Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
17 Μαΐ 2022
Auto-Moto

Τελικά το Beetle 1.2 TSi είναι …όραμα η τρόπος ζωής

 
 
 
Του Πέρη Χαλάτση
 
 
 
Ιδέα. Όραμα. Τρόπος ζωής.
Και τα τρία-κατά κάποιον τρόπο- σαν έννοιες-ταιριάζουν.
Και τα τρία έχουν την ίδια βάση. Και τον ίδιο παρονομαστή.
Μιλάμε λοιπόν για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας που εκτός των παραπάνω που είπαμε (Ιδέα, Όραμα, Τρόπος ζωής), έχει και μια άλλη κατηγορία υποψηφίων αγοραστών.
Πριν σας πούμε για το Beetle της V.W, του 2014, θα γυρίσουμε μερικές δεκαετίες πίσω.
Τον Σκαραβαίο σίγουρα τον θυμόσαστε. Ο Χίτλερ ζήτησε τότε, στις ταραγμένες ημέρες του Β’ παγκοσμίου πολέμου,  ένα αυτοκίνητο που να είναι Καλό, να είναι Φθηνό και να Μην Χαλάει.
Ποιος θα έφερνε τότε αντίρρηση στην εντολή ενός τρελού κατακτητή.
Κανένας.
Ο άνθρωπος κλειδί για να υλοποιήσει αυτήν την εντολή βρέθηκε. Ήταν ο Φέρντιναντ Πόρσε. Ήταν αυτός που δημιούργησε το πιο πετυχημένο μοντέλο στην ιστορία. Γιατί σε ολόκληρη την Ευρώπη δύο ήταν τα αυτοκίνητα που άφησαν ιστορία. Ο σκαραβαίος και το 2CV Citroen.
Είχαμε την τύχη να είμαστε κάτοχοι και των δύο μοντέλων. Αλλά σήμερα θα σας μιλήσουμε μόνο για το ένα. Θα σας μιλήσουμε για την συνέχεια της ιστορίας του Σκαραβαίου που σήμερα το λέγεται  “Bettle”.
Δοκιμάζουμε λοιπόν το VW Beetle, στην τελευταία του και πιο μοντέρνα έκδοση.
Κάποιοι φίλοι που ψάχνονται αρκετά με τα νέα μοντέλα ρώτησαν για ποιο λόγο δεν έχουν βάλει οι σχεδιαστές την αεροτομή.
Εδώ η απάντηση μπορεί να δοθεί μόνο από τους γερμανούς. Προσωπικά μπορώ να σας πω ότι το Beetle είναι πιο όμορφο χωρίς την αεροτομή που η χρησιμότητά της είναι να κρατάει σταθερό το αυτοκίνητο στις μεγάλες ταχύτητες.
Μην τρομάζετε. Το «αυτοκίνητο» μας – ήταν το Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design με 105ps– είχε καταπληκτικά  κρατήματα.
 
Σίγουρα όταν δοκιμάζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν κάνεις αγώνες. Άλλα είναι αυτά που προσέχεις.
Γιατί εκτός από τη φινέτσα και την ..ιδέα χρειάζεται να είναι άνετο και λειτουργικό.
Φθηνό στη χρήση όπως άλλωστε ήταν και η αρχική ιδέα μερικές δεκαετίες πριν.
Tο Beetle είναι ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει από τα στερεότυπα σχεδιαστικά πρότυπα. Παραμένει στις αρχικές γραμμές του αλλά προσαρμοσμένο στη δεκαετία που διανύουμε. Η ευρηματική σχεδίαση του Beetle δεν έγινε τυχαία.  ΟΙ σχεδιαστές στοχεύουν στις κατηγορίες των αγοραστών που σας είπαμε. Αν και δεν έχει οπαδούς σε όλες τις κατηγορίες των αγοραστών το νέο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε μας το… κοίταζαν οι διπλανοί μας στα φανάρια.
Ο σύγχρονος «Σκαραβαίος» του 21ου αιώνα, μαγνητίζει. Και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητος.
Δεν σας κρύβω ότι οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή και ευτυχώς που άναβε το πράσινο. Ευτυχώς γιατί ήταν τόσες πολλές οι ερωτήσεις που μόνο αν ήμασταν οι κατασκευαστές θα μπορούσαμε να απαντήσουμε.
 

Όπως και να έχει θυμίζει τον πρώτο Σκαραβαίο

Οδηγώντας το αυτοκίνητο τόσο μέσα στην πόλη όσο και έξω  δύο πράγματα μας έμειναν.
Το  πρώτο ότι δεν σε κουράζει και το δεύτερο ότι δεν σε προδίδει. Και θα σας εξηγήσουμε τι εννοούμε.

Το Beetle «φοράει» κινητήρα 1.200  κ.εκ. turbo με 105 ίππους.
Παρά το γεγονός ότι δεν είχε 165 ίππους αλλά μόνο 105 , αυτό δεν μας προβλημάτισε καθόλου. Κινείται αξιοπρεπέστατα σε όλων των ειδών τα οδοστρώματα. Ίσως ήθελε λίγο πιο σκληρές αναρτήσεις. Αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι αν είχε πιο σκληρές θα ήταν καλύτερο στους «φιδίσιους» δρόμους.
 
Οι επιβάτες δεν κουράζονται. Το εσωτερικό είναι άνετο τόσο για τον οδηγό όσο και για το συνοδηγό.
Οι πίσω επιβάτες αν είναι δύο δεν θα δυσαρεστηθούν. Αν είναι τρείς τότε θα στριμωχθούν.
Ο εσωτερικός  εξοπλισμός χωρίς να είναι τρελά φορτωμένος είναι αξιοπρεπέστατος.
Το 6άρι σασμάν και το Stop@Go βοηθούν αρκετά στη χαμηλή κατανάλωση.
Το  εργοστάσιο δίνει κατανάλωση 5,9 λίτρα στα 100 χλμ με εκπομπές ρύπων 137 γρμ/χλμ. ( CO2gr/km)
 
Χωρίς να είναι φορτωμένο σε καλούδια δεν λείπε τίποτα βασικό απο αυτά που χρειάζεται ο οδηγός

Οι δύο ταξιδεύουν άνετα. Οι τρεις …;

Ο κινητήρας είναι 1.2 TSi με πολύ καλή απόδοση

Και να πάμε τώρα σ αυτό που όλοι ρωτούν.
Πόσο τελικά κάνει το Beetle.
Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τα κυβικά και με την έκδοση.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν το VW Beetle Design 1.2 TSi  με τους 105 ίππους. Λοιπόν η τιμή είναι 18.830 ευρώ και εδώ θα αφαιρέσετε το όφελος της απόσυρσης που είναι μείον 960 ευρώ.
 
 

Related posts