Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Μαΐ 2022
Auto-Moto

Το ακριβό όνειρο της BMW που έγινε πραγματικότητα


Με το λανσάρισμα του BMW i8, του δεύτερου μοντέλου της οικογένειας BMW i και του πρώτου plug-in υβριδικού οχήματος του BMW Group, η γερμανική εταιρία μπορεί να λέει πλέον ότι υλοποίησε το όνειρό της.
Παρουσίασε ένα πρωτοποριακό, σπορ μοντέλο που εστιάζει στη βιωσιμότητα. Πρόκειται για ένα 2+2-θέσιο, με αρχιτεκτονική LifeDrive που εξελίχθηκε ειδικά για το BMW i.
Θα το δείτε και θα καταλάβετε ότι η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος και η φουτουριστική αισθητική του εσωτερικού, υπόσχονται μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Πριν όμως σας πούμε τα καλά , καλό είναι να ακούσετε τα …δυσάρεστα. Για να αποκτήσετε το BMW i8 θα πρέπει να έχετε 167.000 ευρώ. Μόνο 40.000 ευρώ είναι ο φόρος που επιβάλει το κράτος μας. Με αυτό τον τρόπο …βοηθάει την ηλεκτροκίνηση.
Σημειώστε τώρα ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Αν τα εγκρίνετε και αν έχετε τα 167.000 ευρώ, τότε ο δρόμος είναι ανοικτός.
Όπως μας αποκάλυψαν χθες ( Πέμπτη 22/5) οι άνθρωποι της BMW που μας έκαναν την παρουσίαση, ήδη κάποιοι ….ευαισθητοποιημένοι Έλληνες που δεν τους έχει αγγίξει η κρίση έχουν ήδη παραγγείλει το αυτοκίνητο.
Για το αυτοκίνητο αυτό θα γράψουμε εκτενέστερα. Σήμερα όμως σας δίνουμε μια μικρή γεύση. Έχουμε και λέμε Plug-in υβριδικό σύστημα, σχεδίαση και παραγωγή από το BMW Group ,στάδιο εξέλιξης του Efficient Dynamics, τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας BMW TwinPower Turbo – που συνδυάζεται με έναν υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας BMW eDrive – με κυβισμό 1.5 l, ισχύ 170 kW/231 hp & μέγιστη ροπή 320 Nm. Η ισχύς κατανέμεται στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 96 kW/131 hp, μέγιστη ροπή 250 Nm, η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου δύο σταδίων, μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης με σύστημα υγρόψυξης και μικρή χωρητικότητα 7,1 kWh.
Το αυτοκίνητο για λίγους
Με εξαιρετικά δυναμικές αναλογίες, κομψές σπορ γραμμές, χαμηλωμένο αμάξωμα και καινοτόμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, το BMW i8 αντιπροσωπεύει μία νέα γενιά σπορ αυτοκινήτου. ‘Παντρεύοντας’ τα κλασικά στοιχεία της μάρκας BMW με μία σχεδιαστική γλώσσα εμπνευσμένη αποκλειστικά για μοντέλα BMW i, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μία προηγμένη αισθητική που επικοινωνεί άριστα τα χαρακτηριστικά επιδόσεων, την απόδοση και τον καινοτόμο premium χαρακτήρα του plug-in υβριδικού αυτοκινήτου.
Το λανσάρισμα του BMW i8 σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του ταξιδιού από το όραμα στην πραγματικότητα, για το παγκοσμίως πρώτο σπορ αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε με γνώμονα τη βιωσιμότητα,. Η μοναδική του ‘συναισθηματική’ σχεδίαση βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά με τη μορφή του BMW Vision EfficientDynamics, στη συνέχεια παρουσιάστηκε σε βελτιωμένη εκδοχή στο BMW i8 Concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011 και τώρα υιοθετείται σχεδόν αμετάβλητη στην έκδοση παραγωγής. Εσωτερικά και εξωτερικά, το ελκυστικό 2+2-θέσιο ενσαρκώνει μία επαναστατική, πρωτοποριακή εκδοχή της Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης BMW. Καθαρές, μινιμαλιστικές γραμμές και ομοιόμορφες επιφάνειες με λίγες ακριβείς ακμές και λειτουργικές λεπτομέρειες υπογραμμίζουν την πρωτοποριακή φύση του BMW i8.
Το BMW i8, το δεύτερο όχημα μαζικής παραγωγής της σειράς BMW i, αποκαλύπτει επίσης την ευελιξία της σχεδιαστικής γλώσσας που καθιερώνεται σαν αναγνωρίσιμο στοιχείο ταυτότητας των μοντέλων BMW i. Η σχεδίαση δηλώνει ελαφρύ βάρος, ασφάλεια, απόδοση και γνήσια οδηγική απόλαυση – ξεχωριστές αρετές που το plug-in υβριδικό σπορ BMW i μοιράζεται με το BMW i3, το ηλεκτρικό αδερφάκι του που προορίζεται για ευέλικτη και άνετη οδήγηση στην πόλη.
Μυστικό της ευελιξίας είναι η καινοτόμος αρχιτεκτονική LifeDrive, που προσφέρει έναν εξαιρετικό βαθμό ελευθερίας στους σχεδιαστές οχημάτων BMW i. Κεντρικό στοιχείο στη μονάδα Life είναι ένας κλωβός επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Η μονάδα Life εδράζεται στην αλουμινένια μονάδα Drive, που φιλοξενεί όλη την τεχνολογία συστημάτων κίνησης και πλαισίου. Αυτός ο χαρακτηριστικός διαχωρισμός αντανακλάται στο εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου με τη διαστρωμάτωση και αλληλεπίδραση διαφορετικών επιφανειών, με τρισδιάστατες και ομαλές μεταβάσεις από τη μία μονάδα στην άλλη (Life & Drive) που προάγουν τη δυναμική εμφάνιση του BMW i8.

Related posts