Μια μονομαχία για γίγαντες.Το facebook και το twitter.Ποιος βγήκε νικητής;
Σύμφωνα με την έρευνα της Highbeam Research, το 50% των φορών που τα ΜΜΕ αναφέρθηκαν στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αφορούσαν το twitter, αφήνοντας το «τέκνο» του Μαρκ Ζούκερμπεργκ στη 2η θέση με 45%.
Τα υπόλοιπο 5% συμπληρώνεται από δίκτυα όπως το LinkedIn (3,3%), MySpace (1,3%) Foursquare (0,71%), ενώ επισημαίνεται ότι το Google Plus δεν καταμετρήθηκε επειδή έκανε ντεμπούτο μεσούσης του 2011, τον Ιούνιο.
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Στην Shanghai το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στη F1
Μετά απο τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό η F1 επιστρέφει στο International Circuit στη…