Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Δεκ 2019
Auto-Moto

Η βόλτα στο Λαύριο με τις τέσσερις Bentley άξιας πάνω από 1.000.000 ευρώ

 

 
Γράφει ο Πέρης Χαλάτσης
 
Όταν σου δίνουν να οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο που η τιμή του ξεκινάει από 150.000 ευρώ δύσκολα λες όχι.
Όταν σου λένε ότι μπορείς να οδηγήσεις δύο διαφορετικά μοντέλα της Bentley αξίας 300.000 ευρώ το καθένα  τότε δεν το σκέφτεσαι καθόλου.
Τρέχεις στο ραντεβού που σου ορίζουν και τα οδηγείς.
Μετά επιστρέφεις στο γραφείο σου και λες.
Τι να γράψω;
Τι να πω στον κόσμο που κάνει παζάρια στη λαϊκή αγορά γιατί στις  ντομάτες ανέβηκε η τιμή κατά 20 λεπτά.
Βέβαια άλλος ο κόσμος στη λαϊκή αγορά και άλλος ο κόσμος που απευθύνεται στα αυτοκίνητα της Bentley.
Για να μην ξεφεύγω από το θέμα.

Καλό δέσιμο, μια φωτογραφία για να θυμόμαστε και ξεκινάμε για το Λαύριο με 600 άλογα κάτω από το καπό

Αποφάσισα να γράψω τις εντυπώσεις μου από την οδηγική μου εμπειρία και να σας δείξω μερικές φωτογραφίες. Η διαδρομή ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις της Bentley στο Μαρούσι. Φτάσαμε στο Λαύριο και εκεί έγινε η αλλαγή των αυτοκινήτων. Η διαδρομή της επιστροφής  ήταν  δηλαδή Λαύριο- Μαρούσι. Τα αυτοκίνητα που “βγήκαν”  στο δρόμο ήταν τέσσερα. Τα νέα μοντέλα όμως ήταν δύο. Τα δύο αυτοκίνητα με τις αγγλικές πινακίδες  ήταν τα καινούργια και τα άλλα δύο με ελληνικές πινακίδες είναι ήδη γνωστά στην ελληνική αγορά.
Οι νέες Bentley
Το Continental GT V8 και το Flying Spur W12 . Και τα δύο παρά το γεγονός ότι ήταν με αγγλικές πινακίδες δεν ήταν δεξιοτίμονα αλλά  αριστεροτίμονα .
Ήταν η πρώτη φορά που οδηγούσαμε αυτοκίνητα της Bentley. Ας μην ξεχνάμε ότι ταξιδεύοντας με το νου μπορούμε να οραματιζόμαστε. Να λέμε και εμείς να τι οδηγούν αυτοί που έχουν  πολλά χρήματα.
Πρέπει όμως και εμείς να έχουμε την Ιθάκη μας. Για να μπορούμε να σκεφτόμαστε το άπιαστο όνειρο. Άλλωστε η κυβέρνηση μας μόνο αυτό δεν έχει φορολογήσει ακόμη.
Όλα τα άλλα τα έχει φορολογήσει. Δεν θέλουμε να τους δίνουμε ιδέες. Γιατί δεν το έχουν σε τίποτα να βάλουν και σ αυτό κάποιο φόρο. Γιατί ο φόρος που έχουν επιβάλει σε όσους έχουν ακριβά αυτοκίνητα είναι τελείως τρελός.
Η βρετανική μάρκα Bentley, αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την  Kosmocar. Η ίδια αντιπροσωπεία έχει την ευθύνη ακόμη για δύο γερμανικές φίρμες, τα αυτοκίνητα της Audi και τα αυτοκίνητα της VW καθώς επίσης και την ιταλική μοτοσυκλέτα Ducati. Έχει ακόμη και την ευθύνη για τα σέρβις των αυτοκινήτων των Lamborghini και  Bugatti .
Πριν ξεκινήσουμε το σύντομο ταξίδι με το όνειρο , θα σας προσγειώσουμε απότομα.
Σημειώστε , αν έχετε κάτι στο μυαλό σας, ότι ένα σέρβις της Bentley ξεκινάει από τα 15.000 ευρώ ….χωρίς τα ανταλλακτικά. Κοστίζει δηλαδή όσο ένα αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ με κινητήρα diesel.
Η πρώτη παρουσίαση για την εταιρία Bentley είχε γίνει πριν από μερικά χρόνια. Φέτος ο γενικός διευθυντής του Ομίλου κ. Στήβ Σίρτης μας παρουσίασε τα δύο νέα μοντέλα. Την Continental GT V8 και την Flying Spur W12.

Εδώ κρύβονται 625 πανίσχυρα “άλογα”.

Το να σας πούμε ότι η Bentley Flying Spur, είναι ένα πανέμορφο 4πορτο μοντέλο  τριών όγκων με κινητήρα W12 θα ήταν μάλλον περιττό. Άλλωστε  η Bentley Flying Spur είναι το πρώτο μοντέλο που κατατάσσεται κάτω από την Muslanne που είναι και η ναυαρχίδα του στόλου.
Σίγουρα εντυπωσιακή είναι και η Bentley με την 2θυρη coupe Continental GT.
Αν και εμείς θα προτιμούσαμε κάτι άλλο. Θα προτιμούσαμε μια άλλη Bentley. Ένα αυτοκίνητο που μόνο 15 πολυεκατομμυριούχοι σ ολόκληρο τον κόσμο έχουν. Είναι η αγωνιστική έκδοση GT3 της Continental. Η τιμή της φθάνει τις 800.000 ευρώ.
Το περίεργο είναι ότι οι 15 πάμπλουτοι που έχουν  αποκτήσει την αγωνιστική έκδοση GT3 Continental δεν μπορούν να την κυκλοφορήσουν στο δρόμο για να κάνουν πάνε μια μικρή Κυριακάτικη βολτούλα.
Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο αυτό δεν έχει πάρει έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί στο δρόμο. Έτσι οι τυχεροί κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων φορτώνουν στα ειδικά φορτηγά,  τα αυτοκίνητά τους, παίρνουν μαζί τους, μηχανικούς, αυλικούς, μάγειρες και ότι άλλο μπορείτε να φαντασθείτε και πηγαίνουν στις πίστες για να στρίψουν γρήγορα.
Όταν λέμε γρήγορα το εννοούμε.
Ο μπροστινός μας ήταν αργός και φρενάραμε. Πέσαμε απο τα 260 στα πολύ χαμηλά. Η φωτογραφία που βλέπετε είναι…μοντάζ.Ας μην ψάχνονται στην Τροχαία. Μέχρι 90 πηγαίναμε.

Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε κάνουν 200.000 ευρώ αλλά αν τα σανιδώσουμε «σκάβουν» με 500 η 600 άλογα κάτω από το καπό τους, την άσφαλτο.
Η απόλυτη κυριαρχία στην άσφαλτο

Αυτά τα δισκόφρενα κοστίζουν όσο ένα Polo

Την αίσθηση αυτή του «σκαψίματος» τη ζήσαμε. Και μάλιστα τεστάραμε αρκετές φορές την ιπποδύναμη των Bentley. Φαντασθείτε τι θα κάνουν αυτά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα των 800.000 ευρώ στην πίστα.
Ας δούμε επί τροχάδην λίγα πράγματα για την εταιρία. Τα αυτοκίνητα είναι χειροποίητα. Όπως χειροποίητα είναι και όλα όσα βλέπεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Πρέπει να σας πω ότι έψαξα αρκετά να βρω κάτι και να πω «Να ένα λάθος». Ή δεν έχουν κάνει κανένα λάθος οι άνθρωποι ή θαμπώθηκα τόσο πολύ που δεν βρήκα κανένα.
Τόσο η Continental GT V8 όσο και η Flying Spur W12 έχουν πιο σπορτίφ σχεδίαση αλλά και  πιο ζωηρά χρώματα. Αυτό το λέμε γιατί οι Άγγλοι θέλουν να προσελκύσουν νεαρότερους ηλικιακά αγοραστές.
Θα το πετύχουν σίγουρα γιατί τα αυτοκίνητα είναι απίθανα αλλά θα πρέπει και οι αγοραστές να έχουν έτοιμα 300.000 ευρώ για να απολαύσουν το στολίδι τους.
Για την ιστορία και μόνο σας λέμε ότι το 2008 υπήρχαν άνθρωποι στην χώρα μας που αγόρασαν από διάφορες αντιπροσωπείες, περίπου 650 αυτοκίνητα, αξίας άνω των 150.000 ευρώ.
Κάποια από τα 650 ήταν της Bentley. Όταν η εταιρία ήρθε στην Ελλάδα αυτοί που επιχειρηματίες που ξέρουμε και ξέρετε, έσπευσαν να παραγγείλουν Bentley. Άλλοι αγόρασαν αυτοκίνητο που να έχουν ανέσεις με σοφέρ και άλλοι προτίμησαν να τα οδηγούν μόνοι τους. Φυσικά οι σπορ εκδόσεις είναι μόνο για δύο. Χωράνε τέσσερις αλλά χρειάζεται και κόπος για να περάσουν οι δύο επιβάτες πίσω. Στην Ελλάδα, κυκλοφορούν περίπου 70 Bentley.
Προσέξτε τώρα μια λεπτομέρεια. Το Β στο σήμα της Continental GT που μοιάζει με 8 σου «λέει» ότι πρόκειται για τον V8 κινητήρα που αποδίδει 507 ίππους.
Ο κυβισμός της coupe Continental GT με τις δύο πόρτες είναι 3.993 κ.εκ. σε V8 και αποδίδει όπως είπαμε 507 ίππους ενώ η άλλη Bentley, η 4θυρη Flying Spur που θέλει απαραίτητα τον σοφέρ της, έχει σχεδόν 6.000 κ.εκ,μοτέρ W12 που αποδίδει 625 ίππους με ροπή 800 Nm.
Οδηγήσαμε λοιπόν και την Flying Spur αλλά και την Continental GT. Οι διαφορές  στις ιπποδυνάμεις φαίνονται. Μπορεί να φαίνεται περίεργο αλλά η διαφορά των 100 ίππων φαίνεται από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.
Για τις επιταχύνσεις δεν σας λέω τίποτα. Τα λόγια είναι φτώχεια. Τα φρένα της Bentley υποδειγματικά. Βέβαια όταν οδηγείς αυτοκίνητα που κοστίζουν 300.000 ευρώ είσαι πολύ , μα πολύ προσεκτικός . Είδαμε σε βίντεο τις  πλαγιολισθήσεις που έκανε στις παγωμένες λίμνες της Σουηδίας ο Γιούχα Κάνκουνεν και παραμείναμε εκεί.
Εμείς επιστρέψαμε στο Μαρούσι χωρίς τίποτα το τολμηρό. Οι γνώμες ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα διαφέρουν.Προσωπικά μου άρεσε η «μικρή» έκδοση με τους 507 ίππους. Μάλλον είναι νωρίς να έχω σοφέρ.
Το αύριο
Μάθαμε  ότι οι καλύτεροι πελάτες σήμερα της βρετανικής Bentley είναι οι Κινέζοι. Προτιμούν τις λιμουζίνες και έχουν πάντα  “οδηγό”  για να τους μετακινεί. Υπάρχουν Κινέζοι που έχουν αγοράσει τις μεγάλες εκδόσεις της Bentley και δεν τις έχουν οδηγήσει ποτέ. Μάθαμε ακόμη ότι στις αρχές του 2016 η Bentley θα κάνει την επανάσταση της λανσάροντας το πρώτο υπερπολυτελές SUV της ιστορίας της.
Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έχουν υποσχεθεί ότι θα είναι ότι καλύτερο θα έχουμε δει ποτέ μέχρι σήμερα.
 
 
 

Related posts