Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
10 Δεκ 2018
Auto-Moto

H ανασκόπηση της Dunlop για το 2018

Η Dunlop, έχει αφήσει εποχή στην ιστορία του 24ωρου ράλι στο Le Mans της Γαλλίας και του αγώνα μοτοσυκλετιστών “Isle of  Man TT”.

Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, η Dunlop συνέχισε να δίνει έμφαση στους αγώνες αντοχής χρησιμοποιώντας τους ως τέστ για τη διάρκεια και την απόδοση των ελαστικών επεκτείνοντας το νικηφόρο σερί της στους Ευρωπαϊκούς αγώνες του Le Mans.

Η ομάδα G-Drive Racing κατέκτησε τον τίτλο στην κορυφαία κατηγορία LMP2 με έναν γύρο διαφορά. Αυτός ο τίτλος είναι ο δέκατος συνεχόμενος που κερδίζεται με ελαστικά της Dunlop.

Στους απαιτητικούς αυτούς αγώνες, οι ομάδες της Dunlop κατέκτησαν τις 4 από τις 6 νίκες. Στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, τη νίκη κατέκτησε στην έδρα της η ομάδα Signatech Alpine. Αυτή ήταν η 8η συνεχόμενη επικράτηση για την Dunlop στον 24ωρο αγώνα στην κατηγορία LMP2, ενώ είναι μέρος ενός αήττητου σερί επιτυχιών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αντοχής της FIA.

24 HOUR NURBURGRING 2018
10-13 may 2018
Photo CLEMENT MARIN

«Αντιμετωπίσαμε μεγάλο ανταγωνισμό στην κατηγορία LMP2, η οποία ήταν η μόνη κατηγορία στο ράλι του Le Mans που περιείχε ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών ελαστικών και είμαστε ευγνώμονες στις ομάδες G-Drive και Alpine που εμπιστεύτηκαν την Dunlop, ώστε να κερδίσουν τον 24ωρο αγώνα και το πρωτάθλημα. Δεν παίρνουμε δεδομένη την επιτυχία. Ο ανταγωνισμός ωθεί τους μηχανικούς μας και τους σχεδιαστές μας να αυξήσουν την απόδοσή τους ενώ έχουμε ήδη εντοπίσει τομείς για ανάπτυξη για το 2019 και έπειτα», δήλωσε ο Ben Crawley, ο Διευθυντής Αγώνων Ταχύτητας.

Δεν ήταν όμως μόνο στην πρωτότυπη κατηγορία του Le Mans, όπου οι πελάτες της Dunlop κατέκτησαν την νίκη αυτή τη χρονιά. Στους αγώνες κατηγορίας GT3 όπου ανταγωνίζονται τα εργοστασιακά supercars, η εξοπλισμένη με ελαστικά της Dunlop Porsche 911 GT3 R της ομάδας Frikadelli επικράτησε δύο φορές στην δυσκολότερη πίστα από όλες- στην πίστα του Nurburgring Nordschleife.

Για την Dunlop και τη Porsche αυτές οι συνεχόμενες νίκες στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αντοχής VLN σημάδεψαν δύο σημαντικές επετείους. Το 2018 ήταν για την Porsche τα 70α  και για την Dunlop τα 130α γενέθλιά τους. Ο Ben πρόσθεσε: «Ήταν συναρπαστικό να κερδίσουμε μαζί με την Porsche στον αγώνα GT3. Τα ελαστικά τελευταίας τεχνολογίας της Dunlop Sport Maxx Race 2 σχεδιάστηκαν μαζί με την Porsche, ώστε να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των νέων οχημάτων 911 GT3 και GT2 RS, οπότε ήταν υπέροχο να υποστηρίξουμε την συνεργασία αυτή με μια επιτυχία στους αγώνες ταχύτητας».

Όσον αφορά τους αγώνες μηχανών, τα ελαστικά της Dunlop χρησιμοποιούνταν αρκετά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του αγώνα Isle of Man TT, αλλά η επικράτηση του Peter Hickman στον αγώνα Senior TT ήταν αυτή που κέρδισε τη μεγαλύτερη προβολή. H Dunlop μπόρεσε να ισχυριστεί ότι διαθέτει το γρηγορότερο ελαστικό αγώνων στον κόσμο. Ο Hickman έκανε τον πρώτο στα χρονικά γύρο της πίστας πάνω στο βουνό με μέσο όρο 217 χλμ/ώρα για να διασφαλίσει την 13η συνεχόμενη νίκη μηχανής με ελαστικά της Dunlop στον αγώνα Senior TT.

Όσον αφορά τους αγώνες «Off Road», οι αναβάτες με ελαστικά της Dunlop συγκέντρωσαν νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP με τον Clement Desalle να κερδίζει στη Ρωσία και την Kiara Fontanesi να κερδίζει τον 5ο τίτλο στο πρωτάθλημα γυναικών. Αλλά ο μεγαλύτερος νικητής με ελαστικά της Dunlop ήταν ο Eli Tomac, ο οποίος κέρδισε το μπόνους του 1 εκατ. δολαρίων αφού κέρδισε τους τρεις μεγάλους αγώνες στο Monster Energy Cup Supercross του Las Vegas.

Ο  Wim Van Achter, ο Υπεύθυνος των Αγωνιστικών Μοτοσυκλετών της Dunlop σχολίασε αναφορικά με τις επιτυχίες αυτές: «Πολλές από τις επιτυχίες μας στους αγώνες αυτοκινήτου δρόμου και στους αγώνες μοτοσυκλετών έγιναν με ελαστικά της Dunlop τα οποία είναι διαθέσιμα από όλους τους διανεμητές ελαστικών μας. Αυτό δείχνει, πως μπορούμε γρήγορα να φέρουμε καινούργια αγωνιστικά ελαστικά καθώς και ελαστικά για hypercars στην αγορά,  χρησιμοποιώντας την τεχνολογία από τις ομάδες ανάπτυξης των συνεργατών μας».

Τα αγωνιστικά ελαστικά της Dunlop σχεδιάζονται και επισκευάζονται από μια πολυεθνική ομάδα, με τα μέλη της οποίας να βρίσκονται στο Μπέρμινγκχαμ, στην Μοντλουκόν της Γαλλίας, στο Χάναου της Γερμανίας και το Λουξεμβούργο.

 

 

Related posts