Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Σεπ 2019
Auto-Moto

Η Citroen κυριαρχεί στο Marrakech

Στην πρώτη της εμφάνιση στο WTCC, στην πίστα του Moulay El Hassan στο Marrakech, η Citroën πέτυχε το 1-2-3, με τους José-María López, Sébastien Loeb και Yvan Muller. Επίσης στο 2ο σκέλος του αγώνα το Citroën C-Elysée WTCC κατέκτησε και πάλι την πρώτη θέση με τον Loeb. Έχοντας πετύχει τους καλύτερους χρόνους τόσο στα ελεύθερα δοκιμαστικά, όσο και στο qualifying, η ομάδα της Citroën Total WTCC και οι οδηγοί της ξεκίνησαν ελπίζοντας ότι θα καταφέρουν να εξαργυρώσουν αυτή την επίδοση στα δύο σκέλη του αγώνα.
Η αρχή του πρώτου σκέλους βρήκε τα πληρώματα της Citroën να είναι στις τρεις πρώτες θέσεις και σε σχηματισμό να αποκτούν διαφορά από τους υπολοίπους ανταγωνιστές. Βελτιώνοντας συνεχώς τους χρόνους τους, στη συνέχεια μείωσαν το ρυθμό τους φοβούμενοι τη φθορά των φρένων, διατηρώντας όμως τις τρεις πρώτες θέσεις μέχρι τον τερματισμό.
Με την ομάδα να προετοιμάζεται για το 2ο σκέλος δεν υπήρχε χρόνος για πανηγυρισμούς. Με τους 10 καλύτερους οδηγούς στο qualifying να ξεκινούν με αντίστροφη σειρά, ο Yvan Muller βρισκόταν στην 7η θέση, με τους Loeb και López να εκκινούν από τις θέσεις 9 και 10 αντίστοιχα.
Η εκκίνηση του 2ου σκέλους ήταν επεισοδιακή λόγω ενός ατυχήματος το οποίο οδήγησε σε διακοπή του αγώνα και από το οποίο δεν κατάφερε να ξεφύγει ο Muller. Με την επανεκκίνηση του αγώνα ο Loeb δεν άργησε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης, με τον José-María López πολύ σύντομα να τον ακολουθεί στην 2η θέση, σειρά με την οποία ολοκλήρωσαν τον αγώνα.

Sébastien Loeb: «Δεν ήξερα πως θα εξελισσόταν ο αγώνας, όμως η Citroën ετοίμασε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Η ισορροπία του πλαισίου, ο κινητήρας… τα πάντα ήταν τέλεια. Θα μπορούσαμε να έχουμε μια ωραία μάχη στον πρώτο αγώνα, όμως ήταν αδύνατο να βρω έναν τρόπο να προσπεράσω τον Pechito. Δεν έκανε κανένα λάθος και έτσι αποφάσισα να μείνω στη δεύτερη θέση όταν άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία των φρένων. Στον 2ο αγώνα ήμουν τυχερός στην εκκίνηση, στη συνέχεια ήμασταν ταχύτεροι από τον ανταγωνισμό. Έτσι καταφέραμε να βρεθούμε στην κορυφή».

Related posts