Γράφει ο “paratiritis”
‘Έχετε ένα πρόβλημα; Χρειάζεστε να επικοινωνήσετε με τη ΔΕΗ;
Καλύτερα κάντε χαρακίρι.
Αν πάτε στη ΔΕΗ στη Χαλκοκονδύλη για να πληρώσετε, όχι για να σας πληρώσουν, θα χάσετε τη μισή μέρα σας. Με το που ανοίγουν οι πόρτες η ουρά έχει φτάσει τα 100 μέτρα.
Αν έχετε ένα διαμέρισμα άδειο και θέλετε να κάνετε διακοπή τότε θα χάσετε όλη την ημέρα σας.
Αν είστε φυσικά τυχεροί γιατί για δύο συνεχόμενες ημέρες ( Πέμπτη και Παρασκευή) δεν υπήρχε δίκτυο.
Και αν φτάσετε στο τελευταίο στάδιο του Γολγοθά, αν πρέπει δηλαδή να ειδοποιήσετε στο 11500 για να κλείσετε ραντεβού με το συνεργείο για να κάνει τη διακοπή, τότε είστε χαμένοι από χέρι.
Το 11500 είναι σαν να μην υπάρχει.
Μόλις το καλείς δείχνει σαν να έχουν πέσει οι γραμμές, σαν να έχουν σηκώσει τα τηλέφωνα, σαν να μην υπάρχει αυτή η υπηρεσία.
Αν κύριοι νομίζετε ότι δουλεύετε σας ενημερώνω ότι μας δουλεύετε.
Αν από τις 8 το πρωί, αν δύο λεπτά παίρνει κάποιος στο 11500 θα καταλάβει ότι στην υπηρεσία αυτή
Α) Η πίνουν καφέ και μας έχουν γράψει κανονικά
Β) Η είναι τόσες πολλές οι αιτήσεις για διακοπή ρεύματος και τα «τίναξε» το τηλεφωνικό κέντρο
Γ) Η οι τύποι είναι μαζοχιστές και έχουν σηκώσει τα τηλέφωνα για να μην τους ενοχλούμε πρωινιάτικα.
Ρωτάω αν ήταν ιδιωτική επιχείρηση ποιος υπάλληλος δεν θα σήκωνε αμέσως το τηλέφωνο
Ρωτάω αν πληρώνονταν οι κύριοι αυτοί ανάλογα με την απόδοσή τους, ποιος θα απολάμβανε το καφεδάκι του και θα είχε εκτός λειτουργίας τα τηλέφωνα του.
Ρωτάω πως θα πάμε μπροστά με τόσους ωχαδερφιστές. Μία ώρα και δέκα λεπτά να παίρνεις το 11500 και να μην βγάζεις γραμμή, φτάνει. Τα παραπάς !!!
Δοκιμάστε να πάρετε το 11500 και θα με καταλάβετε.
Related posts
Μια συμφωνία είναι αυτή…
Η Ευρώπη στη σκιά του φόβου
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Ο Νίκος Ξυδάκης και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν έργο της Έμιλυ Ντίκινσον
«Σαν τα παιδιά, η Ντίκινσον ρουφάει τον κόσμο αφιλτράριστο – κάθε χαρά της είναι απέραντη, κάθε της λύπη απαρηγόρητη. Οι…