Σε έναν πολύ καλό συμβιμασμό βρίσκεται το Facebook με την Federal Trade Commission (ανεξάρτητη αντιπροσωπεία που προωθεί την προστασία των καταναλωτών) έτσι ώστε να διευθετήσει τις κατηγορίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Αν και η συμφωνία αυτή φαντάζει καλή ιδέα, στην ουσία είναι απατηλή καθώς στην πραγματικότητα η εχεμύθεια και το social networking είναι διαμετρικά αντίθετες έννοιες και δεν τα πάνε και τόσο καλά μαζί.
Όπως αναφέρει στο περιοδικό PCWorld, ο Jon P. Mello Jr. έριξε μια πιο προσεκτική ματιά στους όρους του διακανονισμού και τους βρήκε ελλιπείς καθώς φαίνεται ότι αφορούν σε συγκεκριμένα θέματα προσωπικής ασφάλειας τα οποία βασίζονται στο πότε εγγράφηκε ο χρήστης στο Facebook και δεν επηρεάζει καθόλου τις αλλαγές που μπορεί να κάνει η δημοφιλής ιστοσελίδα στο μέλλον. Στην ουσία μπερδεύει ακόμα πιο πολύ το πρόβλημα με τα ζητήματα ασφαλείας, παρά το λύνει.
«Παραδεχτείτε το», αναφέρει το PCWorld. «Η φράση ‘απόρρητο στο Facebook’ είναι οξύμωρη. Το να ζητάς από ένα κοινωνικό δίκτυο να ενδιαφερθεί για τέτοια θέματα είναι σαν να ζητάς από μια rock συναυλία να μην είναι τόσο δυνατή ή να λες σε μια πισίνα να μην είναι τόσο… υγρή. Τίποτα από τα δύο δεν είναι εφικτό, οπότε μην σοκάρεστε όταν ακούτε πως ένα social site μοιράζεται προσωπικά δεδομένα. Είναι καλύτερα να ξέρετε πως ό,τι ποστάρετε στο Facebook κάποια στιγμή θα το δουν όλοι και να είστε πιο προσεκτικοί όταν γράφετε το πόσο χοντρός και τεμπέλης είναι ο εργοδότης σας».
Related posts
Το Facebook εξαγόρασε το Face.com
Τα νέα τετραπήρυνα της HTC
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Η βραβευμένη με OBE από το Παλάτι, Professor Treasure στην Κρήτη για μια εκπαίδευση ειδικών στη θεραπεία πρώτης γραμμής για την ανορεξία
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, όλο το φάσμα των ειδικών (παιδίατροι, διατροφολόγοι, παθολόγοι, ψυχολόγοι, ψυχίατροι, νοσηλευτές κ.ά) που ασχολούνται με…