Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Απρ 2024
Τεχνολογία

Το Facebook έδινε ψεύτικα στοιχεία για την παρακολούθηση των βίντεό του!

facebook-2Για περίπου 2 χρόνια (από το Μάιο του 2014) το Facebook παραδέχτηκε -και ζήτησε συγνώμη για το λάθος του-, αφού φαίνεται να υπολόγιζε λάθος τις προβολές, αλλά και τον χρόνο που καταναλώνουν οι χρήστες του βλέποντας τα βίντεο που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα, πράγμα που σίγουρα δεν άρεσε καθόλου στις διαφημιστικές αλλά και στις εταιρίες, μιας κι εκεί επενδύουν δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση μέσα από το κέντρο βοήθειας των διαφημιζόμενων του Facebook σχετικά με αλλαγή στον τρόπο μέτρησης των προβολών, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο φαίνεται να υπολόγιζε λάθος τις προβολές των βίντεο υποστηρίζοντας ότι η προβολή των βίντεο κάλυπτε όλο το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα ακόμη και αν “έτρεχαν” τρία ή περισσότερα δευτερόλεπτα κι έβγαζε εκτός όλους εκείνους τους χρήστες που πατάνε αμέσως το εικονίδιο απόρριψης. Με αυτό τον τρόπο κατάφερε να φουσκώσει τα νούμερα του χρόνο προβολής κατά 60% έως και 80%.
Η μετοχή του Facebook όπως ήταν λογικό μετά από το γεγονός αυτό έπεσε κατά 1.3% στα 128$ ενώ παράλληλα έβγαλε ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι πρόσφατα ανακαλύφθηκε ένα σφάλμα στον τρόπο υπολογισμού μίας εκ των παραμέτρων μέτρησης του χρόνου παρακολούθησης βίντεο. Αυτό το σφάλμα έχει διορθωθεί και δεν επηρέασε την τιμολόγηση… Έχει ειδοποιήσει τους συνεργάτες του, μετονομάζοντας παράλληλα τον δείκτη μέτρησης ώστε να καταστεί σαφέστερο τι μετριέται. Αυτή η μέτρηση είναι ένας από τους δείκτες που χρησιμοποιούν οι συνεργάτες του για να αξιολογήσουν την απόδοση των βίντεο.
Από την πλευρά των διαφημιστικών και των υπόλοιπων εταιριών δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια ανακοίνωση όμως δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να βλέπουμε διάφορες αντιδράσεις.

Related posts