Η ASOS λάνσαρε το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών.
Η μεγαλύτερη εταιρεία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, επέλεξε να υιοθετήσει και να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) της ισραηλινής Zeekit. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, οι πελάτισσές της έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικές προσομοιώσεις προϊόντων σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικούς σωματότυπους.
Related posts
Σφαίρα έπληξε παράθυρο του Λευκού Οίκου
, 12 έτη ago 1 min read
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
To ενωσιακό έργο «ΕPHYRA» για την κατασκευή και λειτουργία καινοτόμου μονάδας παραγωγής ανανεώσιμου υδρογόνου
Το επίσημο kick-off meeting του ενωσιακού έργου «ΕPHYRA» για την κατασκευή και λειτουργία καινοτόμου μονάδας παραγωγής ανανεώσιμου υδρογόνου, πραγματοποιήθηκε στις…