Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
20 Ιαν 2022
Auto-Moto

Η Επόμενη Μέρα: Mitsubishi Outlander PHEV

 

 

Έχοντας μακροχρόνια παράδοση σε πρωτοποριακές τεχνολογίες και παρουσία σε 160+ παγκόσμιες αγορές, η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) είναι άριστα προετοιμασμένη για να υποστηρίξει τη νέα τάξη πραγμάτων που θα επηρεάσει την παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου, σε γεωγραφικό ή περιβαλλοντικό επίπεδο.

Από τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των νέων, αναπτυσσόμενων αγορών (προσιτά, στιβαρά αλλά σύγχρονα οχήματα) μέχρι το ανανεωμένο ενδιαφέρον για πιο ώριμους τομείς (οχήματα μικρότερου κυβισμού/διαστάσεων / ελαφρύτερα και πιο αποδοτικά στην κατανάλωση), η MMC έχει δεσμεύσει τους μηχανολογικούς πόρους της για να ικανοποιήσει τις νέες ανάγκες, όπως επισημαίνεται στο επιχειρηματικό της σχέδιο “Jump 2013” με σαφείς στόχους (20% EVs και PHEVs μέχρι το 2020,…).

 

Ισχυρή βάση

Με αυτό το σκεπτικό, η Mitsubishi Motors προσπαθεί να διευρύνει τους ορίζοντες/τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και εκτός αστικών περιοχών, βασισμένη σε μία εμπειρία 40+ ετών του EV R&D, που χρονολογείται από το 1966.

Μετά το i-MiEV το 2009, η επόμενη μαρτυρία της μηχανολογικής υπεροχής της MMC είναι η plug-in υβριδική έκδοση της Νέας Γενιάς Outlander βασισμένης σε EV (P-HEV), το Outlander PHEV – ένας συνδυασμός στοιχείων για τα οποία φημίζεται η MMC:

Τεχνολογία SUV     Pajero

Τεχνολογία 4WD   Lancer Evolution

Τεχνολογία EV     i-MiEV

 

Μηχανολογικό επίτευγμα

Το Νέο Outlander PHEV δεν είναι απλή προσαρμογή του υπάρχοντος μοντέλου με Κινητήρα Εσωτερικής Καύσης (ICE) ούτε κάποια αποκλειστική τεχνολογική μελέτη Plug-in Hybrid EV, αλλά μία ακόμα έκδοση του Νέου Outlander – που πλαισιώνει τις εκδόσεις βενζίνης και Diesel ICE – και εξελίχθηκε σ’ αυτό το πνεύμα από την αρχή του προγράμματος …

… και μηχανολογικό επίτευγμα που κάνει το Νέο Outlander το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας κυκλοφορίας μεγάλου κατασκευαστή όπως το οραματίστηκε εξαρχής με ενσωματωμένη υποδομή για συστήματα κίνησης ICE ή PHEV.

 

Η μετεξέλιξη ενός EV

Το Νέο Outlander PHEV ξεχωρίζει για τα εξής:

–           Το πρώτο Plug-in Hybrid της Mitsubishi Motors είναι ένα όχημα βασισμένο σε EV, το οποίο προέκυψε από την εκτενή τεχνογνωσία της MMC στα EV και τα ηλεκτρονικά συστήματα, με την υποστήριξη ενός βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται.

–           Αξιοποιώντας άριστα τη διακεκριμένη τεχνογνωσία της Mitsubishi στα συστήματα 4-Wheel-Drive. είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο με μόνιμη 4WD στη μαζική παραγωγή από mainstream κατασκευαστή.

–           Τελευταίο αλλά σημαντικό, έχοντας εξελιχθεί στα πλαίσια της οικογένειας του Νέου Outlander, δεν έχει κανένα από τα μειονεκτήματα των απλών ‘μετατροπών, ενώ το πρόσθετα εξαρτήματα EV δε μειώνουν το διαθέσιμο χώρο.

Μία νέα πρόταση

Στις υπάρχουσες κατηγορίες των υβριδικών αυτοκινήτων:

–           2WD Σειριακά υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας)

–           4WD Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + πίσω ηλεκτροκινητήρας)

–           2WD Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας)

–           4WD Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας + πίσω ηλεκτροκινητήρας)

–           2WD Plug-in Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας + ικανότητα φόρτισης)

4WD Plug-in Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + πίσω ηλεκτροκινητήρας + ικανότητα φόρτισης)

Μεγάλη Αυτονομία

Ο μοναδικός συνδυασμός του συστήματος κίνησης του Νέου Outlander PHEV με εμπρός ηλεκτροκινητήρα + πίσω ηλεκτροκινητήρα + εμπρός βενζινοκινητήρα + γεννήτρια μεταφράζεται σε τρία προγράμματα οδήγησης, που ενεργοποιούνται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες – δηλ. όχι διαδοχικά :

Pure EV – Αμιγώς Ηλεκτροκίνητο (Twin Motor 4WD EV) :

Το αυτοκίνητο κινείται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη μπαταρία να παρέχει την ενέργεια.

Με τελική ταχύτητα πάνω από 120 km/h (όπου είναι νόμιμο) και αυτονομία πάνω από 55 km, το Outlander PHEV ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μιας οικογένειας με τις ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις (44 g/km – Ευρωπαϊκό πρότυπο).

 

Series Hybrid – Σειριακό Υβριδικό (Twin Motor 4WD EV με την υποστήριξη γεννήτριας) :

Πέραν της ταχύτητας των 120 km/h ή όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς (ξαφνική επιτάχυνση) ή κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης (30 %), ενεργοποιείται αυτόματα το Series Hybrid Mode.

Ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται για την τροφοδοσία της γεννήτριας, με σκοπό την επαναφόρτιση τη μπαταρίας του συστήματος κίνησης, προσφέροντας τη δυνατότητα επιστροφής στο πρόγραμμα Pure EV Mode, αφού το σύστημα είναι σχεδιασμένο για μέγιστη δυνατή χρήση ηλεκτροκίνησης.

 

Parallel Hybrid – Παράλληλο Υβριδικό (ο βενζινοκινητήρας υποστηρίζεται από το Twin Motor 4WD) :

Το Outlander PHEV χρησιμοποιεί τώρα όλα τα συστήματα που διαθέτει για τον ανοιχτό δρόμο:

Ο βενζινοκινητήρας* κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του ειδικού συμπλέκτη,

Δύο ηλεκτροκινητήρες υποστηρίζουν συνεχώς τους εμπρός και πίσω τροχούς

Η γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ροπή αναβαθμίζοντας την απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση ρεύματος από τη μπαταρία

Όπως και στο Σειριακό Υβριδικό Πρόγραμμα, το σύστημα θα επιστρέψει αυτόματα είτε στο Series Hybrid ή ακόμα και στο Pure EV όταν δεν χρειάζεται πλέον το Παράλληλο Υβριδικό.

Οικογενειακή ταυτότητα

Το Outlander PHEV, το κορυφαίο μέλος της οικογένειας του Νέου Outlander, παραμένει σε κάθε περίπτωση ένα Outlander, με ελάχιστες, σκόπιμες οπτικές αλλαγές στο εξωτερικό (νέο χρώμα λανσαρίσματος « Technical Silver », ειδική εμπρός μάσκα, πίσω φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος) ή το εσωτερικό (μοναδικός διάκοσμος, ευανάγνωστα όργανα με ένδειξη ισχύος, επιλογέας τύπου joy stick-type, κλπ,…).

Ο φιλικός χαρακτήρας του προς το χρήστη επιβεβαιώνεται από τις πραγματικές του διαστάσεις και χωρητικότητες:

Χώρος αποσκευών 463 l (έναντι 477l) επομένως μείωση μόνο 14 L

Πάτωμα χώρου αποσκευών υψηλότερο μόνο κατά 19 mm

Πάτωμα πίσω επιβατών ψηλότερο μόνο κατά 45 mm

Ίδια απόσταση από το έδαφος με του Outlander 2,2 DiD

Πρόσθετο βάρος ± 300 kg στα ± 1800 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης ± 1.500 kg

Πηγή πληροφοριών Mitsubishi

Related posts