Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Μαρ 2020
Auto-Moto

Ούτε ένα μπράβο δεν είπε ο Χάμιλτον στον Ρόσμπεργκ μετά τον τερματισμό

Δεν έχει σημασία αν κέρδισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ το γκραν πρί στην Αυστρία. Ούτε έχει τόσο σημασία αν η Μερσεντές έκανε το 1-2.

Σημασία έχει ότι ο δεύτερος νικητής της Μερσεντές, ο Λιούις Χάμιλτον, δεν έχει και τόσο καλές σχέσεις με τον « ομόσταυλό » του.

Μπορεί ο αγώνας να μην είχε αυτό που ήθελαν κάποιοι, δηλαδή κόντρα ανάμεσα στην Γουίλλιαμς και Μερσεντές, είχε όμως πολλά παραλειπόμενα. Μα την καλύτερη τηλεοπτικη σκηνή μετά τον τερματισμό. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έχει ήδη φτάσει στο δωμάτιο που θα βρεθούν οι τρείς νικητές. Στη συνέχεια μπαίνει ο Μπότας και ακολουθεί ο Χάμιλτον. Περνάει μπροστά από τον Ρόσμπεργκ και ούτε καν στρίβει να τον κοιτάξει. Αντίθετα πλησιάζει τον Μπότας και τους σφίγγει το χέρι. Αυτή και μόνο η σκηνή δείχνει πόσο φιλικές είναι οι σχέσεις των δύο οδηγών της Μερσεντές.

Ας δούμε όμως τι έγινε στον αγώνα που ο  Νίκο Ρόσμπεργκ κέρδισε την τρίτη φετινή νίκη του και αύξησε τη διαφορά με τον δεύτερο Λιούις Χάμιλτον κατά  29 βαθμούς. Ο Γερμανός πιλότος πέρασε από νωρίς στην πρώτη θέση του αγώνα και  φυσικά τερμάτισε πρώτος κάνοντας έξη νίκες στην καριέρα του.

Οι οδηγοί της Γουίλλιαμς  δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν το 1-2 των κατατακτήριων. Ο Φελίπε Μάσα έχασε αρκετό έδαφος στα πιτ. Αλλά και ο  Βαλτέρι Μπότας έχασε τη δεύτερη και περιορίστηκε να ανέβει στο τρίτο σκαλοπάτι.

Για τη Red Bull ο αγώνας στην «έδρα» της, ήταν καταστροφικός. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είδε το μονοθέσιό του να  σταματά στον πρώτο γύρο. Με κάποιο τρόπο «συνήλθε», αφού πρώτα όμως είχε χάσει δύο γύρους και βρέθηκε τελευταίος. Στον 35 γύρο ο αγώνας σταμάτησε για τον άλλοτε ανίκητο Φέτελ.

Η στρατηγική αποδείχτηκε το κλειδί στη νίκη του Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός ξεκίνησε από την 3η θέση πίσω από τις δυο Γούλλιαμς. Αλλαξε όμως λάστιχα πριν απ’ αυτές. Μεγιστοποιώντας το πλεονέκτημα του καινούργιου σετ ελαστικών – μια μανούβρα που είναι γνωστή ως «undercut» πλάγιο χτύπημα –  κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία μετά τον πρώτο γύρο pit stop.

Ο Χάμιλτον χρησιμοποίησε την ίδια στρατηγική ακόμη πιο αποτελεσματικά. Ξεκίνησε από την ένατη θέση και  χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο χρώμα) P Zero Red Supersoft και έκανε δυο αλλαγές βάζοντας την μαλακή γόμα (κίτρινο χρώμα) P Zero Yellow Soft. Τελικά τερμάτισε 2ος μόλις 1.9 sec πίσω από τον teammate του. Οι δυο οδηγοί μονομάχησαν στο τέλος ενώ ο Βόττας  ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο τερματίζοντας μόλις 8 sec πίσω από τον νικητή.

Παρότι οι θερμοκρασίες του οδοστρώματος ξεπέρασαν τους 40 βαθμούς Κελσίου, οι δυο οδηγοί της Marussia – Jules Bianchi και Max Chilton – όπως και ο οδηγός της Caterham, Kamui Kobayashi ολοκλήρωσαν τον αγώνα μόνο με μια αλλαγή ελαστικών.

 

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

1. Ρόσμπεργκ, Mercedes

2. Χάμιλτον, Mercedes

3. Μπότας, Wiliams

4. Μάσα, Williams

5. Αλόνσο, Ferrari

6. Πέρεθ, Force India

 

Εγκατέλειψαν:

1. Φέτελ, Red Bull

2. Κβίατ, Toro Rosso

3. Βερνιέ, Toro Rosso

 

Βαθμολογία οδηγών

 

1 Ρόσμπεργκ 165

2 Χάμιλτον 136

3 Ριτσιάρντο 83

4 Αλόνσο 79

5 Φέτελ 60

6 Χούλκενμπεργκ 59

7 Μπότας 55

8 Μπάτον 43

9 Μάσα 30

10 Μάγκνουσεν 29

11 Πέρεθ 28

12 Ραϊκόνεν 19

13 Βερνιέ 8

14 Γκροζάν 8

15 Κβίατ 4

16 Μπιανκί 2

 

 

 

 

 

Related posts