Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
23 Ιαν 2020
Υγεία

Ενώ κάνω δίαιτα δε χάνω κιλά..Τι φταίει;

Πόσες φορές ξεκινήσατε γυμναστήριο,κάνατε διαίτες και δεν χάνατε κιλό με τίποτα;Πάρα πολλές θα μου πείτε και μετά απο κάποια ηλικία ακόμα πιο δύσκολα…Δείτε ποιές αιτίες συνήθως, προκαλούν..τον ύπνο του μεταβολισμού μας!
 
Τρώτε πολύ λίγο: Μερικοί άνθρωποι συχνά θεωρούν ότι καταναλώνοντας ένα μικρό πρωινό και μεσημεριανό θα χάσουν βάρος καθώς η θερμιδική τους πρόσληψη θα είναι λιγότερη. Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι η παράλειψη γευμάτων μας γλιτώνει από θερμίδες. Όμως, η μη κατανάλωση γευμάτων και η αποχή από το φαγητό έχει σαν αποτέλεσμα την επιβράδυνση του μεταβολισμού, και το σώμα σταματά να χρησιμοποιεί το λίπος σαν πηγή ενέργειας. Δεν θα πρέπει ποτέ να καταναλώνετε θερμίδες χαμηλότερες του μεταβολισμού σας. Προσπαθήστε για τουλάχιστον τρία γεύματα την ημέρα και ξεκινήστε την ημέρα σας πάντα με ένα υγιεινό πρωινό.
Υπερβολικό άγχος: Το άγχος μπορεί να αυξήσει την παραγωγή της ορμόνης κορτιζόλη, που μπορεί να αυξήσει με τη σειρά της την όρεξη και να ενισχύσει την αποθήκευση λίπους (ειδικά στην κοιλιακή χώρα). Ο πιο απλός τρόπος να νικήσετε την υπερκατανάλωση είναι να βρείτε έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης του άγχους, Απλοί τρόποι διαχείρισης άγχους αποτελούν μερικά λεπτά χαλάρωσης και συγκέντρωσης κάθε μέρα, μία βόλτα εκτός σπιτιού ή το άκουσμα της αγαπημένης σας μουσικής.

Υποθυροειδισμός: Εάν τα επίπεδα των θυρορμονών μειωθούν, όλα στο σώμα σας επιβραδύνονται συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού. Όλες οι επιπλέον θερμίδες που καταναλώνετε αποθηκεύονται ως λίπος οδηγώντας στην αύξηση του βάρους. Η σωστή φαρμακευτική αγωγή μπορεί να σας επαναφέρει στον δρόμο σας.

Μη σταθερές ώρες γευμάτων: Εάν δουλεύετε πολλές ώρες και έχετε και οικογένεια, είναι δύσκολο να τρώτε σε σταθερές ώρες. Τα ανοργάνωτα γεύματα μπορούν επίσης να ευθύνονται για το κόλλημα της ζυγαριάς και υα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να το διορθώσετε. Βάλτε μία υπενθύμιση στο κινητό σας και ξεκινήστε να οργανώνετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

Πολύ αυστηρό πρόγραμμα: Με το να είστε πολύ αυστηροί στη δίαιτά σας είναι πιο πιθανό να κάνετε κάποια στιγμή επεισόδια υπερφαγίας (βουλιμίας). Είναι προτιμότερο να τρώτε ότι θέλετε μία φορά τη βδομάδα, ελέγχοντας όμως με αυστηρότητα την ποσότητα που θα καταναλώσετε.

Έλλειψη ύπνου: Όταν δεν κοιμάστε αρκετά ενδεχομένως να επηρεάζεται η έκκριση της ορμόνης κορτιζόλη, η οποία ρυθμίζει την όρεξη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να αυξήσει την όρεξη και να επηρεάσει την ινσουλινοευαισθησία συντελώντας στην αύξηση του βάρους. Επιπλέον, μία νέα έρευνα υποδεικνύει ότι ακόμα και ο υπερβολικός ύπνος (πάνω από 9 ώρες) μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πρόσληψη βάρους. Για να είστε μία αποτελεσματική μηχανή καύσης λίπους, το σώμα σας χρειάζεται τουλάχιστον 8 ώρες ύπνου, χωρίς όμως να τις ξεπερνάμε σημαντικά.

 

Μικρή κατανάλωση πρωτεΐνης: Η άπαχη πρωτεΐνη εντείνει την αίσθηση του κορεσμού και δίνει ώθηση στο μεταβολισμό για να κάψει περισσότερο λίπος.

Related posts