Πολλές φορές βλέπουμε στους αγώνες ράλλυ πληρώματα να πηγαίνουν «αέρα» και διερωτόμαστε αν είναι Έλληνες η ξένοι. Και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι όταν διαπιστώνουμε στον τερματισμό ότι πρόκειται για ελληνικά πληρώματα που αν και έχουν λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα εμπειρίας κάνουν χρόνους που πλησιάζουν εργοστασιακούς οδηγούς.
Ένα από αυτά τα πληρώματα που θεωρούμε ότι είναι ιδιαίτερα αξιόλογα και ελπίζουμε σε μια καλή διάκριση στο φετινό αγώνα του WRC που θα γίνει στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου, το EKO Rally Acropolis 2023, είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο συνοδηγός του Χρήστος Κουζιώνης, που τρέχουν στους ελληνικούς αγώνες με Skoda Fabia Rally2 evo. Στο πλευρό τους βρίσκεται η On Sale Rally Team.
Ο Γιώργος Κεχαγιάς τώρα «έδεσε» με τον Χρήστο Κουζιώνη. Έναν έμπειρο συνοδηγό που μπορεί με τις σημειώσεις του να καθοδηγεί σωστά και σίγουρα τον άνθρωπο που βρίσκεται στο αριστερό μπάκετ.
Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πραγματοποιήθηκε στον Πύργο Ηλείας, με το Ολυμπιακό Ράλλυ (29-30 Απριλίου). Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, έχοντας χάσει χρόνο από τετ-α-κε.
Ο πιο πρόσφατος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, που ήταν το Ράλλυ Φθιώτιδος (Κυριακή 2 Ιουλίου), είναι κατά γενική ομολογία από τους καλύτερους της ομάδας, αφού οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, αποσπώντας εγκωμιαστικά σχόλια από θεατές, καθώς και αντιπάλους, για την απόδοσή τους.
Η On Sale Rally Team θέλει να ξεχωρίσει. Επενδύει στο πλήρωμα που διάλεξε. Και βοηθάει όσο καλύτερα μπορεί. Θα πείτε εκτός από το να βάζει χρήματα για τις συμμετοχές και τη συντήρηση του αγωνιστικού Skoda, τι άλλο μπορεί να κάνει.
Εξηγούμε ευθύς αμέσως.
Κάνοντας πράξη το όραμά της περί διαρκούς βελτίωσης, η On Sale Rally Team μέχρι σήμερα έχει διοργανώσει τρία διήμερα εκπαίδευσης για τους Γιώργο Κεχαγιά και Χρήστο Κουζιώνη.
Την ημέρα που έγινε η παρουσίαση της ομάδας ο Νίκος Κωνσταντόπουλος (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale) δήλωσε:
Ο πήχης ανέβηκε στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η επαγγελματική εμπλοκή των ομάδων δίνουν την ευχέρεια στα δικά μας πληρώματα να κάνουν καλύτερους χρόνους. Βέβαια θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι ένα πλήρωμα που συμμετέχει σε όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα έχει καθημερινή τριβή με τους αγώνες και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που κάνει δεν έχουν καμιά σχέση με τα ελάχιστα που κάνουν τα ελληνικά πληρώματα που περιορίζονται στο δικό μας πρωτάθλημα.
Ο οδηγός του Skoda Fabia Rally2 evo Γιώργος Κεχαγιάς δήλωσε:
«Βρισκόμαστε στο μέσο μιας πολύ ενδιαφέρουσας αγωνιστικής σεζόν, που μας έχει ήδη προσφέρει όμορφες εμπειρίες. Η συνεργασία με την On Sale Rally Team και τον Γιώργο είναι πολύ καλή, ενώ μετά από κάθε αγώνα «δένουμε» και περισσότερο ως πλήρωμα. Σε κάθε εμφάνιση βελτιώνουμε τους χρόνους μας και θεωρώ πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια εξέλιξης. Τα αποτελέσματά μας μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικά και θέλουμε να παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι στο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς, που είναι φυσικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις».
Ας δούμε τώρα και το αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Μήκος: 3.999 χλστ.
Πλάτος: 1.820 χλστ.
Κινητήρας: 1.620 κ.εκ., 4κύλινδρος τούρμπο (βενζίνη) άμεσος ψεκασμός
Ισχύς: 290 ίπποι
Ροπή: 425 Nm
Μετάδοση: 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τετρακίνηση
Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω
Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω
Φρένα: Δισκόφρενα 300 χλστ., πλάτος 32 χλστ.
Τροχοί: 7’’ x 15’’, ελάχιστο βάρος 8,6 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 82,5 λίτρα
Ελάχιστο βάρος αυτοκινήτου: 1.230 κιλά
Per Hal