Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
22 Νοέ 2019
Auto-Moto

Eξόρμηση με MITSUBISHI ASX (d)

 

 

Mια βολτα στις ορεινες περιοχες της Ελλαδας,εκει που οι περισσοτεροι Ελληνες αγνοουν ότι υπαρχουν,είναι ότι πρεπει για μια καλη αποτοξινωση ολων οσων ζουμε καθημερινα μεσα στη ζουγκλα των μεγαλουπολεων.

 

Χαραξαμε μια διαδρομη από την Ευρυτανια και καταληξαμε μεσα από υπεροχα χωριουδακια (ευτυχως εχουμε ακομη πολλα που δεν εχουν εγκαταληφθει ) με με ένα Mitsubishi ASX. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που «ρίχνει το γάντι» στον ανταγωνισμό των μικρομεσαίων SUV.

Το ΑSX -σε μια εποχή ιδιαίτερα κρίσιμη για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και με υψηλή κατανάλωση- ριχνει το γαντι σε πολλα αλλα της ιδιας κατηγοριας.

 

Ξεκινησαμε λοιπον με το ASX που κατω από το καπο του υπαρχει ένας 1800αρης πετρελαιοκινητηρας και μεσω Λαμιας αρχισαμε να ανεβαινουμε τα βουνα της Ευρυτανιας.Συνηθως οι περισσοτεροι προτιμουν την Ευρυτανια όταν χιονιζει.Γιατι αγαπουν το σκι.

Όμως η Ευρυτανια είναι πανεμορφη και το καλοκαιρι.

 

Από εκει μεσω Φουρνας ξεκινησαμε αρχικα για την Καστανια αλλα με τελικο προορισμο την Νεραιδα.Ενα πανεμορφο χωριουδακι χωρις τουρισμο,χωρις περιττο κοσμο που μονο το καλοκαιρι καποιοι το επισκεπτονται.Παλια λεγοταν Νεραιδα Ευρυτανιας.Τωρα λεγεται Νεραιδα Ιταμου.

 

Δυστυχως ένα ομορφο ιχθυοτροφειο για πεστροφες που υπηρχε μεχρι περσι,καταστραφηκε από τα ορμητικα νερα του Μεγδοβα και του Μπεσιωτη.Καταστραφηκαν όλα αυτά τα ομορφα σημεια και φυσικα δεν υπαρχουν χρηματα για να ξαναγινουν.Οπως μια παλια ξυλινη γεφυρα που επετρεπε όταν φουσκωνε το ποταμι να περνανε οι οδοιποροι από το ένα σημειο στο άλλο.

Από την Νεραιδα ακολουθησαμε μια ορεινη διαδρομη μεσα από τα χωρια Γιαννουσεικα , Καροπλεσι , Σαικα και τελικα φθασαμε στη λιμνη Πλαστηρα .

 

Με το πολύ ομορφο Mitsubishi ταξιδεψαμε μεσα από τα χωματινα μονοπατια,περασαμε γεφυρες και λιμνες (από οπου και οι φωτογραφιες) και μπορουμε να πουμε χωρις κολακειες ότι το ASX εχει  καλή ποιότητα κατασκευής, ικανοποιητικές δυνατότητες εκτός δρόμου και χαμηλό κόστος χρήσης.Την τετρακινηση δεν χρειαστηκε να τη βαλουμε παρα μονο σε δυο περιπτωσεις και αυτό το καναμε προληπτικα.( ε ποταμια περνουσαμε δεν ηταν ωρα για παιχνιδια).

Ταξιδεψαμε ανετα,περασαμε από κομματια που μονο λιγοι τα γνωριζουν και μαθαμε ευτυχως και ένα άλλο κομματι της χωρας μας.Γνωρισαμε ανθρωπους που σπανια βρισκεις.Να περασεις από το χωριο τους χωρις να σε κερασουν ένα τσιπουρο,αυτό δεν γινεται.Και να θελεις μετα,φαγητο δεν τρως αφου τσιπουρο χωρις μεζε δεν γινεται.

Ομορφη εμπειρια αλλα δυστυχως μικρη.Καποιοι ανθρωποι στο χωρο του αυτοκινητου που ασχολουνται με τη φυση και τις extreme διαδρομες,ξερουν πολύ καλα τι κανουν.Ελπιζουμε να το επαναλαβουμε !

 

 

Λιγα λογια για το αυτοκινητο

 

 

Η μάσκα του είναι ιδια με όλα τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα της Mitsubishi Motors. Την εικόνα συμπληρώνουν τα επιθετικής σχεδίασης φώτα και το μυώδες καπό, μαζί με τα εμπρός πλαστικά φτερά που σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή προστασία σε ατύχημα με πεζούς.

Η σχεδίαση στο πίσω μέρος ακολουθεί την ταυτότητα της Mitsubishi με μια μικρή αεροτομή οροφής να συμπληρώνει το δυναμισμό του μοντέλου.

Το εσωτερικό ακολουθεί τα ιαπωνικά πρότυπα με μαύρα πλαστικά και έλλειψη έντονων χρωματικών συνδυασμών.

Ωστόσο, τα μαλακά υλικά στην επιφάνεια του ταμπλό αναβαθμίζουν αισθητά τη συνολική εικόνα του μοντέλου. Ακόμη η  σχεδίαση του πίνακα οργάνων και η παρουσία χρωμίου σε διάφορα σημεία δημιουργούν αντιθέσεις και ενισχύουν παράλληλα την καλαίσθητη εικόνα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσεγμένη είναι και η εργονομία, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα αφθονούν. Το σαλόνι του ASX προορίζεται για πέντε επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους χώρο 442 λίτρων για τις αποσκευές τους.

Ο κινητηρας είναι με πετρελαιο (λιγοι το καταλαβαν) – κορυφαία επιλογή για οσους ξερουν.

Πρόκειται για έναν ολοκαίνουριο αλουμινένιο κινητήρα, ο οποίος είναι ο πρώτος παγκοσμίως diesel με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.

Αποδίδει 150 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 3.000 σ.α.λ. προσφέροντας καλές επιδόσεις. Επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7΄΄ και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.Και το λεμε αυτό γιατι όταν βγηκαμε στην εθνικη οδο πηγαιναμε ανετα με 180 χωρις να το ζοριζουμε.Το 70% των μηχανικών μερών του ASX είναι κοινά με το Outlander. Μεταξύ αυτών η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων, τα φρένα και το σύστημα τετρακίνησης.

Στη πράξη το νέο Mitsubishi ASX προσφέρει όλα όσα υπόσχεται. Εντός ή εκτός δρόμου, εμφανίζεται ολοκληρωμένο, ευκολοδήγητο και γεμίζει τον οδηγό με αίσθηση ασφάλειας.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης διαθέτει επιλογή τριών προγραμμάτων. Κίνηση στους εμπρός τροχούς, τετρακίνηση με αυτόματη κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ στις δύσκολες και ολισθηρές συνθήκες υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος του συστήματος 50/50 στον εμπρός και πίσω άξονα.

Related posts