Δεκατρείς νεκροί σε ένα μήνα. Αυτός ήταν ο τραγικός απολογισμός των ανθρώπων οι οποίοι άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο μόνο στην Αττική τον περασμένο Νοέμβριο.
Σύμφωνα με το Star, αν σε αυτούς συνυπολογιστούν οι 17 του Οκτωβρίου και άλλοι 18 το Σεπτεμβρίου, τότε τα θύματα του «Μολώχ της Ασφάλτου» φθάνουν συνολικά τα 48.
Αριθμός εξαιρετικά υψηλός για μια μεγαλούπολη σαν την Αθήνα όπου οι ταχύτητες των οχημάτων στους περισσότερους δρόμους είναι χαμηλές τις περισσότερες ώρες της ημέρας.
Συνολικά ο αριθμός των ανθρώπων οι οποίοι έχουν σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρά στην άσφαλτο αυξήθηκε το 2019 συγκριτικά με το 2018. Το οξύμωρο είναι πως ενώ τα θύματα αυξάνονται τα τροχαία μειώνονται.
Η υπερβολική ταχύτητα, η κατανάλωση αλκοόλ και η απόσπαση της προσοχής κυρίως λόγω της αλόγιστη χρήσης του κινητού τηλεφώνου είναι οι βασικές αιτίες, εξαιτίας των οποίων κάθε χρόνο δεκάδες άνθρωποι αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο ή μένουν παράλυτοι για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Εν όψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων οπότε και η κίνηση στους δρόμους στις μεγαλουπόλεις και τις εθνικές οδούς αυξάνεται κατακόρυφα. το star.gr μίλησε με τον δάσκαλο οδήγησης Στέλιο Χασούρη και τον βετεράνο οδηγό αγώνων Αναστάσιο Μαρκουΐζο, γνωστότερο ως Ιαβέρη σχετικά με τη θλιβερή πρωτιά της χώρας μας σε θύματα τροχαίων ατυχημάτων.
«Μιλάμε για γενοκτονία»
«Εδώ και 36 χρόνια τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα οφείλονται στην έλλειψη παιδείας του Έλληνα οδηγού! Δεν ειναι μόνο αυτοί οι οποίοι χάνουν τη ζωή τους ακαριαία. Σκεφτείτε μόνο πόσοι σοβαρά τραυματίες καταλήγουν στα νοσοκομεία και πόσα θύματα τροχαίων ατυχημάτων στην επαρχία δεν καταγράφονται στα κέντρα υγείας. Τα τροχαία δυστυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτων στην Ελλάδα στις ηλικίες μεταξύ 15-29 χρονών. Δηλαδή μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι δεν πρόλαβαν να κάνουν παιδιά. Εδώ μιλάμε για καθαρή γενοκτονία», λέει στο star.gr ο βετεράνος οδηγός «Ιαβέρης».
«Δυστυχώς ο νέος Έλληνας οδηγός είναι ταυτισμένος με το πατρικό πρότυπο. Όταν ένα παιδί βλέπει τον μπαμπά να οδηγεί μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο, αναπτύσσοντας υπερβολική ταχύτητα, δίχως να φορά ζώνη ή κράνος, ανεβάζοντας μικρά παιδιά τρικάβαλο στο μηχανάκι, δίχως να σέβεται την παραχώρηση προτεραιότητας, και κυρίως τους πεζούς ή τους ποδηλάτες, όταν αποκτήσει και εκείνο δίπλωμα οδήγησης θα αντιγράψει τον μπαμπά του», επισημαίνει ο Ιαβέρης.
Related posts
Η βόμβα που “έρριξε” ο Λεωνίδας Γρηγοράκος
Καιρός: Ξανά καλοκαίρι !!!
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Στην Shanghai το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στη F1
Μετά απο τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό η F1 επιστρέφει στο International Circuit στη…