Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
28 Ιαν 2022
Auto-Moto

Honda Moto: Γνωρίστε τις νέες CRF250R & CRF250RX

CRF250RX

Η νέα CRF250RX MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή είναι 9.750€.

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία MX2 είναι σκληρός και η επιτυχία προϋποθέτει ταχεία και συνεχή  εξέλιξη. Για το 19YM – και μετά από την πλήρη ανανέωση του μοντέλου 18YM, με το αλουμινένιο πλαίσιο 7ης γενιάς και το ψαλίδι της 17YM CRF450R, τη νέα ανάρτηση Showa και τον ολοκαίνουργιο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) – η Honda αύξησε τη ροπή της CRF250R στις χαμηλές  στροφές και πρόσθεσε σύστημα ελέγχου εκκίνησης (launch control) HRC.

 

Για το ίδιο έτος μοντέλου, μία έκδοση cross-country με τη μορφή της νέας CRF250RX προστέθηκε στη γκάμα, με ειδικές μετατροπές από την CRF450RX όπως μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχό 18”, ειδική χαρτογράφηση κινητήρα και αλλαγές ανάρτησης για συνθήκες off-road ώστε να κινείται με την ίδια άνεση τόσο στη γρήγορη ανάβαση μιας κακοτράχαλης πλαγιάς, όσο και προσπαθώντας να κερδίσει μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα σε μια ειδική διαδρομή Enduro.

 

Για το 20YM ακολούθησε την εξέλιξη της CRF250R, απέκτησε σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, συν το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450RX. Για το 22YM γίνεται ένα σημαντικό βήμα προόδου για την CRF250RX, με αναβαθμισμένο πλαίσιο που κληρονομεί από την 21YM CRF450R, βελτιωμένες ικανότητες και ευελιξία και αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές.

 

1,Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

 

Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250RX και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές σε όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, το πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

 

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν τη συναρπαστική μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενή μέτρα τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Η χαρτογράφηση της ECU έχει επίσης ανανεωθεί, βελτιστοποιώντας το μίγμα αέρα/καυσίμου και το χρονισμό της ανάφλεξης.

 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην ακρίβεια του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη εκμετάλλευση της αυξημένης ροπής. Για το 22YM, η CRF250RX αποκτά χούφτες ως στάνταρ εξοπλισμό.

2,Κύρια Χαρακτηριστικά

 

2.1 Πλαίσιο

 

  • Μείωση βάρους κατά 3kg, πλαίσιο, ψαλίδι, κατανομή ακαμψίας και γεωμετρία βασισμένα στην τεχνογνωσία της HRC  για βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές και ευκολία χειρισμού
  • Μπροστινό πιρούνι 49mm της Showa με μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5mm και πιο άκαμπτες τιμονόπλακες
  • Βελτιστοποιημένος συντελεστής σκληρότητας ελατηρίων και αυξημένη απόσβεση συμπίεσης / επαναφοράς μπροστά και πίσω
  • Συμπαγής νέα σχεδίαση σέλας και πλαστικών συνεισφέρουν στην ελευθερία του αναβάτη

 

Για το 22YM, η CRF250RX εφοδιάζεται με το ίδιο πλαίσιο που έκανε το ντεμπούτο του στην 21YM CRF450RX. Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, μία μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές  στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται άνεση, ταχύτητα και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.

 

Χάρη στις στενότερες κεντρικές δοκούς, το βάρος του πλαισίου μειώθηκε κατά 700g συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση, ενώ το επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320g. Η δυναμική του πλαισίου είναι επίσης νέα: με τη στρεπτική ακαμψία να διατηρείται, η πλευρική ακαμψία μειώθηκε κατά 20% για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές, ελκτική πρόσφυση και ακρίβεια διεύθυνσης. Η περιοχή έδρασης του ψαλιδιού φέρει βελτιστοποιημένες ενισχύσεις. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει νέα κατανομή ακαμψίας ώστε να συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο.

 

Τόσο η άνω όσο και η κάτω τιμονόπλακα προσφέρουν αυξημένη ευκαμψία, για μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία στις στροφές και καλύτερη αντίδραση στα σαμαράκια. Η ανάρτηση της CRF250RX χρησιμοποιεί ειδικές ρυθμίσεις με μεγαλύτερο εύρος απόδοσης σε σχέση με την CRF250R. Πλήρως ρυθμιζόμενο, το ανεστραμμένο πιρούνι 49mm της Showa (USD) με ελατήρια αποτελεί μια έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού πιρουνιού της Showa για τις αγωνιστικές ομάδες MX των Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Πρωταθλημάτων. Με στόχο την ομαλή απόκριση σε όλες τις συνθήκες, έχει γίνει πλήρες revalving, η διαδρομή αυξήθηκε κατά 5mm στα 310mm, αλλά και αυξήθηκε η ακαμψία στις τιμονόπλακες, για αυξημένη πρόσφυση και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα.

 

Οι οπές του κύριου εμβόλου του πίσω αμορτισέρ της Showa έχουν διευρυνθεί για ταχύτερη απόκριση και πιο ομαλή απόσβεση ανωμαλιών και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα. Η χρήση ατσαλιού ελαφρού βάρους στο ελατήριο εξοικονομεί 120g. Η σχέση μοχλικού Pro-Link είναι επίσης νέα.

 

Για μεγαλύτερη ευκολία κίνησης του αναβάτη, η σέλα έγινε μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση. Επίσης, η αφαίρεση και εγκατάστασή της είναι ευκολότερη, και η συντήρηση απλούστερη με 4 μόλις βίδες 8mm αντί για 6 να ασφαλίζουν τα πλαστικά σε κάθε πλευρά. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή κατά 70mm (50mm από αριστερά, 20mm από δεξιά) και τα πλαστικά είναι ομοίως πιο λεπτά, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ έχει αφαιρεθεί.

 

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν μειωθεί στα 27.15°/114mm (από 27.4°/115mm), και το μεταξόνιο είναι μικρότερο στα 1477mm (1486mm). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 6mm στα 335mm, και η κάτω τιμονόπλακα βρίσκεται τώρα κατά 6.1mm ψηλότερα στα 928mm. Με βάρος 108kg, είναι κατά 3kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο.

 

Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD) για μέγιστη ροή αέρα, τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν ένα κάτω αεραγωγό, ενώ οι γρίλιες προσφέρουν βέλτιστη ροή αέρα. Είναι επίσης 17mm στενότερες σε πλάτος συγκριτικά με την έκδοση 21YM. Το πλαστικό ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8L.

 

Το στάνταρ ελαφρύ τιμόνι Renthal Fatbar προσφέρει μέγιστη άνεση. Η πάνω τιμονόπλακα φέρει βάσεις που ρυθμίζονται σε δύο θέσεις, ώστε το τιμόνι να μετακινείται εμπρός/πίσω κατά 26mm. Αν οι βάσεις περιστραφούν κατά 180°, το τιμόνι μετακινείται κατά επιπλέον 10mm από την κεντρική θέση, με αποτέλεσμα τέσσερις μοναδικές θέσεις οδήγησης.

 

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο κυματοειδούς σχεδίασης 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων διαμέτρου 30 και 27mm. Σε συνδυασμό με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρει άριστη αίσθηση και σταθερή ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου συνδυάζεται με δίσκο 240mm κυματοειδούς σχεδίασης. Νέο χαρακτηριστικό για το 22YM, οι χούφτες προστατεύουν τα χέρια και τις μανέτες ενώ το πλαϊνό σταντ από σφυρήλατο αλουμίνιο αναδιπλώνεται άψογα ώστε να μην ενοχλεί κατά την οδήγηση.

 

Οι αλουμινένιες ζάντες DID με ακτίνες άμεσης έδρασης έχουν μαύρο φινίρισμα. Η εμπρός είναι 21 x 1.6in, και η πίσω 18 x 2.15in. Τα ελαστικά είναι της Dunlop, κατάλληλα για enduro,  AT81 90/90-21 μπροστά και 110/100-18 Dunlop AT81 πίσω.

 

Τα εντυπωσιακά κόκκινα γραφικά συμπληρώνουν τις πιο αιχμηρές γραμμές της 22YM CRF250RX.

 

2.2 Κινητήρας

 

  • Η αναβάθμιση της εισαγωγής και της κυλινδροκεφαλής σε συνδυασμό με το σύστημα εξαγωγής με ευθεία σχεδίαση (αυλοί και σωλήνες) και το μονό σιγαστήρα προσφέρουν 10% περισσότερη ισχύ και 15% έξτρα ροπή.
  • Ακρίβεια χρονισμού βαλβίδων στις υψηλές στροφές και βελτιωμένη λίπανση κυλινδροκεφαλής
  • Συμπλέκτης 9 δίσκων βελτιώνει την αντοχή με ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
  • Νέα κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και τύμπανο επιλογέα για ομαλότερες αλλαγές
  • Νέα χαρτογράφηση ECU ειδικά για την CRF250RX για πιο ομαλή καμπύλη ισχύος offroad
  • Πιο αποδοτική ψύξη

 

Η CRF250RX μοιράζεται τον κινητήρα 22YM του αντίστοιχου motocross μοντέλου της οικογένειας για ακέραιες επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών – με την ίδια αυξημένη μέγιστη ισχύ και ροπή στις χαμηλές στροφές – αλλά έχει νέα χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και χρονισμού ανάφλεξης για πιο ομαλή καμπύλη ισχύος, ώστε να προσαρμόζεται καλύτερα στις ποικίλες συνθήκες της οδήγησης εκτός δρόμου.

 

Με περισσότερη ροπή χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να ρέει καλύτερα και με την ίδια σχέση.

 

Αποτέλεσμα; Ένας πολύ επιτυχημένος κινητήρας έγινε ακόμα καλύτερος, προσφέροντας πλούσια, ωφέλιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, για βέλτιστη αξιοποίηση της ευελιξίας του νέου πλαισίου. Και ένας αριθμός μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων οδήγησαν σε αυξημένες επιδόσεις.

 

Η σταθερότητα καύσης στις χαμηλές στροφές και η ροή των αερίων εισόδου και εξόδου στο θάλαμο καύσης στις χαμηλές στροφές αποτέλεσαν το βασικό στόχο. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ανανεωμένη χοάνη και ο σωλήνας εισαγωγής κωνικής σχεδίασης που τροφοδοτούνται από ένα φιλτροκούτι μεγαλύτερο κατά 78% (τώρα στα 4,1 λίτρα), η γωνία του μπεκ στις 60ο (αντί για 30ο) και ο αυλός εξαγωγής ευθείας σχεδίασης. Τόσο η ογκομετρική απόδοση όσο και η ψύξη της εισαγωγής έχουν βελτιωθεί. Η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα είναι επίσης ευκολότερη.

 

Πολυάριθμες λεπτομερείς βελτιώσεις έχουν γίνει για βελτιστοποίηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής είναι πλέον πρεσσαριστό, κάτι που μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία. Τα διπλά (αντί για μονά) ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγής παρέχουν επιπρόσθετη ακρίβεια διαχείρισης στις υψηλές στροφές. Οι δίοδοι του λαδιού προς τα ρουλεμάν του εκκεντροφόρου έχουν τροποποιηθεί μαζί με πιο άκαμπτη έδραση του εκκεντροφόρου και κυλινδροκεφαλή με στόχο τη μείωση των τριβών.

 

Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει βελτιστοποιηθεί. Η ακριβής επανευθυγράμμιση του άξονα του ζύγωθρου (κοκοράκι) βελτιώνει την απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ η σχεδίαση του εμβόλου και  της μπιέλας μεγιστοποιούν την απόδοση. Η διάμετρος και η διαδρομή παραμένουν στα 79 x 50.9mm, με κύλινδρο έκκεντρα τοποθετημένο κατά 4,5mm για μείωση των τριβών και λόγο συμπίεσης 13.9:1. Οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο: 33mm εισαγωγής και 26mm εξαγωγής. Για υψηλότερες επιδόσεις enduro σε συνθήκες off-road, η νέα χαρτογράφηση της FI συνεισφέρει στην πιο ομαλή καμπύλη ισχύος.

 

Ένας μονός σιγαστήρας αντικαθιστά τους δύο της έκδοσης 21YM. Ο σωλήνας εξαγωγής προσφέρει ευθεία διαδρομή στα καυσαέρια, ενώ η βελτιστοποιημένη εσωτερική διατομή αναβαθμίζει τη σταθερότητα της καύσης και την απόδοση της εξαγωγής. Η συμπαγής σχεδίαση του σιγαστήρα μειώνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας και εξοικονομεί βάρος 1,7kg έναντι της προηγούμενης σχεδίασης.

 

Για να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη θερμότητα που παράγει ένας ‘σκληρά εργαζόμενος’ κινητήρας, η γωνία τοποθέτησης του ψυγείου και ο αριθμός των πτερυγίων του έχουν προσαρμοστεί μέσω ρευστοδυναμικής ανάλυσης, αυξάνοντας την ενεργή επιφάνεια κατά 2% και την αποβολή θερμότητας κατά 6%. Τα νέας σχεδίασης καλύμματα δημιουργούν πρόσθετη ροή αέρα.

 

Περαιτέρω βελτιώσεις για το 22YM αυξάνουν τα επίπεδα αξιοπιστίας. Το γρανάζι της αντλίας νερού είναι αυξημένης διατομής για αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία του λιπαντικού. Και για αύξηση της ροής του λαδιού, η πίεση στην κυλινδροκεφαλή έχει τροποποιηθεί. Ένα μπεκ λαδιού 5 οπών βελτιστοποιεί την ψύξη του εμβόλου και το χρονισμό της ανάφλεξης. Το γρανάζι συνδυασμένης κίνησης αντλίας λαδιού και εκκεντροφόρων βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, ενώ το φίλτρο και η δίοδος λαδιού στην δεξιά – η διαδρομή του λαδιού γύρω από τον κινητήρα είναι σύντομη ενώ λιπαίνεται τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 1.35L.

 

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση. Για περισσότερη αντοχή και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ο συμπλέκτης απέκτησε έναν περισσότερο δίσκο (φτάνοντας τους 9), για καλύτερη κατανομή του φορτίου στα υλικά τριβής. Επίσης, το πρόσθετο ελατήριο τριβής στο πλατό, η βελτιστοποιημένη λίπανση, τα υλικά τριβής και η σχέση πρωτεύουσας μετάδοσης – αλλά και το πιο άκαμπτο κέντρο του συμπλέκτη – συμβάλλουν στην αύξηση των επιδόσεων, αλλά και στη βελτίωση της αντοχής κατά 21%. Το λειτουργικό φορτίο στο μοχλό του συμπλέκτη έχει μειωθεί κατά 4%.

 

Για τη διαχείριση του φορτίου που εφαρμόζεται από το νέο συμπλέκτη και μεγιστοποίηση της ροπής σε όλες τις στροφές – χωρίς πρόσθετο βάρος – το κιβώτιο φέρει μια νέα διάταξη για αυξημένη αντοχή, αλλά και νέα κλιμάκωση: Με την 1η πιο μακριά, τη 2η λίγο πιο κοντή, την 3η μακρύτερη και τις 4η/5η πιο κοντές.

 

Η νέα διάταξη του επιλογέα φέρει μια φουρκέτα για την αλλαγή από 2α σε 3η (αντί για δύο), με δύο αυλακώσεις-οδηγούς αντί για τρεις, αλλά και βελτιωμένη ακαμψία άξονα για μειωμένες τριβές. Ως αποτέλεσμα, η αίσθηση από τις αλλαγές μεταξύ αυτών των δύο πολύ σημαντικών σχέσεων είναι πολύ καλύτερη, ενώ το τύμπανο του επιλογέα είναι κατά 17% ελαφρύτερο. Ένας αισθητήρας επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών χαρτογραφήσεων κινητήρα για κάθε σχέση ξεχωριστά.

 

2.3 Ηλεκτρονικά

 

  • Το HRC Launch Control προσφέρει 3 επιλογές εκκίνησης
  • Το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας

 

Το HRC Launch Control προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη επιλογή για μία δυνατή εκκίνηση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 modes:

 

Επίπεδο 3 – 10.000rpm, λασπώδεις συνθήκες/αρχάριος αναβάτης.

Επίπεδο 2 – 11.750rpm, στεγνές συνθήκες/μέσος αναβάτης.

Επίπεδο 1 – 13.000rpm, στεγνές συνθήκες /έμπειρος αναβάτης

 

Η ενεργοποίηση του HRC Launch Control είναι εύκολη υπόθεση: απλά τραβήξτε το συμπλέκτη και πιέστε το μπουτόν Start στα δεξιά. Η λυχνία LED θα αναβοσβήσει μία φορά για το Επίπεδο 1. Πιέστε πάλι το μπουτόν Start για 0,5 δευτ. ή περισσότερο, και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει δύο φορές για το Επίπεδο 2. Επαναλάβετε τη διαδικασία και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει 3 φορές, υποδηλώνοντας ότι έχει επιλεγεί το Επίπεδο 3.

 

Το Engine Mode Select Button (EMSB) μεταβάλλει το χαρακτήρα του κινητήρα και διατίθενται 3 χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τις προτιμήσεις του αναβάτη: Mode 1 (Στάνταρ). Mode 2. Smooth (Ήπιο). Mode 3 – Aggressive (Επιθετικό). Η λυχνία LED απεικονίζει επίσης το mode που έχει επιλεγεί.

 

Το μπουτόν stop του κινητήρα, η προειδοποίηση EFI, το μπουτόν για τα modes του EMSB, και η λυχνία LED βρίσκονται στο αριστερό γκριπ.

 

 

  1. Τεχνικές Προδιαγραφές

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 
ΤύποςΥγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος DOHC
Κυβισμός249.4cc
Διάμετρος ´ Διαδρομή79mm x 50.9mm
Σχέση συμπίεσης13.9:1
Χωρητικότητα λαδιού1.35L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 
Προετοιμασία μείγματοςΨεκασμός καυσίμου
Χωρητικότητα ντεπόζιτου8L
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
ΜίζαΗλεκτρική
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 
Τύπος συμπλέκτηΥγρός πολύδισκος
Τύπος κιβωτίουΜόνιμης εμπλοκής
Τελική μετάδοσηΑλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ 
Τύπος πλαισίουΔιπλής δοκού, αλουμινένιο
ΠΛΑΙΣΙΟ 
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)2.176 x 839 x 1.281mm
Μεταξόνιο1.477mm
Γωνία κάστερ27.15°
Ίχνος τροχού114mm
Ύψος σέλας964mm
Απόσταση από το έδαφος335mm
Βάρος108kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια
ΠίσωShowa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link
ΤΡΟΧΟΙ 
Ζάντα ΕμπρόςΑλουμινένια ακτινωτή
Ζάντα ΠίσωΑλουμινένια ακτινωτή
Ελαστικό Εμπρός90/90-21 Dunlop AT81
Ελαστικό Πίσω110/100-18 Dunlop AT81
ΦΡΕΝΑ 
ΕμπρόςΥδραυλικός δίσκος 260mm με κυματοειδή σχεδίαση
ΠίσωΥδραυλικός δίσκος 240mm με κυματοειδή σχεδίαση
ΟΡΓΑΝΑ 
Πρόσθετα χαρακτηριστικάHRC Launch Control

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

CRF250R

22YM HONDA CRF250R

Η νέα CRF250R MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή είναι 9.100€.

Η κατηγορία MX2 είναι αμείλικτη, με τις μάχες να δίνονται σώμα με σώμα, και η CRF250R  της Honda έχει αποδειχτεί πολύτιμο όπλο για τη μάχη. Με την πάροδο του χρόνου, μέσα από τον ανταγωνισμό, με μικρά και μεγάλα βήματα, εξελίχθηκε σε μία μοτοσυκλέτα την οποία, τόσο ο ενθουσιώδης ερασιτέχνης αθλητής, όσο και ο έμπειρος επαγγελματίας – μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο, σε κάθε μέτρο του γύρου.

 

Για το 18YM, η CRF250R ανανεώθηκε εκτενώς στο πλαίσιο της φιλοσοφίας Absolute Holeshot της 17YM CRF450R, κληρονομώντας το πλαίσιο έβδομης γενιάς, τη νέα γεωμετρία και την ανάρτηση Showa. Επίσης, ‘οπλίστηκε’ με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) με δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης της απόδοσης ισχύος του κινητήρα. Εργονομικά σχεδιασμένη με γνώμονα τον αναβάτη, παρέμεινε μία μοτοσυκλέτα MX που ο ‘χομπίστας’ αναβάτης μπορούσε να αξιοποιήσει ανάλογα με το επίπεδο των ικανοτήτων του.

 

Μόλις ένα χρόνο μετά από την πλήρη αλλαγή του μοντέλου, η 19YM CRF250R απέκτησε αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εκτενή αναβάθμιση στην εισαγωγή και την εξαγωγή καθώς και HRC launch control, ανανεωμένες δαγκάνες εμπρός φρένου και τιμόνι Renthal που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Το 20YM προχώρησε σε ένα ακόμα βήμα εξέλιξης, με το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450R και αύξηση ισχύος στις μεσαίες στροφές.

 

Τώρα, για το 22YM, η CRF250R ανανεώνεται για μία ακόμα φορά και γίνεται ‘Ισχυρότερη από Ποτέ’ με αναβαθμίσεις στο πλαίσιο που κληρονόμησε από την 21YM CRF450R, το οποίο την καθιστά ακόμα πιο ικανή και ευέλικτη. Επιπλέον η αυξημένη ροπή αξιοποιεί άριστα το νέο πλαίσιο, ενώ βελτιωμένα είναι και τα επίπεδα αντοχής και αξιοπιστίας.

 

 

  1. 1. Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

 

Για πιο άνετη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, οι πρόσφατες εξελίξεις της CRF450R πραγματοποιήθηκαν με γνώμονα τη μείωση της κόπωσης του αναβάτη – βοηθώντας, όχι μόνον αναβάτες μεγάλου διαμετρήματος, αλλά και φίλους του MX ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να βελτιώνουν συνεχώς τα γυρολόγιά τους.

 

Τα οφέλη που προκύπτουν από το ελαφρύτερο πλαίσιο για την CRF450R κάνουν ακόμα πιο έντονη την παρουσία τους στην CRF250R. Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250R και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές και στην ευκολία χειρισμών. Επιπλέον, ένα πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

 

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενείς τροποποιήσεις τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της ακρίβειας του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας βελτιωμένος συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη αξιοποίηση της αυξημένης ροπής.

 

 

  1. Κύρια Χαρακτηριστικά

 

2.1 Πλαίσιο

 

  • Μείωση βάρους κατά 3kg, πλαίσιο, ψαλίδι, κατανομή ακαμψίας και γεωμετρία βασισμένα στην τεχνογνωσία της HRC  για βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές και ευκολία χειρισμού
  • Μπροστινό πιρούνι 49mm της Showa με μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5mm και πιο άκαμπτες τιμονόπλακες
  • Βελτιστοποιημένος συντελεστής σκληρότητας ελατηρίων και βελτιωμένη απόσβεση συμπίεσης / επαναφοράς μπροστά και πίσω
  • Συμπαγής νέα σχεδίαση σέλας και πλαστικών συνεισφέρουν στην ελευθερία του αναβάτη

 

Η εξέλιξη της CRF450R, καθορίζει και αυτήν της CRF250R. Επομένως, ενώ το πλαίσιό της παρέμεινε το ίδιο για το 21YM, για το 22YM αποκτά το πλαίσιο που έκανε ντεμπούτο στην 21YM CRF450R παραγωγής, έπειτα από εκτενείς βελτιώσεις του αγωνιστικού τμήματος της HRC. Αποτελεί τη βάση εξέλιξης της μοτοσυκλέτας του Tim Gajser που οδήγησε σε δύο συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP.

 

Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, τη μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές  στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται απολαυστικά γρήγορη οδήγηση σε αγωνιστικές συνθήκες.

 

Χάρη στις στενότερες κεντρικές δοκούς, το βάρος του πλαισίου μειώθηκε κατά 700g συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση, ενώ το επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320g. Η δυναμική του πλαισίου είναι επίσης νέα: με τη στρεπτική ακαμψία να διατηρείται, η πλευρική ακαμψία μειώθηκε κατά 20% για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές, ελκτική πρόσφυση και ακρίβεια διεύθυνσης. Η περιοχή έδρασης του ψαλιδιού φέρει βελτιστοποιημένες ενισχύσεις. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει νέα κατανομή ακαμψίας ώστε να συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο.

 

Τόσο η άνω όσο και η κάτω τιμονόπλακα προσφέρουν αυξημένη ευκαμψία, για μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία στις στροφές και βελτιωμένη αντίδραση σε ανώμαλες διαδρομές. Το πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 49mm της Showa (USD) αποτελεί μια έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού πιρουνιού της Showa για τις αγωνιστικές ομάδες MX των Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Πρωταθλημάτων. Με στόχο την ομαλή απόκριση υπό όλες τις συνθήκες, έγινε πλήρες revalving, η διαδρομή αυξήθηκε κατά 5mm στα 310mm, και αυξήθηκε η ακαμψία στις τιμονόπλακες, για αυξημένη πρόσφυση και βελτιωμένη ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα.

 

Οι οπές του κύριου εμβόλου του πίσω αμορτισέρ της Showa έχουν διευρυνθεί για ταχύτερη απόκριση και πιο ομαλή απόσβεση ανωμαλιών και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα. Η σχέση μοχλικού Pro-Link είναι επίσης νέα.

 

Για μεγαλύτερη ευκολία κίνησης του αναβάτη, η σέλα έγινε μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση. Η αφαίρεση και εγκατάστασή της είναι ευκολότερη, και η συντήρηση απλούστερη με 4 μόλις βίδες 8mm αντί για 6 να ασφαλίζουν τα πλαστικά σε κάθε πλευρά. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή κατά 70mm (50mm από αριστερά, 20mm από δεξιά) και τα πλαστικά είναι ομοίως πιο λεπτά, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ έχει αφαιρεθεί.

 

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν μειωθεί στα 27.32°/115mm (από  27.4°/116mm) και το μεταξόνιο είναι μικρότερο, στα 1477mm (1486mm). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 6mm στα 333mm, και η κάτω τιμονόπλακα βρίσκεται τώρα κατά 5.1mm ψηλότερα στα 927mm. Με βάρος 104kg, είναι κατά 3kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο.

 

Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD) για μέγιστη ροή αέρα, τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν ένα κάτω αεραγωγό, ενώ οι γρίλιες προσφέρουν βέλτιστη ροή αέρα. Με χωρητικότητα 6,3L, το ρεζερβουάρ από τιτάνιο έχει επίσης επανασχεδιαστεί.

 

Το στάνταρ ελαφρύ τιμόνι Renthal Fatbar παρέχει μέγιστη άνεση. Η πάνω τιμονόπλακα φέρει βάσεις που ρυθμίζονται σε δύο θέσεις, ώστε το τιμόνι να μετακινείται εμπρός/πίσω κατά 26mm. Αν οι βάσεις περιστραφούν κατά 180°, το τιμόνι μετακινείται κατά επιπλέον 10mm από την κεντρική θέση, με αποτέλεσμα τέσσερις μοναδικές θέσεις οδήγησης.

 

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο κυματοειδούς σχεδίασης 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων διαμέτρου 30 και 27mm. Σε συνδυασμό με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρει άριστη αίσθηση και σταθερή ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου συνδυάζεται με δίσκο 240mm κυματοειδούς σχεδίασης.

 

Οι αλουμινένιες ζάντες DID με ακτίνες άμεσης έδρασης έχουν μαύρο φινίρισμα. Ως στάνταρ τοποθετούνται 80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT ελαστικά soft-terrain μπροστά και 100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT πίσω.

 

Τα εντυπωσιακά κόκκινα γραφικά συμπληρώνουν τις πιο αιχμηρές γραμμές της 22YM CRF250R.

 

2.2 Κινητήρας

 

  • Η αναβάθμιση της εισαγωγής και της κυλινδροκεφαλής σε συνδυασμό με το ευθείας σχεδίασης σύστημα εξαγωγής (αυλοί και σωλήνες) και το μονό σιγαστήρα προσφέρουν 10% περισσότερη ισχύ και 15% έξτρα ροπή.
  • Ακρίβεια χρονισμού βαλβίδων στις υψηλές στροφές και βελτιωμένη λίπανση κυλινδροκεφαλής
  • Συμπλέκτης 9 δίσκων βελτιώνει την αντοχή με ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
  • Νέα κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και τύμπανο επιλογέα για ομαλότερες αλλαγές
  • Πιο αποδοτική ψύξη

 

Ο κινητήρας 249.4cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) της CRF250R έχει γίνει διάσημος για τις επιδόσεις του στις υψηλές στροφές και για το 20YM αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς και ροπή του στις μεσαίες στροφές. Η βελτιωμένη ισχύς και ροπή από τις χαμηλές στροφές – διατηρώντας όλες τις αναβαθμίσεις του 20YM – οδήγησε στο επόμενο βήμα εξέλιξης για το 22YM. Οι καμπύλες στο δυναμόμετρο το αποδεικνύουν περίτρανα.

 

Με περισσότερη ροπή από χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να επιτυγχάνεται πιο αποδοτικά, χρησιμοποιώντας την ίδια σχέση.

 

Αποτέλεσμα; Ένας πολύ επιτυχημένος κινητήρας έγινε ακόμα καλύτερος, παράγοντας πλούσια, ωφέλιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, για βέλτιστη αξιοποίηση της ευελιξίας του νέου πλαισίου. Και, συμπερασματικά, ένας αριθμός μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων οδήγησαν σε αισθητά αυξημένες επιδόσεις.

 

Η σταθερότητα καύσης στις χαμηλές στροφές και η βελτίωση της ροής των αερίων εισόδου και εξόδου του θαλάμου καύσης στις χαμηλές στροφές αποτέλεσαν το βασικό στόχο. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ανανεωμένη χοάνη και ο κωνικής σχεδίασης σωλήνας εισαγωγής που τροφοδοτούνται από ένα φιλτροκούτι μεγαλύτερο κατά 78% (τώρα στα 4,1 λίτρα), η γωνία του μπεκ στις 60ο (αντί για 30ο) και ο αυλός εξαγωγής με ευθεία σχεδίαση. Τόσο η ογκομετρική απόδοση όσο και η ψύξη της εισαγωγής έχουν βελτιωθεί. Η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα είναι επίσης ευκολότερη.

 

Πολυάριθμες λεπτομερείς βελτιώσεις έχουν γίνει για βελτιστοποίηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής είναι πλέον πρεσαριστό, κάτι που μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία. Τα διπλά (αντί για μονά) ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγής παρέχουν επιπρόσθετη ακρίβεια διαχείρισης στις υψηλές στροφές. Οι δίοδοι του λαδιού προς τα ρουλεμάν του εκκεντροφόρου έχουν τροποποιηθεί μαζί με πιο άκαμπτη έδραση του εκκεντροφόρου και κυλινδροκεφαλή με στόχο τη μείωση των τριβών.

 

Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει βελτιστοποιηθεί. Η ακριβής επανευθυγράμμιση του άξονα του ζύγωθρου (κοκοράκι) βελτιώνει την απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ η σχεδίαση του εμβόλου και  της μπιέλας μεγιστοποιούν την απόδοση. Η διάμετρος και η διαδρομή παραμένουν στα 79 x 50.9mm αντίστοιχα, σε συνεργασία με τον έκκεντρα τοποθετημένο κύλινδρο κατά 4,5mm για μείωση των τριβών και λόγο συμπίεσης 13.9:1. Οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο: 33mm εισαγωγής και 26mm εξαγωγής.

 

Ένας μονός σιγαστήρας αντικαθιστά τους δύο της έκδοσης 21YM. Ο σωλήνας εξαγωγής προσφέρει ευθεία διαδρομή στα καυσαέρια, ενώ η βελτιστοποιημένη εσωτερική διατομή αναβαθμίζει τη σταθερότητα της καύσης και την απόδοση της εξαγωγής. Η συμπαγής σχεδίαση του σιγαστήρα μειώνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας και εξοικονομεί βάρος 1,7kg έναντι της προηγούμενης σχεδίασης.

 

Για να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη θερμότητα που παράγει ένας ‘σκληρά εργαζόμενος’ κινητήρας, η αναθεωρημένη γωνία τοποθέτησης του ψυγείου και ο αριθμός των πτερυγίων του έχουν προσαρμοστεί μέσω ρευστοδυναμικής ανάλυσης, αυξάνοντας την ενεργή επιφάνεια κατά 5% και την αποβολή θερμότητας κατά 6%. Τα νέας σχεδίασης καλύμματα δημιουργούν πρόσθετη ροή αέρα.

 

Περαιτέρω βελτιώσεις για το 22YM αυξάνουν τα επίπεδα αξιοπιστίας. Το γρανάζι της αντλίας νερού είναι αυξημένης διατομής για αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία του λιπαντικού. Και για αύξηση της ροής του λαδιού, η πίεση στην κυλινδροκεφαλή έχει τροποποιηθεί. Ένα μπεκ λαδιού 5 οπών βελτιστοποιεί την ψύξη του εμβόλου και το χρονισμό της ανάφλεξης. Το γρανάζι συνδυασμένης κίνησης αντλίας λαδιού και εκκεντροφόρων βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, ενώ το φίλτρο και η δίοδος λαδιού στη δεξιά – η διαδρομή του λαδιού γύρω από τον κινητήρα είναι σύντομη ενώ λιπαίνεται τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 1.35L.

 

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση. Για περισσότερη αντοχή και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ο συμπλέκτης απέκτησε έναν έξτρα δίσκο (φτάνοντας τους 9), για καλύτερη κατανομή του φορτίου στα υλικά τριβής. Επίσης, το πρόσθετο ελατήριο τριβής στο πλατό, η βελτιστοποιημένη λίπανση, τα υλικά τριβής και η σχέση πρωτεύουσας μετάδοσης – αλλά και το πιο άκαμπτο κέντρο του συμπλέκτη – συμβάλλουν στην αύξηση των επιδόσεων, αλλά και στη βελτίωση της αντοχής κατά 21%. Το λειτουργικό φορτίο στο μοχλό του συμπλέκτη έχει μειωθεί κατά 4%.

 

Για διαχείριση του φορτίου που εφαρμόζεται από το νέο συμπλέκτη και μεγιστοποίηση της ροπής σε όλες τις στροφές – χωρίς πρόσθετο βάρος – το κιβώτιο φέρει μια νέα διάταξη για αυξημένη αντοχή αλλά και νέα κλιμάκωση: Με την 1η πιο μακριά, τη 2η λίγο πιο κοντή, την 3η μακρύτερη και τις 4η/5η πιο κοντές.

 

Η νέα διάταξη του επιλογέα φέρει μια φουρκέτα για την αλλαγή από 2α σε 3η (αντί για δύο), με δύο αυλακώσεις-οδηγούς αντί για τρεις, αλλά και βελτιωμένη ακαμψία άξονα για μειωμένες τριβές. Ως αποτέλεσμα, η αίσθηση από τις αλλαγές μεταξύ αυτών των δύο πολύ σημαντικών σχέσεων είναι πολύ καλύτερη, ενώ το τύμπανο του επιλογέα είναι κατά 17% ελαφρύτερο. Ένας αισθητήρας επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών χαρτογραφήσεων κινητήρα ανά επιλεγμένη σχέση ταχύτητας.

 

2.3 Ηλεκτρονικά

 

  • Το HRC Launch Control προσφέρει 3 επιλογές εκκίνησης
  • Το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας

 

Το HRC Launch Control προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη επιλογή για μία δυνατή εκκίνηση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 modes:

 

Επίπεδο 3 – 10.000rpm, λασπώδεις συνθήκες/αρχάριος αναβάτης.

Επίπεδο 2 – 11.750rpm, στεγνές συνθήκες/μέσος αναβάτης.

Επίπεδο 1 – 13.000rpm, στεγνές συνθήκες /έμπειρος αναβάτης

 

Η ενεργοποίηση του HRC Launch Control είναι εύκολη υπόθεση: απλά τραβήξτε το συμπλέκτη και πιέστε το μπουτόν Start στα δεξιά. Η λυχνία LED θα αναβοσβήσει μία φορά για το Επίπεδο 1. Πιέστε πάλι το μπουτόν Start για 0,5 δευτ. ή περισσότερο, και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει δύο φορές για το Επίπεδο 2. Επαναλάβετε τη διαδικασία και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει 3 φορές, υποδηλώνοντας ότι έχει επιλεγεί το Επίπεδο 3.

 

Το Engine Mode Select Button (EMSB) μεταβάλλει το χαρακτήρα του κινητήρα και διατίθενται 3 χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τις προτιμήσεις του αναβάτη: Mode 1 (Στάνταρ). Mode 2. Smooth (Ήπιο). Mode 3 – Aggressive (Επιθετικό). Η λυχνία LED απεικονίζει επίσης το mode που έχει επιλεγεί.

 

Το μπουτόν stop του κινητήρα, η προειδοποίηση EFI, το μπουτόν για τα modes του EMSB, και η λυχνία LED βρίσκονται στο αριστερό γκριπ.

 

 

  1. Τεχνικές Προδιαγραφές

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 
ΤύποςΥγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος DOHC
Κυβισμός249.4cc
Διάμετρος ´ Διαδρομή79mm x 50.9mm
Σχέση συμπίεσης13.9:1
Χωρητικότητα λαδιού1.35L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 
Προετοιμασία μείγματοςΨεκασμός καυσίμου
Χωρητικότητα ντεπόζιτου6.3L
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
ΜίζαΗλεκτρική
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 
Τύπος συμπλέκτηΥγρός πολύδισκος
Τύπος κιβωτίουΜόνιμης εμπλοκής
Τελική μετάδοσηΑλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ 
Τύπος πλαισίουΔιπλής δοκού, αλουμινένιο
ΠΛΑΙΣΙΟ 
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)2.177 x 827 x 1.265mm
Μεταξόνιο1,477mm
Γωνία κάστερ27.32 degrees
Ίχνος τροχού115mm
Ύψος σέλας961mm
Απόσταση από το έδαφος333mm
Βάρος104kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια
ΠίσωShowa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link
ΤΡΟΧΟΙ 
Ζάντα ΕμπρόςΑλουμινένια ακτινωτή
Ζάντα ΠίσωΑλουμινένια ακτινωτή
Ελαστικό Εμπρός80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT
Ελαστικό Πίσω100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT
ΦΡΕΝΑ 
ΕμπρόςΥδραυλικός δίσκος 260mm με κυματοειδή σχεδίαση
ΠίσωΥδραυλικός δίσκος 240mm με κυματοειδή σχεδίαση
  

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

Related posts