Επιστροφή στην κορυφή
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017
 
 

FUSO eCanter : Το πρώτο  ηλεκτρικό φορτηγό σε παραγωγή

Δευτέρα, 25 Σεπτέμβριος 2017 - 21:48

-a Μέγεθος κειμένου +A





Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), μέλος της Daimler Trucks – ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς με μάρκες όπως Freightliner, Mercedes-Benz και FUSO – γιόρτασε στη Νέα Υόρκη την παγκόσμια παρουσίαση του FUSO eCanter. Το FUSO eCanter είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό, ελαφρύ φορτηγό παραγωγής και θα παραδοθεί σε πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και την Ιαπωνία εντός του έτους. Η MFTBC σχεδιάζει να παραδώσει 500 φορτηγά αυτής της γενιάς σε πελάτες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Μεγάλης κλίμακας παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2019.

Ο Marc Llistosella, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation και Επικεφαλής της Daimler Trucks Asia: «Σε καιρούς που όλοι μιλούν για ηλεκτρικά φορτηγά, είμαστε οι πρώτοι που ουσιαστικά θέτουμε σε εργοστασιακή παραγωγή ένα εξολοκλήρου ηλεκτρικό φορτηγό. Έχοντας μία μακρά ιστορία στα εναλλακτικά συστήματα κίνησης, είμαστε περήφανοι που μπαίνουμε σε αυτή τη νέα εποχή. Το FUSO eCanter εισέρχεται στην αγορά μετά από χρόνια δοκιμών σε πελάτες και με τη διασφάλιση ανταλλακτικών, υπηρεσιών και εγγύησης μέσω του παγκόσμιου δικτύου διανομέων FUSO».

«Το νέο FUSO eCanter ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για προϊόντα που πληρούν και υπερβαίνουν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών CO2. Αποτελεί μία ελκυστική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και καθιστά τα ηλεκτρικά φορτηγά κύριο παίκτη για τις εντός πόλεων διανομές στο μέλλον», προσθέτει ο κύριος Llistosella.

Τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά διατίθενται στην UPS και σε τέσσερις ΜΚΟ με έδρα τη Νέα Υόρκη

Στην παγκόσμια παρουσίαση, η FUSO ανακοίνωσε επίσης σήμερα τον πρώτο εταιρικό πελάτη της εταιρείας στις ΗΠΑ για το eCanter: Η UPS θα χρησιμοποιεί φορτηγά μηδενικών εκπομπών επιδιώκοντας να κάνει τον στόλο της πιο βιώσιμο.

Carlton Rose, Πρόεδρος, Global Fleet Maintenance & Engineering, UPS: «Στη UPS, αξιολογούμε και εφαρμόζουμε διαρκώς τεχνολογίες που επιτρέπουν βιώσιμες, καινοτόμες λύσεις για τον στόλο μας. Τα ηλεκτρικά φορτηγά καθιστούν τον στόλο μας πιο καθαρό και πιο αθόρυβο, αυξάνοντας τα πάνω από 8.500 οχήματα με εναλλακτικό σύστημα κίνησης που ήδη χρησιμοποιούμε. Έχουμε μία μακρά σχέση με τη Daimler σε όλο τον κόσμο, και χαιρετίζουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Fuso eCanter καθώς η UPS εξακολουθεί να αναγνωρίζει τα οφέλη των ηλεκτρικών φορτηγών».

Σε συνεργασία με το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα Νέας Υόρκης, Eric Schneiderman, η FUSO παρέχει επίσης φορτηγά μηδενικών εκπομπών τοπικά σε γνωστές μη κυβερνητικές οργανώσεις με έδρα τη Νέα Υόρκη, όπως: Wildlife Conservation Society, New York Botanical Garden, Habitat for Humanity New York City, και Big Reuse Brooklyn.

Για να γιορτάσει το γεγονός της παρουσίασης, η FUSO τοποθέτησε μία προσωρινή εικαστική εγκατάσταση στο East Village της Νέας Υόρκης που φέρει τον τίτλο “Energy Station of the Future” (Ενεργειακός Σταθμός του Μέλλοντος). Ήταν το τέλειο σκηνικό, επικοινωνώντας το όραμα της FUSO για χρήση του αθόρυβου eCanter μηδενικών εκπομπών, το οποίο θα συμβάλλει στη μεταμόρφωση της Νέας Υόρκης, αλλά και άλλων αστικών περιοχών.

Το FUSO eCanter είναι φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικό για τους χρήστες

Το εξολοκλήρου ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό αποτελεί την απάντηση της MFTBC στην ανάγκη του κοινού για ένα αθόρυβο φορτηγό μηδενικών ρύπων στις συνεχώς αυξανόμενες διανομές εντός των πόλεων. Εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, το φορτηγό είναι επίσης αποδοτικό και οικονομικό για τους χρήστες, όπως έχουν ήδη αποδείξει οι δοκιμές πελατών στην Ευρώπη. Το FUSO eCanter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και χωρητικότητα φορτίου 3,5 τόνων – ανάλογα με το αμάξωμα και τη χρήση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του οχήματος περιλαμβάνει έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 420 V και 13,8 kWh η καθεμία. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό, προσφέρει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα.

Αποτέλεσμα εντατικών ερευνών και δοκιμών από πελάτες

Η παγκόσμια παρουσίαση του νέου FUSO eCanter δεν είναι απλώς μία προϊοντική παρουσίαση – είναι μία επανάσταση που ετοιμαζόταν χρόνια: Στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο της Γερμανίας το 2010, η FUSO παρουσίασε το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού Canter E-Cell, που οδήγησε σε περιορισμένη παραγωγή για δοκιμές το 2014. Το FUSO eCanter έχει επωφεληθεί από την εκτενή εμπειρία που προσέφεραν οι δοκιμές πελατών, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στην Πορτογαλία και τη Γερμανία σε οχήματα περιορισμένης παραγωγής μεταξύ  2014 και 2017.

Το Μάιο του 2017, η MFTBC ανακοίνωσε τον πρώτο εταιρικό πελάτη της για τα νέα φορτηγά σειράς παραγωγής στην Ιαπωνία. Η Seven-Eleven Co. Ltd. θα συμπεριλάβει στον στόλο της 25 φορτηγά eCanter. Μετά την αποκάλυψη του πρώτου σταθμού φόρτισης στην Ιαπωνία και την έναρξη παραγωγής στο εργοστάσιο OEM στην Πορτογαλία, η εκδήλωση για την παγκόσμια παρουσίαση υπογραμμίζει τη δέσμευση τόσο της FUSO όσο και της πολιτείας της Νέας Υόρκης να αναπτύσσουν και να υιοθετούν βιώσιμες και αξιόπιστες λύσεις μεταφορών προς όφελος της κοινωνίας και του πλανήτη.

Με τη διάθεση του eCanter και την καθιέρωση ηλεκτρικών φορτηγών, η FUSO θα επωφεληθεί επίσης από τη συσσωρευμένη γνώση των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται η Daimler, όπως η Mercedes-Benz Energy – προμηθευτής τοπικής αποθήκευσης ενέργειας, η ChargePoint – προμηθευτής δικτύου σημείων φόρτισης, και, όπως μόλις ανακοινώθηκε, η StoreDot – μία εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης μπαταριών.

FUSO eCanter: το πρώτο εντελώς ηλεκτρικό φορτηγό στη γραμμή παραγωγής

Μετά από χρόνια ερευνών και εντατικών δοκιμών από πελάτες, το FUSO eCanter θα ενταχθεί πλήρως στη γραμμή παραγωγής του συμβατικού φορτηγού Fuso Canter. Τον προηγούμενο Ιούλιο, η MFTBC γιόρτασε την έναρξη παραγωγής του eCanter στο Τραμαγκάλ της Πορτογαλίας. Το εργοστάσιο παραγωγής θα συναρμολογεί όλα τα οχήματα eCanter για τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Η πορτογαλική κυβέρνηση υποστηρίζει διαρκώς την ανάπτυξη του eCanter από τα πρώιμα στάδιά του το 2010 έως σήμερα και θα συνεχίσει και στο μέλλον.



Μοιράσου το…!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: