Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
09 Ιούλ 2020
Auto-Moto

H Michelin επίσημος συνεργάτης του εικονικού Le Mans 24 Hours

  • Ένας νέος συναρπαστικός eSports αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 13-14 Ιουνίου 2020
  • ενεργός ρόλος της ομάδας αγώνων Michelin Motorsport στον εναρκτήριο virtual αγώνα του Le Mans
  • To eGaming γίνεται το νέο πεδίο στο οποίο τα ελαστικά MICHELIN αποδεικνύουν την ποιότητα και τις επιδόσεις τους

Καθώς τα μέτρα του lockdown αρχίζουν σταδιακά να χαλαρώνουν σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, οι fans των eSports και του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν την επιστροφή αγώνων παγκόσμιας κλάσης στις 13-14 Ιουνίου, χάρη στη διοργάνωση του πρώτου virtual αγώνα Le Mans 24 Hours από τη Le Mans Esports Ltd και την ACO (Automobile Club de l’Ouest). Σε αυτόν το συναρπαστικό αγώνα, θα δούμε επαγγελματικές ομάδες και οδηγούς να ανταγωνίζονται μαζί με μερικούς από τους καλύτερους eGamers του κόσμου. Η δράση ξεκινά με την έναρξη της πρώτης δωρεάν προπόνησης που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Ιουνίου και θα ακολουθήσουν οι προκριματικοί γύροι και ο αγώνας το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Όλα τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται και στις δύο κατηγορίες του εναρκτήριου virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, θα τρέξουν με ελαστικά της Michelin.

Η Michelin ενδιαφερόταν έντονα να συμμετέχει στο virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, όχι μόνο λόγω της ποιότητας του event, αλλά και λόγω των χαρακτηριστικών της πλατφόρμας rFactor 2 που αναπαράγει πειστικά τον πολύ σημαντικό ρόλο που έχουν τα ελαστικά σε πραγματικούς αγώνες.

Έτσι, τα ελαστικά θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των ομάδων και των οδηγών για αυτόν το virtual  αγώνα, ακριβώς όπως συμβαίνει και σε έναν πραγματικό αγώνα. Η Michelin συνεργάζεται ήδη μαζί τους, εξετάζουν διαφορετικά σενάρια και αναζητούν τις πιο λογικές στρατηγικές, λαμβάνοντας υπόψη την ώρα  και τις καιρικές συνθήκες – επειδή, όπως στην καθημερινή ζωή, το να έχουμε το σωστό ελαστικό την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά!

«Η Michelin συμμετέχει, με μεγάλη χαρά, στο virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία και μια ποιοτική πλατφόρμα», δήλωσε ο Matthieu Bonardel, Διευθυντής της Michelin Motorsport. «Η Michelin επενδύει όλο και περισσότερο στο eGaming με τρόπο που συνάδει με το όραμά της, ως κορυφαίος κατασκευαστής ελαστικών, και σε πλατφόρμες που αντικατοπτρίζουν τα χαρακτηριστικά των πραγματικών αγωνιστικών ελαστικών και τον ρόλο που διαδραματίζουν. Χαρακτηριστικά όπως οι επιδόσεις και η διάρκεια ζωής, αποτελούν τον πυρήνα της δέσμευσης του Ομίλου για αγώνες αντοχής και ο προσομοιωτής rFactor 2 έχει και τα δύο», προσθέτει ο Matthieu Bonardel. «Είναι πολύ σημαντικό για τη Michelin να προσφέρει επιδόσεις που διαρκούν – αυτό αποτελεί την υπόσχεση των ελαστικών της τόσο εντός όσο και εκτός πίστας».

«Η Michelin θα βοηθήσει τους οδηγούς στη διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans», εξηγεί ο Pierre Alves, Διευθυντής των προγραμμάτων αγώνων αντοχής της Michelin. «Τα πληρώματα κάθε αυτοκινήτου θα αποτελούνται από τέσσερεις οδηγούς, συμπεριλαμβανομένων των sim racers και παρόλο που, οι επαγγελματίες είναι συνηθισμένοι να συνεργάζονται με τη Michelin για τις στρατηγικές τους στον αγώνα, για τους συμπαίκτες του eGamer αυτό θα είναι κάτι νέο. Αυτός ο συνδυασμός virtual και πραγματικού αγώνα υπόσχεται να είναι πολύ συναρπαστικός»!

Η φθορά των ελαστικών και η αλλαγή τους, είναι δύο παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, όπως και στους πραγματικούς αγώνες.

eSports – Ένας νέος τρόπος να μιλάμε με τους οδηγούς

Ως μια γέφυρα μεταξύ των προσομοιωτών αγώνα και της πραγματικότητας, ο virtual αγώνας των 24 Ωρών του Le Mans υπόσχεται να αποτελέσει μια αποτελεσματική πλατφόρμα επικοινωνίας για το ευρύ κοινό. Από τη μία πλευρά, θα προσφέρει στους sim racers την ευκαιρία να συνεργαστούν με οδηγούς και ομάδες που είναι εξοικειωμένοι με τους αγώνες στο Le Mans. Από την άλλη, αυτή η virtual εκδοχή του παγκοσμίου φήμης αγώνα θα δώσει στους πιο παραδοσιακούς οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού την ευκαιρία να ανακαλύψουν το eGaming, όπου συναντιούνται δύο κόσμοι και δύο διαφορετικές γενιές.

«Οι διοργανωτές του virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans παρείχαν στη Michelin την πολύτιμη υποστήριξη για την προώθηση της μάρκας, κυρίως σε ένα νεότερο κοινό», σημειώνει ο Olivier Vialle,  Διευθυντής Marketing της Michelin Motorsport. «Μέσω της συμμετοχής της, η Michelin θα έχει τη δυνατότητα να ευαισθητοποιήσει για θέματα ασφάλειας, επιδόσεων και διάρκειας ζωής και να επισημάνει το σημαντικό ρόλο των ελαστικών σε αυτούς τους τομείς στους νέους οδηγούς».

Τα eSports έχουν ήδη ενεργό ρόλο στη στρατηγική της μάρκας Michelin. Το 2019, για παράδειγμα, ο Όμιλος Michelin υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τo Gran Turismo του Sony PS4. Η συμβολή της Michelin στο Gran Turismo Sport και σε άλλα λογισμικά προσομοίωσης και πλατφόρμες eGaming, βασίζεται στην εκτενή κατανόηση της επιστήμης των ελαστικών και των υλικών τους, καθώς και στην κατανόηση της τεχνολογίας του προσομοιωτή και των εικονικών ελαστικών. Με αυτήν την τεχνογνωσία, η Michelin μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές υπολογιστών να παράγουν τους αλγόριθμους που απαιτούνται για την αναπαραγωγή των χαρακτηριστικών των πραγματικών ελαστικών σε ψηφιακή μορφή.

Συντονιστείτε στις 10 Ιουνίου καθώς η μάχη ξεκινά με αυτόν τον virtual αγώνα, όπου μπορείτε να δείτε τη Michelin να πετυχαίνει νέες νίκες στον εναρκτήριο εικονικό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, όπως είχε γίνει και στον πρώτο πραγματικό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans το 1923. Μέχρι σήμερα, η Michelin έχει κερδίσει, 22 νίκες στο μεγαλύτερο αγώνα αντοχής στον κόσμο.

Σχετικά με τη Michelin στην Ελλάδα:

Από το 1957, με δυναμική παρουσία στην αγορά, η Michelin απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα, τεχνολογίες και υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας. Υποστηρίζοντας περισσότερους από 300 μεταπωλητές ελαστικών στην Ελλάδα, λειτουργεί με υπευθυνότητα και εστιάζει στη στήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου, της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Με καταρτισμένο προσωπικό και σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Αθήνα και στον Αυλώνα, η Michelin επενδύει διαρκώς στην Ελλάδα, με όραμα να προωθεί την ασφαλή και βιώσιμη κινητικότητα στη χώρα και να προσφέρει έναν καλύτερο τρόπο να πηγαίνουμε μπροστά (www.michelin.gr).

Related posts