Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
10 Μαΐ 2021
Υγεία

Εσείς το ξέρατε;-Δείτε ποιες τροφές έχουν…κρυφή ζάχαρη

Οι περισσότεροι από εμάς και ειδικά όσοι πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, αποφεύγουμε ή έχουμε «κόψει» τελείως την κατανάλωση ζάχαρης και γλυκών. Όμως, αυτό που μέχρι πρότινος «αμελούσαμε» είναι η… «κρυφή» ζάχαρη που περιλαμβάνεται σε αρκετές τροφές που καταναλώνουμε.

 

Αυτές, είναι οι εξής:

  • Σάλτσες

Μπορεί να είναι αλμυρές και όχι γλυκές, αλλά πολλές σάλτσες περιέχουν 6-12 γραμμάρια ζάχαρης ανά μισό φλιτζάνι! Αυτή είναι η ίδια ποσότητα που θα παίρνατε από ένα μπισκότο με κομματάκια σοκολάτας.

 

  • Μπάρες δημητριακών

Ελέγξτε καλά την συσκευασία τους για συστατικά όπως το σιρόπι καλαμποκιού, η μαύρη ζάχαρη, το μέλι, το σιρόπι καφέ ζάχαρης, η δεξτρόζη και η φρουκτόζη. Μερικές μπάρες, μάλιστα, έχουν επικάλυψη γιαουρτιού, ή σοκολάτας, ή κομματάκια σοκολάτας. Όλα αυτά εκτοξεύουν την περιεκτικότητα ζάχαρης στις μπάρες δημητριακών στα 8-12 γραμμάρια ανά μερίδα.

 

  • Ντρέσινγκ σαλάτας

Τα πιο γλυκά ντρέσινγκ μπορεί να έχουν 5-7 γραμμάρια ζάχαρης σε μόλις δύο κουταλιές σάλτσας.

 

  • Δημητριακά για πρωινό

Ακόμα και τα πιο “υγιεινά” (με βρώμη, καλαμπόκι και πίτουρο) περιέχουν 10-20 γραμμάρια ζάχαρη ανά κούπα. Μην κοιτάτε τι αναγράφουν με μεγάλα γράμματα τα κουτιά δημητριακών. Πάντα να ελέγχετε τις πληροφορίες με τα συστατικά τους.

 

  • Κομπόστες φρούτων

Περιέχουν περίπου 40 γραμμάρια ζάχαρης ανά μία κούπα σερβιρίσματος. Ακόμα και αν στραγγίσετε τα φρούτα από το σιρόπι, μένουν τουλάχιστον 15 γραμμάρια ζάχαρης ανά κούπα.

 

Related posts