Η Ford κυκλοφόρησε ένα βίντεο που παρουσιάζει τα τεστ αντοχής και τις δοκιμές που έγιναν σε ακραίες κλιματικές συνθήκες για το επαγγελματικό ηλεκτρικό E-Transit. Σε όλα τα αυτοκίνητα πριν βγουν από την γραμμή παραγωγής οι δοκιμασίες είναι σκληρές. Μάλιστα οι τεχνικοί τα αποκαλούν «βασανιστήρια» αφού εξαντλούν όλες τις επιλογές που έχουν πριν ανάψουν το πράσινο φώς για να κυκλοφορήσει στους δρόμου ένα αυτοκίνητο.
Στις σκληρές δοκιμασίες στις τεχνολογικά προηγμένες εγκαταστάσεις της Ford σε Ευρώπη και ΗΠΑ, υποβλήθηκαν οι πρωτότυπες εκδόσεις panel van και chassis cab του E Transit .
Το E-Transit αποτελεί τμήμα μιας σημαντικής επένδυσης ύψους 30 δις δολαρίων της Ford στον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της μέχρι το 2025.
Δοκιμές σε ακραίες συνθήκες
Σε ακραίες συνθήκες δοκιμάστηκε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford. Περισσότερο ελέγχτηκε η αξιοπιστία της μπαταρίας του ώστε να διασφαλιστεί η ετοιμότητά του για τα επαγγελματικά του καθήκοντα.
Στο “boot camp” οχημάτων της Ford
Μέσω μιας μεθοδολογίας που αναπαράγει τις επιπτώσεις ύστερα από χρήση και οδήγηση 240.000 και πλέον χιλιομέτρων, η Ford υπέβαλε το E-Transit σε μία σειρά απαιτητικών και εξαντλητικών δοκιμών. Σκοπός της ήταν να διασφαλίσει αντοχή αντίστοιχη με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων. Το αυτοκίνητο πρέπει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών που εργάζονται στις πλέον δυσχερείς συνθήκες.
Μέσα σε ένα ειδικό θάλαμο, τον Θάλαμο Περιβαλλοντικών Δοκιμών ,οι μηχανικοί της Ford μπορούν να προσομοιώνουν ακραίες συνθήκες όπως αυτές που επικρατούν στην έρημο Σαχάρα αλλά και στη Σιβηρία.
Οι δοκιμές γίνονται με καιρικές συνθήκες +40 βαθμούς η – 30 βαθμούς. Κύριος στόχος είναι να βελτιώσουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την απόδοση των μπαταριών αλλά και γενικότερα το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και το περιβάλλον της καμπίνας . Το E Transit άντεξε στα «βασανιστήρια». Για δύο εβδομάδες είχε πάνω του 28 προβολείς με λαμπτήρες 4.000-watt.
Η μπαταρία του E-Transit υιοθετεί τεχνολογία υγρής ψύξης για βέλτιστη απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Αποδείχθηκε αξιόπιστο ακόμη και στους -35 βαθμούς Κελσίου – χαμηλότερη από τη μέση χειμερινή θερμοκρασία στη Σιβηρία . Ανέβηκε με πλήρες φορτίο σε υψόμετρο 2.500 m, δηλαδή όσο ο Αλπικός Δρόμος Γκροσγκλόκνερ στην Αυστρία, που αποτελεί έναν από τους ασφάλτινους δρόμους της Ευρώπης που βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο.
«Δοκιμάζουμε όλα τα van μας σε συνθήκες πολύ πιο ακραίες από αυτές που θα αντιμετωπίσουν στα χέρια των πελατών. Το ηλεκτρικό E-Transit δεν αποτελεί εξαίρεση – πιέζοντάς το στο όριο σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα δοκιμών, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα εξυπηρετεί αξιόπιστα τους πελάτες μας όταν επιλέξουν αμιγώς ηλεκτρικό στόλο οχημάτων για τις επιχειρήσεις τους.»
10 χρόνια σκληρής δουλειάς συμπιέστηκαν μέσα σε 12 εβδομάδες. Το ηλεκτρικό Transit θα κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Για να πάρει την έγκριση πέρασε δια πυρός και σιδήρου , από απίθανες δοκιμασίες. Έγιναν χιλιάδες περάσματα πάνω από διαδρομές με σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτο στην πίστα δοκιμών.
Μέσα στη χρονιά θα γίνουν και άλλες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες. Οι δοκιμές αυτές θα βοηθήσουν τη Ford να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών με το E-Transit, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τα οποία αυξάνουν τη παραγωγικότητα, όπως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και τεχνολογία διασυνδεδεμένου οχήματος επόμενου επιπέδου.