Αν σας ρωτήσουν αν ένα SUV μπορεί να είναι μικρό μην απαντήσετε όχι. Η απάντηση είναι ναι. Και αν σας ρωτήσουν για το SUV της Chevrolet που λέγεται TRAX, η απάντηση που μπορείτε να δώσετε είναι. Αν και το Trax δεν είναι καινούργιο αυτοκίνητο , δηλαδή «φετινό» είναι ένα από τα αυτοκίνητα για τα δικά μας μέτρα και σταθμά. Ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αλλά απαλλαγμένο από τα τσουχτερά και αβάσταχτα πάγια που έχουν τα υπό διωγμό τζιπ.
“ Το Trax θα μας δώσει την δυνατότητα να μπούμε πολύ δυναμικά σε ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς, όπου μέχρι τώρα δεν είχαμε κάποια εκπροσώπηση» . Αυτό είχε πει η Susan Doherty , διευθ.σύμβουλος της Chevrolet Europe.
Στο πέρασμα του χρόνου, το αυτοκίνητο αγαπήθηκε από τον μέσο οικογενειάρχη . Από τη μια έπαιξε ρόλο η ποιότητα των υλικών και από την άλλη η σωστή τιμή στην αγορά .
‘Όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα το Trax είχαμε οδηγήσει και τις δύο εκδόσεις. Πρώτα το αυτοκίνητο με κινητήρα 1.7 με πετρέλαιο και μετά την έκδοση με κινητήρα 1.4 Τούρμπο βενζίνη.
Πρόσφατα οδηγήσαμε ξανά την έκδοση με τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης και θυμηθήκαμε αυτό που αρχικά δεν είχαμε επισημάνει. Στην Αθήνα, στο κέντρο με τις καθημερινές πορείες δεν εγκλωβιστήκαμε. «Καβαλήσαμε» με τη συγκατάθεση της τροχαίας τη διαχωριστική νησίδα και κάναμε στροφή 180 μοιρών. Το επισημαίνω αυτό γιατί ανεβήκαμε τη νησίδα και δεν καταλάβαμε τίποτα. Άρα μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα SUV εξαιρετικό στις αστικές μετακινήσεις.
Στην βενζινοκίνητη εκδοχή με τον 1.400άρη τούρμπο κινητήρα η τετρακίνηση είναι στάνταρ και λειτουργεί εντελώς αυτόματα . Μέσω του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη και με την βοήθεια του εγκεφάλου μεταφέρεται σωστά– όταν χρειαστεί- η ροπή στους πίσω τροχούς.
ΟΙ 140 ίπποι κάνουν την παρουσία τους πάντα είτε το Trax κινείται στο χώμα είτε στην εθνική οδό. Αυτό που «παίζεται» τώρα ανάμεσα σε οδηγό και λογική είναι το θέμα της οικονομίας. Γιατί αν ο οδηγός συνηθίζει να έχει το πόδι του στο πάτωμα και πηγαίνει «σανίδα» θα πρέπει να ξεχάσει το θέμα οικονομίας. Και μια που μιλάμε για οικονομία να δούμε τις μέσες τιμές κατανάλωσης . Με το πόδι «σανίδα» θα φθάσετε άνετα τα 13 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αν οδηγείτε συνετά τότε θα ρίξετε τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 8 λίτρα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε ένα κινητήρα σε έκδοση τούρμπο.
Το Trax έχει ποιοτική κύλιση. Καλή ηχομόνωση. Ταξιδεύει ακούραστα και στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Στον ανοιχτό δρόμο μας άρεσε γιατί δεν μας προβλημάτισε. Το μοτέρ του κρατά καλά την ροπή του στις χαμηλές σ.α.λ.. Μην φαντασθείτε ότι θα κάνετε κόντρες. Όχι αυτό δεν γίνεται. SUV είναι το αυτοκίνητο και όχι rallye. Είναι ευρύχωρο και φιλοξενεί άνετα πέντε επιβάτες. Έχει μεγάλο πορτ παγκαζ και οι επιβάτες βολεύουν άνετα τις αποσκευές τους. Το Trax μπήκε δυναμικά στην αγορά γιατί έχει τις σωστές προϋποθέσεις.Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και το επίπεδο εξοπλισμού αρκετά πλούσιο. Εκείνο που το κάνει ξεχωριστό είναι η οθόνη MyLink ( κέρδισε και το βραβείο Smart Best 2013).
Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 140 PS στις 4.900-6.000 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.850-4.900 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 194 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 7,2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 149 gr/km
Βάρος: 1.379 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.766/1.674 mm
Χώρος αποσκευών: 356 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 253,3 ευρώ
Τιμή: 20.940 € (με προσφορά και όφελος απόσυρσης)