Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
12 Νοέ 2019
Auto-Moto

Ένα Grand Prix γεμάτο εκπλήξεις!

Ίσως στην Ουγγαρία είδαμε τον καλύτερο αγώνα της χρονιάς.

Από τους πρωτοπόρους όλοι είχαν ένα λόγο για να διεκδικήσουν τη νίκη.

Αλλά αυτός που είχε μεγαλύτερους ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που χθες (Σάββατο) στα δοκιμαστικά άρπαξε φωτιά το μονοθέσιο του από διαρροή καυσίμων, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει από την τελευταία θέση.

Η Pirelli ήταν ενημερωμένη για τη βροχή στην Ουγγαρία που λίγες ώρες πριν την εκκίνηση έδωσε τι κατευθύνσεις.

Η πίστα ήταν βρεγμένη και έτσι άλλαξε η γενικότερη στρατηγική των επικεφαλής των ομάδων.

Ο Χάμιλτον «χίμηξε» από την πρώτη στιγμή, ενώ στο διάστημα έχοντας συμπληρώσει 20 γύρους στον αγώνα κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση.

Μέχρι τον 20ο γύρο είχαν βγει εκτός αγώνα τέσσερα μονοθέσια!

Μεγάλη μάχη για τουλάχιστον δέκα γύρους είχε ο Χάμιλτον με τον Φέτελ.

Στον 23ο ο Σέρτζιο Πέρες είχε μια περίεργη έξοδο. Ο Μεξικανός βγήκε από το κατεστραμμένο μονοθέσιο χαιρέτησε τους θεατές και με τα πόδια πήγε στα πιτς. Πιθανότερη αιτία της εξόδου ήταν να πάτησε στο βρεγμένο αριστερό κομμάτι και να έχασε τον έλεγχο.

Στον 25ο γύρο βγήκε ξανά για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Στον 29ο ο Ραϊκκόνεν έχασε τον έλεγχο αλλά ευτυχώς κρατήθηκε στην πίστα παρά το μπλοκάρισμα.

Στον 33ο γύρο του αγώνα, ο Φέτελ έφυγε με τα πλάγια, έκανε ένα τετ α κε και έπεσε με την πίσω δεξιά ρόδα στα προστατευτικά αλλά δεν έπαθε τίποτα και συνέχισε κανονικά! Φαίνεται είχε Άγιο ο Φέτελ…

Στον 52ο γύρο πρώτος ήταν ο Ρικιάρντο, με δεύτερο τον Αλόνσο και στην τρίτη θέση ο εκπληκτικός Χάμιλτον.

Οκτώ γύρους πριν την καρό σημαία, οι καταστάσεις στην πρωτοπορία άλλαξαν, αφού ο Αλόνσο κατάφερε να βρεθεί εκεί, έχοντας πίσω του τον Χάμιλτον και τρίτο τον Ρικιάρντο, οποίος ετοίμαζε την επίθεσή του!

Ο Αλόνσο πήγαινε με την ψυχή στο στόμα αφού τα ελαστικά του είχαν παραδώσει «πνεύμα».

Ο Χάμιλτον, ο οποίος ήταν και αυτός χωρίς «φρέσκα» λάστιχα επιχείρησε να περάσει τον Ισπανό τρεις φορές, αλλά δεν τα κατάφερε, με τον πιλότο της Φεράρι να κρατάει με νύχια και με δόντια τη θέση του.

Στον 65ο γύρο, ο Ρικιάρντο ξεκίνησε την προσπάθεια του για να προσπεράσει τον Χάμιλτον και τελικά, και στο 67ο κατέφερε να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό!

Η Επίθεση του Ρικίαρντο δεν σταμάτησε εδώ, καθώς πέρασε και τον Αλόνσο, καταφέρνοντας να κρατήσει την πρωτοπορία μέχρι να πέσει η καρό σημαία!

Ο Ρόσμπεργκ στον τελευταίο γύρο προσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον, με τον Βρετανό να μην τον αφήνει!

Αναλυτικά η κατάταξη

 

1. Ρικιάρντο, Red Bull

2. Αλόνσο, Ferrari +5.2

3. Χάμιλτον, Mercedes +5.8

4. Ρόσμπεργκ, Mercedes +6.3

5. Μάσα, Williams +29.8

6. Ραϊκόνεν, Ferrari +31.4

7. Φέτελ, Red Bull +40.9

8. Μπότας, Williams +41.3

9. Βερνιέ, Toro Rosso +58.5

10. Μπάτον, McLaren +67.2

11. Σούτιλ, Sauber +68.1

12. Μάγκνουσεν , McLaren +78.4

13. Μάλδονάδο, Lotus +84

14. Κβίατ, Toro Rosso +1 γύρος

15. Μπιανκί, Marussia +1 γύρος

16. Τσίλτον, Marussia+1 γύρος

Εγκατέλειψαν:

1. Γκουτιέρες, Sauber

2. Κομπαγιάσι, Caterham

3. Χούλκενμπεργκ, Force India

4. Γκροσάν, Lotus

5. Έρικσον, Caterham

 

Βαθμολογία οδηγών

 

1. Ρόσμπεργκ     202

2. Χάμιλτον         191

3. Ρικιάρντο        131

4. Αλόνσο  115

5. Μπότας 95

6. Φέτελ    88

7. Χούλκενμπεργκ       69

8. Μπάτον 60

9. Μάσα    40

10. Μάγκνουσεν 37

11. Πέρες  29

12. Ραϊκόνεν       27

13. Βερνιέ 11

14. Γκροσάν        8

15. Κβίατ   6

16. Μπιανκί        2

 

Βαθμολογία κατασκευαστών

 

1. Mercedes        393

2. Red Bull 219

3. Ferrari    142

4. Williams          135

5. Force India      98

6. McLaren          97

7. Toro Rosso      17

8. Lotus      8

9. Marussia         2

10. Caterham      0

11. Sauber 0

Related posts