Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Φεβ 2023
Auto-Moto

Δεν ξεκίνησε καλά η χρονιά για την BMW

Του Γιάννη Σταυρόπουλου

 

Η νέα χρονιά δεν ξεκίνησε καλά για την BMW, στη χώρας μας, όπως, προκύπτει, τουλάχιστον, από τα στατιστικά στοιχεία. Το πρώτο 15θήμερο του Ιανουαρίου ήταν απογοητευτικό για τη βαυαρική φίρμα, καθώς, ταξινομήθηκαν μόλις 30 αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 11 ήταν εταιρικά.

 Ο συγκεκριμένος μήνας, παραδοσιακά, καταγράφει άνοδο πωλήσεων. Οι αγοραστές αποτελούν «κληρονομιά» του τελευταίου μήνα του έτους που πέρασε, αφού, κάνουν υπομονή στην παραλαβή των αυτοκινήτων τους, ώστε να αναγράφεται στην άδεια πρώτης κυκλοφορίας «φρέσκια» ημερομηνία. Για τη BMW, όμως, αυτή τη φορά, τα πράγματα δεν ήταν ευχάριστα…

Τα 30 αυτοκίνητα του πρώτου 15θημέρου του Ιανουαρίου, αντιστοιχούν στο 0,99% της αγοράς. Οι dealers της μάρκας στη χώρα μας βλέπουν όλο και πιο λίγους καταναλωτές να επισκέπτονται τις εκθέσεις τους, ενώ, το χειρότερο είναι ότι οι ισχνές επιδόσεις της  BMW Ελλάς, δεν έχουν καμία σχέση με εκείνες των τριών άλλων εταιριών κύρους. Αναφερόμαστε στην Audi, στη Mercedes και στη Volvo.

 

Γιατί, άραγε, οι καταναλωτές έχουν γυρίσει την πλάτη στη BMW; Η οποία, μάλιστα, διαθέτει πληρέστατη γκάμα μοντέλων, υψηλών προδιαγραφών όσον αφορά την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ασφάλεια, με τεχνολογία αιχμής και έμφαση στην οικονομία καυσίμου, την συναρπαστική αίσθηση κατά την οδήγηση, τη φιλικότητα στο περιβάλλον. Και, εντάξει με την Audi και τη Mercedes, αλλά, να είναι τόσο πίσω και από τη Volvo, που, επί της ουσίας «παίζει» με 1 ½  μοντέλο, το V40 δηλαδή και ολίγον από S60/V60;

 

Στο πρώτο μισό του Ιανουαρίου, η Volvo είχε μερίδιο 2,53% που μεταφράζεται σε 77 αυτοκίνητα (τα 26 εταιρικά). Πιο ψηλά από τη BMW και η Mercedes με ποσοστό 1,71 % και  με 52 αυτοκίνητα (23 εταιρικά) και η Audi με ποσοστό 3,39%, ήτοι, 103 αυτοκίνητα (36 εταιρικά). Παρατηρούμε, λοιπόν, ότι όλοι οι αντίπαλοι της BMW έχουν πολύ μεγαλύτερο μερίδιο, διπλάσιο και τριπλάσιο (μόνο η Mercedes είναι λίγο πιο κάτω από το διπλάσιο).

 

Οι καταναλωτές κάνουν τις επιλογές τους… Να θυμήσουμε ότι το 2012 η BMW σε συνολικές ταξινομήσεις ήταν πίσω από Audi,Volvo και λίγο μπροστά από τη Mercedes, που βρισκόταν στο λανσάρισμα της νέας A-Class. H Αudi, το έτος που πέρασε, είχε 1.811 ταξινομήσεις, η  Volvo 1.380 ταξινομήσεις, η BMW 1.329 και η Mercedes 1.262 μονάδες.

http://www.motori.gr/newsarticle/2795

Related posts