Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Ιούλ 2022
Απόψεις

Δεν μπορεί ! Κάποιο λάθος θα κάνουμε και εμείς !!!

Στην Ελλάδα δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες. Άρα δεν έχουμε θέσεις εργασίας.
Κάποτε είχαν ενδιαφερθεί κάποιες ξένες εταιρίες να έρθουν στην Ελλάδα να στήσουν τα εργοστάσια τους εδώ.
Έπεσαν όμως πάνω στις απεργίες. Το ζύγισαν καλά οι άνθρωποι και έφυγαν.
Άγγλοι ήταν αυτοί που είχαν έρθει στην Ελλάδα. Απόρησαν οι άνθρωποι. Και όπου φύγει φύγει. Πήγαν στην Τουρκία και έστησαν την γραμμή παραγωγής.
Γιατί σας το λέμε αυτό;
Γιατί σε κάποιο από τα ενημερωτικά σημειώματα διαβάσαμε ότι στο SEAT Group εργάζονται 14.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza και Leon, μεταξύ των άλλων μοντέλων της μάρκας.
Η Seat παράγει το Alhambra στην Palmela (Πορτογαλία), το Mii στην Bratislava (Σλοβακία) και το Toledo στη Mladá Boleslav (Τσεχία).
Για σκεφθείτε πώς θα ήταν αν είχαμε εμείς μια γραμμή παραγωγής. Θα είχαν δουλειά 14.000 άνθρωποι.
Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο που το 2015 γιορτάζει την 40η επέτειο λειτουργίας του. Το Τεχνικό Κέντρο απασχολεί περίπου 900 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για τον νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία.
Αν γυρίσουμε κάποιες δεκαετίες πίσω ο Θεοχαράκης είχε τολμήσει να κάνει γραμμή παραγωγής στο Βόλο. Μπράβο του.
Τελικά κάποιοι βοήθησαν να το κλείσει όλο αυτό το οικοδόμημα που έδινε δουλειά σε εκατοντάδες οικογένειες.
Σκεφθείτε λοιπόν γιατί έκλεισε η γραμμή παραγωγής της Nissan στο Βόλο και για ποιο λόγο οι ξένοι επενδυτές αποφεύγουν την Ελλάδα.
Κάτι λάθος θα κάνουμε και εμείς !!!
Πέρης Χαλάτσης

Related posts