Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
22 Σεπ 2021
Auto-Moto

BMW 320 diesel : Ακριβή αλλά αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω !!!!

 

Του Πέρη Χαλάτση

Τελευταία όλα τα ακριβά αυτοκίνητα σε diesel εκδόσεις που οδηγήσαμε μας άρεσαν. Ανάμεσα σ αυτά είναι και η BMW 320 diesel. Βέβαια όλα τα μοντέλα κοστίζουν μερικές δεκάδες χιλιάρικα και αυτή την περίοδο τα ρίσκα είναι πάντα επικίνδυνα.

Όποιος αποφασίσει να πάρει πάντως την BMW 320 d δεν θα το μετανοιώσει. Το αυτοκίνητο είναι άπαιχτο. Η πιο σωστή επιλογή στα χρήματα που προσφέρεται. Θα πρέπει όμως ο υποψήφιος πελάτης  να προσέξει λίγο τις διαφορές ανάμεσα σε δύο ίδια αυτοκίνητα πού  διαφέρουν αρκετά. Για παράδειγμα το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν η 320 d Sedan. Όμως υπάρχουν δύο εκδόσεις που κυκλοφορούν στην αγορά. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε έχει κινητήρα 1995 cc και αποδίδει  184 hp (118 CO2 gr/km) . Όμως η ίδια BMW με 1995 cc βγαίνει και στην έκδοση EfficientDynamics Edition  που αποδίδει  163hp  (109 CO2 gr/km).

Το αυτοκίνητο είναι φοβερό. Ο δίλιτρος TwinPower Turbo πετρελαιοκινητήρας, με τους 184 ίππους και τα 380 Nm ροπής, έχει τέλεια ανταπόκριση σε όλα τα είδη οδηγήματος. Έχει ένα πολύ καλό γκάζι.

Οι επιβάτες δεν καταλαβαίνουν τις αλλαγές και το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 200 χιλιόμετρα χωρίς να δείξει ότι ζορίζεται. Σ αυτό βοηθάει και το σασμάν με τις οκτώ σχέσεις ( η ένατη είναι για όπισθεν). Το 8άρι αυτόματο σασμάν είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του. Εκείνο που μας εντυπωσίασε όμως είναι η κατανάλωση του. Με το πόδι συνέχεια στο πάτωμα και με αλλαγές να γίνονται αδιάκοπα, η μέση κατανάλωση του μόλις που έφθασε τα 4.5 λτ στα 100 χιλιόμετρα.

Μπορεί να λέμε αρκετές φορές διάφορα για την τεχνοτροπία που εφαρμόζουν κάποιοι σκληροπυρηνικοί Γερμανοί όμως στην περίπτωση της 320D το κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο.

Πρίν γράψουμε για την BMW 320D , μιλήσαμε με φίλους για την διαφορά που υπάρχει αναμεσα στα δύο μοντέλα. Θα σας εξηγήσουμε γιατί ενδεχομένως να έχετε και εσεις απορία ότι η διαφορά ανάμεσα στο  EfficientDynamics Edition και στην τεχνολογία EfficientDynamics  είναι κάποιες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

Το EfficientDynamics είναι στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων της BMW. Μόνο που στο ένα μοντέλο η ζάντα είναι στάνταρ και ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν μπορεί να βάλει άλλες από αυτήν που προτείνει ο κατασκευαστής. Όπως δεν μπορεί να κάνει μετατροπή στο αυτόματο κιβώτιο η στο Μ Pack. Και αυτό για να επιτυγχάνεται  μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση. Σήμερα παρουσιάζουμε τη δυνατή 320d . Θα πάρουμε σύντομα και την 320d se EfficientDynamics Edition με τους 163 hp.

Και τότε θα έχουμε καλύτερη άποψη για τις διαφορές των δύο BMW 320 diesel.Στη δυνατή έκδοση  βάζουμε  τρεις τίτλους στον κινητήρα. Πολιτισμένος, ισχυρός και πάνω από όλα οικονομικός.Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Μας άρεσαν και τα κρατήματα του. Ίσως έχει καλύτερα κρατήματα από αντίστοιχο μοντέλο άλλης γερμανικής εταιρίας που έχει σχεδόν την ίδια τιμή.

Το φινετσάτο αυτοκίνητο δεν μας πρόδωσε στα στροφιλίκια. Και παρά το γεγονός ότι κάναμε συνέχεια χρήση των φρένων, είδαμε ότι δεν μας «αναψαν». Είναι καλοζυγισμένο, με υποδειγματικό πλαίσιο και έχει ένα  κορυφαίο τιμόνι. Κέφι να έχεις – να απενεργοποιήσεις τα συστήματα ασφαλείας – και να παίξεις με το γκάζι ,το τιμόνι και την πίσω κίνηση.

Το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο με τις 19άρες ζάντες μας άρεσε. Και θα το προτείναμε ανεπιφύλακτα σε όποιον ήθελε να καταλήξει σε μια τόσο ακριβή έκδοση. Κινείται γρήγορα,είναι «υπάκουο» δεν σε προδίδει και σου δίνει αμέσως το αίσθημα και τη σιγουριά της ασφάλειας.

Στο αυτοκίνητο υπάρχει μια ένδειξη “sport” . Αν την επιλέξετε θα καταλάβετε ότι το αυτοκίνητο έχει νεύρο . Αν θέλετε μπορείτε να το οδηγήσετε σε κάποιο γρήγορο κομμάτι με τα paddles. Το βρίσκω πιο διασκεδαστικό ιδίως γιατί εσυ αποφασίζεις πότε θα αλλάξεις σχέση και δεν τα αφήνεις όλα στον ηλεκτρονικό ρυθμιστή του συστήματος.

Σε κάποια στιγμή είχαμε (χειροκίνητα) την 8η ταχύτητα και το στροφόμετρο ήταν στις 1500 στροφές. Το ταχύμετρο έδειχνε 100 χιλιόμετρα.

Επίσημα η BMW δίνει από 0-100 χιλιόμετρα 7.5 δευτερόλεπτα. Είπαμε ότι αποδίδει 184 / 5000 στροφές και έχει ροπή 380/1750-2750 χιλιόμετρα. Η τελική αγγίζει τα 235 χιλιόμετρα ενώ από 0-150 χρειάζεται μόλις 13.5 δευτερόλεπτα.

Τεράστιος χώρος για τα πόδια του συνοδηγού
Ανεση και πίσω αλλά αν ο συνοδηγός θέλει να χρησιμοποιήσει όλο το χώρο, τότε περιορίζεται αισθητά ο χώρος στον πίσω επιβάτη.

Αν αφήσουμε τις επιδόσεις και μπούμε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όλα είναι άνετα και πλούσια. Ο οδηγός έχει τα πάντα στη διαθεσή του. Από πληροφορίες, συστήματα ασφαλείας μέχρι ένα καταπληκτικό κλιματισμό. Το αυτοκίνητο στην έκδοση της δοκιμής έχει navigator. Η μόνη παρατήρηση που έχουμε είναι ότι αρκετές φορές το navigator μας οδηγούσε στον προορισμό μας από δρόμους που απαγορεύεται να μπείς. Ίσως κάποτε να ήταν σωστή η διαδρομή. Και για αυτό το λόγο τον επιλέγει. Όμως στην Ελλάδα ανάλογα με τα κέφια των υπευθύνων αλλάζουμε όχι μόνο τις ονομάσίες των δρόμων αλλά και την κατεύθυνση. Η άνοδος γίνεται κάθος και αντίστροφα.

Αυτό συνέβη σε τρείς διαφορετικές περιπτώσεις. Το navigator μας έβαλε ανάποδα στην κατεύθυνση του δρόμου. Καλό θα ήταν στην BMW να κάνουν ένα restart και ανβάθμιση του υπολογιστή.

Τέλος κάτι ακόμη που σημειώσαμε είναι ότι οι Γερμανοί που κατά μέσο όρο είναι ψηλοί άνθρωποι δεν πρόβλεψαν για τους πολύ κοντούς.

Απο αυτόν τον μοχλό γίνονται όλες οι λειτουργίες που θέλει ο οδηγός

Ενας κοντός οδηγός ( άνδρας η γυναίκα) χρειάζεται μεγαλύτερο ύψος στο κάθισμα για να βλέπει σωστά το δρόμο. Τελικά φέραμε το κάθισμα στο ανώτατο πεδίο αλλά μια κοντή γυναίκα οδηγός δεν κατάφερε να βλέπει σωστά.Χρησιμοποιήσαμε μαξιλαρακι για να βλέπει πάνω από το τιμόνι και εξω στο δρόμο.

Και να κλείσουμε , με τι άλλο από την τιμή. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε – αυτό δηλαδή που βλέπετε στις φωτογραφίες- κοστίζει 40.000 ευρώ αλλά με την απόσυρση πέφτει στα 37.929 ευρώ.

Related posts