Σε λίγες ώρες πέφτει η αυλαία στο Ράλι της Σαρδηνίας και εκτός απροόπτου νικητές θα είναι οι Εσθονοί Ott Tanak-Martin Jarveoja με το Hyundai i20 N Rally1.
H μάχη εξελίσσεται ανάμεσα στα πληρώματα της Hyundai και της M Sport ενώ αυτή τη φορά η Toyota δεν ελπίζει σε τίποτα.
Το Ράλι Σαρδηνίας δεν πήγε καλά σε κανένα από τα πληρώματά της. Ο μόνος που κρατιέται ακόμη είναι ο Rovanpera ο οποίος γνωρίζοντας ότι η μάχη για τη νίκη χάθηκε από την 1η κιόλας ημέρα, τώρα κάνει αγώνα τακτικής. Λίγο πριν τελειώσει η χθεσινή ημέρα βρισκόταν στην 6η θέση και μετά την εγκατάλειψη από έξοδο των Adrien Fourmaux-Alexandre Coria ο Rovanpera είναι πέμπτος.
Σήμερα Σάββατο το πρόγραμμα είχε 8 ειδικές διαδρομές ( οι τέσσερις επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 131.82 χιλιομέτρων. Το γεγονός ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι αγωνιζόμενοι ήταν πάρα πολλά και δεν είχαν δικαίωμα για ενδιάμεσα σέρβις αυτό έφερε και αρκετές εκπλήξεις.
Έχουμε δηλαδή δύο Hyundai στην 1η και 3η θέση και δύο Ford στην 2η και 4η θέση. Κατά γενική ομολογία οι οργανωτές του αγώνα δεν ανταποκρίθηκαν σωστά στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ένα
Για ακόμη μια ημέρα, δυστυχώς, οι διοργανωτές ήταν αρνητικοί πρωταγωνιστές. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας ο νεαρός Adrien Fourmaux ( M-Sport Ford) είχε τη στιγμή του. Το αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο και ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά.
Το μοναδικό πλήρωμα της Toyota ,Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) κινούνται προσεκτικά. Δεν πιέζουν το αυτοκίνητο και περιμένουν κάποιο λάθος από τους αντιπάλους τους. Ένα τέτοιο λάθος έκανε ο Fourmaux. Ο Rovanpera κέρδισε μια θέση.
« Έχασα χρόνο αλλά τουλάχιστον δεν ακούμπησα το σκύλο» είπε ο Βέλγος αργότερα.
Έξοδο είχαν με το Yaris ο γιαπωνέζος T.Katsuta . Τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του A. Johnston δεν έπαθαν τίποτα και συνέχισαν τον αγώνα.
Η κατάταξη μετά το τέλος της χθεσινής ημέρας
Σήμερα 5 Ιουνίου ο αγώνας περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές ( SS18, SS19, SS20 και SS21) συνολικού μήκους 131,82 χλμ.