Αρκετές φορές τόσο η υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όσο και οι αντίστοιχες υπηρεσίες των τραπεζών ζητούν από τους καταναλωτές να μην ανοίγουν μηνύματα που δεν έχουν τις αυθεντικές πιστοποιήσεις από τις τράπεζες.
Τελευταία διάφοροι χάκερς στέλνουν μηνύματα και ενημερώνουν τους καταναλωτές ότι η κάρτα τους κλειδώθηκε.
Και τους ζητούν να επικοινωνήσουν μαζί τους για να την ξεκλειδώσουν.
Αγνοήστε τα μηνύματα αυτά και μην απαντάτε.
Δείτε πως λειτουργεί η παγίδα.
Στέλνουν μήνυμα που λέει.
Ασυνήθιστη δραστηριότητα καρτών ID : 795-264-6111..
Υποστήριξη.NBG.gr <contact@doriki.gr>
Ασυνήθιστη δραστηριότητα καρτών
Απαιτείται επαλήθευση
Η κάρτα σας κλειδώθηκε λόγω ασυνήθιστων δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο. Επαληθεύστε τα διαπιστευτήριά σας για να αποφύγετε περαιτέρω αναστολές
Βλέποντας οι καταναλωτές ότι υπήρξε ασυνήθιστη «δραστηριότητα» και ότι η κάρτα τους «κλειδώθηκε» πέφτουν στην παγίδα και απαντούν στα ύποπτα μηνύματα. Τις περισσότερες φορές ο «συνομιλητής» ζητάει προσωπικά δεδομένα και χωρίς να το καταλάβετε σας έχει υποκλέψει όλα τα στοιχεία σας. Το καλύτερο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να ενημερώνετε την τράπεζά σας.
.