Η Formula 1 επιστρέφει στην πίστα Μοντμελό στη Βαρκελώνη

 

Την Κυριακή την περιμένουμε πώς και πως. Θα δούμε καλό αγώνα στη F1 επί ισπανικού εδάφους Και από ότι βλέπουμε θα έχει και στην Ισπανία πολύ ζέστη πράγμα που σημαίνει ότι όλα θα κριθούν στις γόμες των ελαστικών που θα διαλέξουν οδηγοί- τιμ μάνατζερ-  και τι θα προτείνουν οι επικεφαλής της Pirelli.

 

Οι υψηλές θερμοκρασίες δημιουργούν  μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα ελαστικά. Οι στροφές «υψηλής ενέργειας» σε συνδυασμό με την πιο τραχιά άσφαλτο που απαντάται όλη τη χρονιά καθιστούν τη σκληρή γόμα P Zero Orange (πορτοκαλί σιρίτι) και τη μέση γόμα P Zero White (λευκό σιρίτι) ιδανική επιλογή για το Ισπανικό Grand Prix.

 

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Η Ισπανία είναι προφανώς ένας από τους πιο οικείους αγώνες καθώς υπάρχει πληθώρα δεδομένων από τις δοκιμές εξέλιξης. Ένα από τα πράγματα που παρατηρήσαμε φέτος στη Βαρκελώνη είναι πως ο περιορισμός στη φθορά των ελαστικών έρχεται από το εμπρός μέρος του μονοθεσίου.»

 

Πέρυσι η πλειοψηφία των αγωνιζόμενων πραγματοποίησε δυο pit stop, πιθανότατα αυτό θα επαναληφθεί και φέτος.

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ελαστικά:

Ο έλεγχος της φθοράς και της πτώσης στην απόδοση αποτελούν τη μεγαλύτερη πρόκληση καθώς το Μοντμελό είναι μια πίστα η οποία πιέζει πολύ τα ελαστικά στις παρατεταμένες γρήγορες καμπές αλλά και στις αλλαγές πορείας με μεγάλη ταχύτητα. Ειδικά η αριστερή πλευρά του μονοθεσίου έχει μεγαλύτερο φόρτο καθώς οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα δυο αριστερά ελαστικά είναι οι δεύτερες μεγαλύτερες που απαντώνται σε όλη τη σεζόν. Περισσότερο καταπονείται το εμπρός αριστερά ελαστικό.

 

Τα μονοθέσια έχουν ρυθμίσεις με υψηλό αεροδυναμικό φορτίο στη Βαρκελώνη για να είναι σταθερά στις γρήγορες στροφές. Όσο αυξάνει η δύναμη που πιέζει προς τα κάτω τα μονοθέσια τόσο αυξάνεται το ποσοστό ενέργειας που διοχετεύεται διαμέσου των ελαστικών. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω παραμέτρων οι θερμοκρασίες στο πέλμα μπορεί να φτάσουν τους 130 βαθμούς Κελσίου.

 

 

 

Related posts