Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
23 Ιαν 2022
Auto-Moto

F1 και Pirelli : Όλοι οι αριθμοί από το 2011 έως το 2013

Κάθε αγώνα στη F1 θα πρέπει να ξέρετε ότι απαιτεί τεράστια έξοδα. Όχι μόνο για τις αγωνιστικές ομάδες αλλά και για όλους τους εμπλεκόμενους. Για παράδειγμα η Pirelli σε κάθε αγώνα για το 2013 χρησιμοποιούσε 55 άτομα. Ο συνολικός αριθμός εθνικοτήτων στη F1 ομάδα Pirelli ήταν 10, ο συνολικός αριθμός διαφορετικών γλωσσών που μιλιούνται στη F1 ομάδα Pirelli είναι 14ο ο συνολικός αριθμός notebooks που μοίρασε η Pirelli στο paddock ήταν 1.125 και ο συνολικός αριθμός podium καπέλων που πούλησε η Pirelli ήταν 16.000.
Όπως εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery: «Κάθε χρόνο, δημοσιεύουμε τους αριθμούς που διαμορφώνουν την ιστορία της σεζόν μας στη Formula 1.
Φέτος, θέλουμε να μιλήσουμε για όλους τους αριθμούς που χαρακτήρισαν την τριετή περίοδο μεταξύ 2011 και 2013, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής και την έναρξη μιας άλλης. Μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, έχω και ο ίδιος εκπλαγεί από τα στατιστικά στοιχεία που συγκέντρωσαν οι μηχανικοί μας για την πρώτη φάση συνεργασίας μας με τη Formula 1: πάνω από 110.000 ελαστικά, 3000 pit stops, και κατά μέσο όρο 56 προσπεράσεις ανά αγώνα. Αυτά τα τρία χρόνια είχαμε την αμέριστη αφοσίωση όλων των ανθρώπων μας, τόσο στην πίστα όσο και στα Κέντρα Έρευνας & Εξέλιξης, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες ομάδων και οδηγών μέσω προηγμένων τεχνολογικών λύσεων – όπως άλλωστε έχουν αναγνωρίσει όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού. Κατά τη διάρκεια της τριετίας, οι προδιαγραφές ελαστικών άλλαζαν εντελώς από τη μία χρονιά στην άλλη, καθώς εξελίσσονταν προοδευτικά μέσα στη σεζόν: μία προσπάθεια πρωτοφανής για καθεστώς ενός προμηθευτή ελαστικών στη Formula 1. Είχαμε μπροστά μας μία πρόκληση και την αντιμετωπίσαμε, όπως άλλωστε οι ομάδες, οδηγοί και διοργανωτές του πρωταθλήματος επεσήμαναν σε αρκετές περιπτώσεις. Και στο ίδιο πνεύμα βαδίζουμε τώρα προς το 2014.»
Ελαστικά (2011 – 2013)
• Συνολικός αριθμός ελαστικών που διατέθηκαν στο διάστημα 2011 – 2013: 112.200. Από αυτά, 93.600 προορίζονταν για αγώνες και 18.600 για δοκιμές. Από τα 93.600 ελαστικά αγώνων, 68.800 ήταν slick και 24.800 βροχής. Το 2013, δόθηκαν συνολικά 33.200 ελαστικά.
• Συνολικός αριθμός ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες: 72.200: από τα οποία 65.800 ήταν slick και 7.400 βροχής. Το 2013, ο συνολικός αριθμός ελαστικών slick που χρησιμοποιήθηκαν ήταν 23.300 και βροχής αντίστοιχα 2.400.
• Αριθμός ελαστικών που ανακυκλώθηκαν: όλα 112.200.

Pit Stops (2011 – 2013)
• Συνολικός αριθμός pit stop: 3.019 (από τα οποία, 58 ήταν ποινές drive-through και εννέα ποινές stop & go). Το 2013 έγιναν 951 pit stops: κατά μέσο όρο 50,05 ανά αγώνα και 2,3 ανά οδηγό.
• Μεγαλύτερος αριθμός pit stop σε έναν αγώνα: 88 στο Ουγγρικό Grand Prix 2011 (τρία από τα οποία ήταν ποινές drive-through).
• Μικρότερος αριθμός pit stop σε έναν αγώνα: 24 στο Grand Prix των ΗΠΑ 2012 και στο Ιταλικό Grand Prix 2013.
• Ταχύτερο pit stop: 1,923s (Red Bull/Mark Webber στο Grand Prix των ΗΠΑ 2013)
Προσπεράσεις (2011 – 2013)
• Συνολικός αριθμός προσπεράσεων: 3,274 (κατά μέσο όρο 56 ανά αγώνα). Το 2013 έγιναν 985 προσπεράσεις.
• Μεγαλύτερος αριθμός προσπεράσεων σε στεγνό αγώνα: 126 στο Τουρκικό Grand Prix 2011.
• Μεγαλύτερος αριθμός προσπεράσεων σε βρεγμένο αγώνα: 147 στο Grand Prix Βραζιλίας 2012.
• Μικρότερος αριθμός προσπεράσεων σε στεγνό αγώνα: 12 στο Grand Prix Μονακό 2012.
Πίστες και Αγώνες το 2013
• Πίστες που υποβάλλουν τα ελαστικά στα υψηλότερα φορτία ανά χιλιόμετρο (πλευρικά, πέδησης, πρόσφυσης, κλπ): Βαρκελώνη, Σουζούκα.
• Πίστες που υποβάλλουν τα ελαστικά στα χαμηλότερα φορτία ανά χιλιόμετρο (πλευρικά, πέδησης, πρόσφυσης, κλπ): Μόντσα, Μόντρεαλ.
• Μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς: Μονακό, δύο ώρες, 17 λεπτά, 52,056 δευτερόλεπτα.
• Μικρότερος αγώνας της χρονιάς: Ιταλία, 1 ώρα, 18 λεπτά, 33.352 δευτερόλεπτα.
• Μεγαλύτερος αριθμός γύρων με κάθε γόμα Pirelli: Hard – Rosberg (689); Medium – Hamilton (1,420), Soft – Hulkenberg (308), Supersoft – Rosberg (292), Intermediate – Webber (178), Wet – Gutierrez (66).
• Υψηλότερη ταχύτητα που έχει επιτευχθεί με P Zero Formula 1 το 2013: 341.1 χλμ/ώρα (Esteban Gutierrez στο Ιταλικό Grand Prix).
• Μεγαλύτερος αριθμός ταχύτερων γύρων: Sebastian Vettel (επτά σε αγώνες και επτά σε κατατακτήριες δοκιμές).
• Μεγαλύτερος συνολικός αριθμός γύρων με ελαστικά Pirelli: 684 (Sebastian Vettel)
• Αριθμός αγώνων στους οποίους καταρρίφθηκε το ρεκόρ της pole: τρεις (Lewis Hamilton στο Βρετανικό Grand Prix, Sebastian Vettel στο Grand Prix Σιγκαπούρης και στο Ινδικό Grand Prix).
• Αριθμός αγώνων στους οποίους καταρρίφθηκε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου: ένας (Sebastian Vettel στο Grand Prix Σιγκαπούρης).
Φιλοξενία Pirelli 2013
• Γεύματα που σερβιρίστηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας Pirelli (συμπερ. δοκιμών): 12.500
• Πόσιμο νερό που καταναλώθηκε στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας Pirelli: 5.000L
• Ποσότητα ζυμαρικών (pasta) που μαγείρεψε ο σεφ της Pirelli: 900 kg
• Πίτσες που έφτιαξε ο σεφ της Pirelli: 240
• Συνταγές επιδορπίων που φτιάχτηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας Pirelli: 40
• Επιδόρπια που σερβιρίστηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας Pirelli: 6.000
Η Pirelli στη Formula 1 (Από το 1950)
• Αγώνες: 261
• Νίκες: 102
• Pole positions: 105
• Θέσεις στο βάθρο: 313
• Ταχύτεροι γύροι: 109
Άλλα Ενδιαφέροντα Στατιστικά Στοιχεία
• Συνολικός αριθμός οδηγών οι οποίοι χρησιμοποιούν ελαστικά Pirelli F1από το 2010: 81 (συμπεριλαμβανομένων τρίτων και νεαρών οδηγών).
• Συνολικός αριθμός χιλιομέτρων που καλύφθηκαν με όλες τις γόμες P Zero το 2013 (αγώνες και δοκιμές): 358.784. Ανά γόμα: Hard – 96.596, Medium – 177.838, Soft – 34.139, Supersoft – 23.678, Intermediate – 21,350, Wet – 5.183.
• Χαμηλότερη θερμοκρασία πίστας στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli: 17 C0 στο Βρετανικό Grand Prix. Η χαμηλότερη θερμοκρασία πίστας που καταγράφηκε σε όλη τη σεζόν ήταν στη δοκιμή προ-σεζόν στη Χερέθ: έξι βαθμοί Κελσίου.
• Υψηλότερη θερμοκρασία πίστας στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli: 54 C0 στο Ουγγρικό Grand Prix.
• Χαμηλότερη περιβάλλοντος στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli: 14 C0 στο Grand Prix των ΗΠΑ. Η χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος που καταγράφηκε σε όλη τη σεζόν ήταν στη δοκιμή προ-σεζόν στη Χερέθ: τέσσερις βαθμοί Κελσίου.
• Υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli: 36 C0 στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

Πηγή Πληροφοριών από Θανάση Μαργαρίτη (Consumer Mkt & Customer Care Manager S.E.Europe)

Related posts