Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Φεβ 2024
Auto-Moto

EKO Rally Acropolis 2023: Γιώργος Κεχαγιάς και Χρήστος Κουζιώνης ετοιμάζονται για τη μεγάλη διάκριση

Πολλές φορές βλέπουμε στους αγώνες ράλλυ πληρώματα να πηγαίνουν «αέρα» και διερωτόμαστε αν είναι Έλληνες η ξένοι. Και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι όταν διαπιστώνουμε στον τερματισμό ότι πρόκειται για  ελληνικά πληρώματα που αν και έχουν λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα εμπειρίας κάνουν χρόνους που πλησιάζουν εργοστασιακούς οδηγούς.

Ένα από αυτά τα πληρώματα που θεωρούμε ότι είναι ιδιαίτερα αξιόλογα και ελπίζουμε σε μια καλή διάκριση στο φετινό αγώνα του WRC που θα γίνει στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου, το EKO Rally Acropolis 2023, είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο συνοδηγός του Χρήστος Κουζιώνης, που τρέχουν στους ελληνικούς αγώνες με Skoda Fabia Rally2 evo. Στο πλευρό τους βρίσκεται η On Sale Rally Team.

Η αγωνιστική ομάδα «On Sale Rally Team» είναι μια καινούργια ομάδα που ιδρύθηκε το 2021. Ο  ιδρυτής της Ομάδας, Νίκος Κωνσταντόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου On Sale, χωρίς να έχει κάποια εμπλοκή με τους αγώνες αυτοκινήτων, αποφάσισε να πάρει τα ρίσκα του και να μπει σε έναν χώρο που μέχρι πρότινος αγνοούσε.

Σε εκδήλωση που διοργάνωσε η αγωνιστική ομάδα με τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου που ασχολούνται με αγώνες αυτοκινήτων το σύνθημα που πέρασε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος ήταν «Nothing is impossible». Και όπως φαίνεται το αγωνιστικό δίδυμο που έχει μια καλή παρουσία στους ελληνικούς αγώνες είναι έτοιμο να το υποστηρίξει.

Παρότι η On Sale Rally Team είναι μια καινούργια ομάδα μέσα σ αυτά τα δύο χρόνια έχει επιδείξει μια αρκετά καλή πορεία στους δικούς μας αγώνες. Έχοντας συμμετοχή σε 12 χωμάτινα ράλλυ η ομάδα βρίσκεται σταθερά μεταξύ των πρωταγωνιστών του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Ο Γιώργος Κεχαγιάς με το συνοδηγό του Χρήστο Κουζιώνη έχουν τερματίσει δύο φορές στη δεύτερη θέση (Ολυμπιακό Ράλλυ, Ράλλυ Φθιώτιδος), ενώ είναι διαρκώς ανάμεσα στα ταχύτερα πληρώματα των αγώνων που συμμετέχουν. Κορυφαία στιγμή ήταν η κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία τους ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021.

Ο Γ. Κεχαγιάς έτρεχε τότε με συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου. Τερμάτισαν στην 19η θέση της γενικής κατάταξης και στην 4η του WRC3, Παγκόσμιου Πρωταθλήματος με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 για ιδιώτες οδηγούς.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς τώρα «έδεσε» με τον Χρήστο Κουζιώνη. Έναν έμπειρο συνοδηγό που μπορεί με τις σημειώσεις του να καθοδηγεί σωστά και σίγουρα τον άνθρωπο που βρίσκεται στο αριστερό μπάκετ.

Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, η αρχή της σεζόν συνοδεύτηκε με νίκη στο Ράλλυ Βοιωτίας (5 Μαρτίου), αγώνα που προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος. Η προετοιμασία ενόψει της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη από έξοδο στο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς (2 Απριλίου).

Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πραγματοποιήθηκε στον Πύργο Ηλείας, με το Ολυμπιακό Ράλλυ (29-30 Απριλίου). Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, έχοντας χάσει χρόνο από τετ-α-κε.

Ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος ήταν το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας (3-4 Ιουνίου), με επίκεντρο την Θήβα. Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, τερμάτισαν στην 4η θέση, έπειτα από κλατάρισμα που τους ανάγκασε να αλλάξουν ελαστικό εντός ειδικής διαδρομής, ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση.

Ο πιο πρόσφατος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, που ήταν το Ράλλυ Φθιώτιδος (Κυριακή 2 Ιουλίου), είναι κατά γενική ομολογία από τους καλύτερους της ομάδας, αφού οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, αποσπώντας εγκωμιαστικά σχόλια από θεατές, καθώς και αντιπάλους, για την απόδοσή τους.

Ο επόμενος αγώνας στο πρόγραμμα της On Sale Rally Team είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, 10ος γύρος του WRC και μεγάλη γιορτή του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, στις 7-10 Σεπτεμβρίου.

Η On Sale Rally Team θέλει να ξεχωρίσει. Επενδύει στο πλήρωμα που διάλεξε. Και βοηθάει όσο καλύτερα μπορεί. Θα πείτε εκτός από το να βάζει χρήματα για τις συμμετοχές και τη συντήρηση του αγωνιστικού Skoda, τι άλλο μπορεί να κάνει.

Εξηγούμε ευθύς αμέσως.

Κάνοντας πράξη το όραμά της περί διαρκούς βελτίωσης, η On Sale Rally Team μέχρι σήμερα έχει διοργανώσει τρία διήμερα εκπαίδευσης για τους Γιώργο Κεχαγιά και Χρήστο Κουζιώνη.

Σε αυτό το πλαίσιο, προσκάλεσε αρχικά τον Ιταλό Simone Campedelli και στη συνέχεια έφερε στα ελληνικά χώματα δύο φορές τον Andrea Crugnola, που είναι δύο φορές Πρωταθλητής Ιταλίας.

Μετά από συνολικά 6 ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών (2 ημέρες ο Campedelli και 4 ημέρες ο Crugnola), το ελληνικό πλήρωμα αποκόμισε πολύτιμες πληροφορίες από αυτούς τους οδηγούς που καθημερινά -όταν δεν έχουν αγώνες- μεταδίδουν τις εμπειρίες τους σε άλλους αγωνιζόμενους.

Το ενθαρρυντικό είναι ότι τόσο ο Simone Campedelli όσο και ο Andrea Crugnola αναγνώρισαν το ταλέντο του Γιώργου Κεχαγιά και την πληρότητα του συνοδηγού του Χρήστου Κουζιώνη.

Την ημέρα που έγινε η παρουσίαση της ομάδας ο Νίκος Κωνσταντόπουλος (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale) δήλωσε:

«Από την πρώτη ημέρα δημιουργίας της On Sale Rally Team, θέσαμε ψηλά τον πήχη. Στόχος μας είναι όχι μόνο να πρωταγωνιστούμε στους αγώνες που συμμετέχουμε, αλλά να βελτιώνουμε διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας μας, ώστε να φτάσουμε στο επίπεδο των κορυφαίων διεθνών ομάδων. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι 6 ημέρες εκπαίδευσης με δύο κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς ράλλυ, οι οποίοι βρέθηκαν στην Ελλάδα ως καλεσμένοι της ομάδας μας. Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος με τον Χρήστο βελτιώνουν διαρκώς τις επιδόσεις τους και έχουν πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα, οπότε έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια».

Το αγωνιστικό δίδυμο

Ο πήχης ανέβηκε στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η επαγγελματική εμπλοκή των ομάδων δίνουν την ευχέρεια στα δικά μας πληρώματα να κάνουν καλύτερους χρόνους. Βέβαια θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι ένα πλήρωμα που συμμετέχει σε όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα έχει καθημερινή τριβή με τους αγώνες και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που κάνει δεν έχουν καμιά σχέση με τα ελάχιστα που κάνουν τα ελληνικά πληρώματα που περιορίζονται στο δικό μας πρωτάθλημα.

Ο οδηγός του Skoda Fabia Rally2 evo Γιώργος Κεχαγιάς δήλωσε:

« Με το πέρασμα των αγωνιστικών χιλιομέτρων, αισθάνομαι ολοένα και πιο άνετα πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo. Οι ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών με έχουν βοηθήσει ώστε αφενός να βελτιώσω την τεχνική μου και αφετέρου, να αυξήσω τις εμπειρίες μου αναφορικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Από εδώ και έπειτα, χρειάζεται να κάνουμε τα απαραίτητα αγωνιστικά χιλιόμετρα ώστε, εφαρμόζοντας την τεχνική που μάθαμε, να βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα. Αυτό, θεωρώ πως έχει ήδη αρχίσει να επιτυγχάνεται και φαίνεται στις ειδικές διαδρομές των αγώνων που συμμετέχουμε, αφού οι χρόνοι και οι επιδόσεις μας συνολικά παρουσιάζουν βελτίωση. Ευελπιστώ, πως αυτό θα συνεχιστεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ευχαριστώ τον Όμιλο On Sale που μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω αυτό που αγαπώ υπό ιδανικές προϋποθέσεις».

 

Ο Χρήστος Κουζιώνης, συνοδηγός, αναφέρθηκε στους στόχους που έχει για το EKO Rally Acropolis.

«Βρισκόμαστε στο μέσο μιας πολύ ενδιαφέρουσας αγωνιστικής σεζόν, που μας έχει ήδη προσφέρει όμορφες εμπειρίες. Η συνεργασία με την On Sale Rally Team και τον Γιώργο είναι πολύ καλή, ενώ μετά από κάθε αγώνα «δένουμε» και περισσότερο ως πλήρωμα. Σε κάθε εμφάνιση βελτιώνουμε τους χρόνους μας και θεωρώ πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια εξέλιξης. Τα αποτελέσματά μας μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικά και θέλουμε να παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι στο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς, που είναι φυσικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις».

 

 

 

Ας δούμε τώρα και το αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Skoda Fabia Rally2 evo

Μήκος: 3.999 χλστ.

Πλάτος: 1.820 χλστ.

Κινητήρας: 1.620 κ.εκ., 4κύλινδρος τούρμπο (βενζίνη) άμεσος ψεκασμός

Ισχύς: 290 ίπποι

Ροπή: 425 Nm

Μετάδοση: 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τετρακίνηση

Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω

Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω

Φρένα: Δισκόφρενα 300 χλστ., πλάτος 32 χλστ.

Τροχοί: 7’’ x 15’’, ελάχιστο βάρος 8,6 κιλά

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 82,5 λίτρα

Ελάχιστο βάρος αυτοκινήτου: 1.230 κιλά

Το αγωνιστικό βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Skoda Fabia 3ης γενιάς. Η αγωνιστική ομάδα On Sale Rally Team έχει παραγγείλει το Skoda Fabia RS Rally2 -είναι το εξελιγμένο αγωνιστικό «όπλο» 4ης γενιάς- αλλά όπως τους ανακοίνωσαν από το εργοστάσιο δεν μπορούν να τους υποστηρίξουν με ανταλλακτικά και έτσι δεν θα το παραλάβουν πριν το Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο. Η εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα της Skoda είπε ότι μπορεί να τους δώσει το Fabia RS Rally2 αλλά χωρίς να τους υποστηρίξει με ανταλλακτικά οπότε οι Κεχαγιάς- Κουζιώνης θα συμμετέχουν στο μεγάλο μας αγώνα με το αυτοκίνητο που ήδη έχουν στη διάθεσή τους. Τους ευχόμαστε Καλή Επιτυχία.

Per Hal

 

Related posts