Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
15 Ιαν 2025
Auto-Moto

H διαδικτυακή επικοινωνία «Made to inspire» με τον Σωτήρη Κοντιζά απέσπασε πέντε διακρίσεις

Επτά μήνες μετά το ξεκίνημα της συνεργασίας της Mazda Autoone και του γνωστού σεφ Σωτήρη Κοντιζά ξεκίνησαν οι διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων. Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, εμπιστεύτηκε τον απαιτητικό  κριτή του Master Chef , και δημιούργησαν ένα βίντεο με τίτλο «Made to inspire».

Το βίντεο με τίτλο «Made to Inspire» αφορούσε το CX-30, το πολυβραβευμένο SUV της Mazda. Ο πρωταγωνιστής, οδηγός του CX-30 εκτός των άλλων αποκάλυψε ένα ακόμη ταλέντο του. Ο Σωτήρης Κοντιζάς στο βίντεο πέρασε το μήνυμα πώς το αυτοκίνητο  δεν είναι απλά ένα μεταφορικό μέσο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όχι μόνο απελευθερώνει αλλά ταυτόχρονα εμπνέει τον οδηγό.

Ταυτόχρονα αποκάλυψε ένα ακόμη ταλέντο που διαθέτει. Αυτό της μουσικής. Ο γνωστός σεφ έχει πολύ καλή μουσική παιδεία και αγαπάει ιδιαίτερα το πιάνο.

Η διαδικτυακή καμπάνια απέσπασε πολύ θετικά σχόλια και εντυπωσίασε από την αρχή, δίνοντας την ώθηση στους συντελεστές του βίντεο να διεκδικήσουν διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων, η οποία και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Η καμπάνια μέχρι σήμερα έχει αποσπάσει πέντε διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου σε Αμερική και Καναδά.

Ακόμη είναι και φιναλίστ στα Red Movie Awards στη Γαλλία, με τα αποτελέσματα  αναμένεται να ανακοινωθούν .

H διαδικτυακή επικοινωνία «Made to inspire» με τον Σωτήρη Κοντιζά απέσπασε πέντε διακρίσεις

Οι διακρίσεις που έχει αποσπάσει είναι:

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad & Purple events.

Τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια ανέλαβε η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος ενώ διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης και ο κος Γιώργος Βασιλειάδης.

Per Hal