Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
10 Οκτ 2024
Auto-Moto

Chevrolet Trax: Το SUV με κίνηση στους τέσσερις τροχούς

Του Πέρη Χαλάτση

Αν σας ρωτήσουν αν ένα  SUV μπορεί να  είναι μικρό μην απαντήσετε όχι.  Η απάντηση είναι ναι. Και αν σας ρωτήσουν για το  SUV της Chevrolet που λέγεται TRAX, η απάντηση που μπορείτε να δώσετε είναι. Αν και το  Trax δεν είναι καινούργιο αυτοκίνητο , δηλαδή «φετινό» είναι ένα από τα αυτοκίνητα για τα δικά μας μέτρα και σταθμά. Ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αλλά απαλλαγμένο από τα τσουχτερά και αβάσταχτα πάγια που έχουν τα υπό διωγμό τζιπ.

“ Το Trax θα  μας δώσει την δυνατότητα να μπούμε πολύ δυναμικά σε ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς, όπου μέχρι τώρα δεν είχαμε κάποια εκπροσώπηση» . Αυτό είχε  πει η  Susan Doherty , διευθ.σύμβουλος της Chevrolet Europe.

Στο πέρασμα του χρόνου, το αυτοκίνητο αγαπήθηκε από τον μέσο οικογενειάρχη . Από τη μια έπαιξε ρόλο  η  ποιότητα των υλικών και από την άλλη η σωστή τιμή  στην αγορά .

‘Όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα το Trax είχαμε οδηγήσει και τις δύο εκδόσεις. Πρώτα το αυτοκίνητο με κινητήρα 1.7 με πετρέλαιο και μετά την έκδοση με κινητήρα 1.4 Τούρμπο βενζίνη.

Πρόσφατα  οδηγήσαμε ξανά την  έκδοση με τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης  και θυμηθήκαμε αυτό που αρχικά δεν είχαμε επισημάνει. Στην Αθήνα, στο κέντρο με τις καθημερινές πορείες δεν εγκλωβιστήκαμε. «Καβαλήσαμε» με τη συγκατάθεση της τροχαίας τη διαχωριστική νησίδα και κάναμε στροφή 180 μοιρών. Το επισημαίνω αυτό γιατί ανεβήκαμε τη νησίδα και δεν καταλάβαμε τίποτα. Άρα μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα SUV εξαιρετικό  στις αστικές μετακινήσεις.

Μας άρεσε όμως και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Δεν μπήκαμε σε βάλτους αλλά δεν κωλύσαμε στους λασπωμένους χωμάτινους δρόμους. Θα ήταν ακόμη καλύτερα αν είχαμε λάστιχα για λάσπες αντί των ασφάλτινων που φορούσε το Trax της δοκιμής μας.

Στην βενζινοκίνητη εκδοχή με τον 1.400άρη τούρμπο κινητήρα η τετρακίνηση είναι στάνταρ και  λειτουργεί εντελώς αυτόματα . Μέσω του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη και με την βοήθεια του εγκεφάλου μεταφέρεται  σωστά– όταν χρειαστεί-  η  ροπή στους πίσω τροχούς.

ΟΙ 140 ίπποι κάνουν την παρουσία τους πάντα είτε το Trax κινείται στο χώμα είτε στην εθνική οδό. Αυτό που «παίζεται» τώρα ανάμεσα σε οδηγό και λογική είναι το θέμα της οικονομίας. Γιατί αν ο οδηγός συνηθίζει να έχει το πόδι του στο πάτωμα και πηγαίνει «σανίδα» θα πρέπει να ξεχάσει το θέμα οικονομίας. Και μια που μιλάμε για οικονομία να δούμε τις μέσες τιμές κατανάλωσης . Με το πόδι «σανίδα» θα φθάσετε άνετα τα 13 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αν οδηγείτε συνετά τότε θα ρίξετε τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 8 λίτρα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε ένα κινητήρα σε έκδοση τούρμπο.

Το Trax έχει ποιοτική κύλιση. Καλή ηχομόνωση. Ταξιδεύει ακούραστα και στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Άνετο και ευρύχωρο. ΟΙ πίσω επιβάτες δεν πρόκειται να παραπονεθούν για τους χώρους
Άπλετος και ο χώρος για τον συνοδηγό
Το πορτ παγκάζ “φιλοξενεί” αποσκευές για πέντε επιβατες
Κάτω απο το κάλυμα υπάρχουν όλα τα κιτ – αντί ρεζέρβας
215/55/R18

Στον ανοιχτό δρόμο μας άρεσε γιατί δεν μας προβλημάτισε. Το μοτέρ του κρατά καλά την ροπή του στις χαμηλές σ.α.λ.. Μην φαντασθείτε ότι θα κάνετε κόντρες. Όχι αυτό δεν γίνεται. SUV είναι το αυτοκίνητο και όχι  rallye. Είναι ευρύχωρο και φιλοξενεί άνετα πέντε επιβάτες. Έχει μεγάλο πορτ παγκαζ και οι επιβάτες βολεύουν άνετα τις αποσκευές τους. Το Trax μπήκε δυναμικά στην αγορά γιατί έχει τις σωστές προϋποθέσεις.Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και το  επίπεδο εξοπλισμού αρκετά πλούσιο. Εκείνο που το κάνει ξεχωριστό είναι η οθόνη  MyLink ( κέρδισε και το βραβείο Smart Best 2013).

Για να φτάσουμε όμως και στη βασική ερώτηση. Η αρχική τιμή είναι 22.900 ευρώ αλλά με τα ευεργετικά οφέλη της απόσυρσης και τις παροχές της εταιρίας το αυτοκίνητο μπορείτε να το αποκτήσετε σήμερα με 19.440 ευρώ. Δηλαδή έχει ένα πολύ καλό πακέτο και η τιμή του θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην  B-SUV κατηγορία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TRAX 1.4 LT AWD

Κινητήρας: 1.364 cc

Ισχύς: 140 PS στις 4.900-6.000 rpm

Ροπή: 20,4 kgm στις 1.850-4.900 rpm

Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς

Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων

Τελική ταχύτητα: 194 km/h

Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec

Μεικτή κατανάλωση: 7,2 lt/100 km (δοκιμής)

Εκπομπές CO2: 149 gr/km

Βάρος: 1.379 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.766/1.674 mm

Χώρος αποσκευών: 356 lt

Τέλη κυκλοφορίας: 253,3 ευρώ

Τιμή: 20.940 € (με προσφορά και όφελος απόσυρσης)