Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
04 Ιούλ 2022
Auto-Moto

Στο Interlagos το Grand Prix Βραζιλίας με τον Vettel να επιχειρεί την 9η σερί νίκη του


Του Πέρη Χαλάτση
Σήμερα θα δούμε καλό αγώνα. Στο θρυλικό σιρκουί του Interlagos στη Βραζιλία σήμερα ο φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Sebastian Vettel ,θα επιχειρήσει – χωρίς κανένα άγχος όμως αφού έχει ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο- να κάνει την 9η σερί νίκη του για φέτος. Στον αγώνα αυτό η Pirelli φέρνει γόμες P Zero Orange hard και P Zero White medium.
Οι αγωνιζόμενοι γνωρίζουν ότι θα πρέπει να δώσουν μεγάλη έμφαση στη συνδυασμένη πρόσφυση: τη μετάβαση από το φρενάρισμα στο τέρμα γκάζι. Το Interlagos συνήθως δεν επιβαρύνει ιδιαιτέρως τα φρένα, οπότε το να διατηρείς το ρυθμό σου είναι πολύ σημαντικό. Συνήθως το σετάρισμα στο Interlagos απαιτεί ένα συγκερασμό: υπάρχει μία μεγάλη ανηφορική ευθεία προς τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού, που δίνει έμφαση στην ταχύτητα και την ισχύ (πρόκληση για τους κινητήρες λόγω και του υψομέτρου του Interlagos), αλλά το πιο ελικοειδές εσωτερικό τμήμα απαιτεί περισσότερη αεροδυναμική πίεση. Το τελευταίο κομμάτι του γύρου είναι το πιο κρίσιμο για το συνολικό χρόνο.
Το Interlagos είναι το δεύτερο μικρότερο σιρκουί της χρονιάς μετά το Μονακό, έχοντας άσφαλτο με ανωμαλίες και αρκετές υψομετρικές διαφορές. Οι νεροποντές είναι συνηθισμένο φαινόμενο στο Βραζιλιάνικο Grand Prix, και έρχονται να προστεθούν στην πρόκληση μιας πίστας που είναι γνωστή για τις απαιτήσεις της τόσο σε σωματικό όσο και μηχανολογικό επίπεδο.
Οι διαφορές στην ποιότητα του ασφαλτοτάπητα στα διάφορα τμήματα της πίστας σημαίνουν ότι η παρουσία βέλτιστης πρόσφυσης και αεροδυναμικής πίεσης είναι ζωτικής σημασίας, καθώς υπάρχουν και αρκετά διαφορετικά κάμπερ (κλίσεις) στις στροφές. Η Στροφή 14 – η πιο αργή της πίστας – είναι ένα καλό παράδειγμα κάποιων τεχνικών προκλήσεων που θέτει το Interlagos στα ελαστικά. Οι οδηγοί φρενάρουν δυνατά ενώ ανηφορίζουν, στη συνέχεια μπαίνουν στροφή και μετά πρέπει να διαχειριστούν προσεκτικά το σπινάρισμα στην έξοδο.

Δεν αποκλείεται να δούμε αγώνα με πολύ βροχή
Ο Paul Hembery δήλωσε για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς : «Έχουμε επιλέξει σκληρές και μεσαίες γόμες για τη Βραζιλία για να αντιμετωπίσουμε τις διαφορετικές απαιτήσεις του διάσημου σιρκουί Interlagos, όπου ένα ενθουσιώδες πλήθος οπαδών πάντα μας επιφυλάσσει φανταστική υποδοχή. Υπάρχουν αρκετά θέματα που χρειάζονται προσοχή στη Βραζιλία»
Το Grand Prix Βραζιλίας προσφέρει την ευκαιρία στις ομάδες να δοκιμάσουν πρωτότυπα ελαστικά των τελευταίων προδιαγραφών 2014 κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, εν όψει της προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν, που περιλαμβάνει μία σειρά αλλαγών στους κανονισμούς. Τα νέα χαρακτηριστικά των κινητήρων των μονοθεσίων του 2014 θα έχουν άμεση επίδραση στα ελαστικά. Κάθε μονοθέσιο θα έχει δύο σετ ελαστικών της επόμενης χρονιάς που θα χρησιμοποιήσει στα FP1 και FP2, στο πλαίσιο των σημερινών κανονισμών. Αυτά θα έχουν τη δομή και το προφίλ του 2014 με τη μεσαία γόμα του 2014.
Ας περιμένουμε μέχρι τις 6 το απόγευμα για να δούμε από το κρατικό κανάλι τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Related posts