Στο Qatar θα ξεκινήσει μια συναρπαστική χρονιά για το WEC. Στο πρωτάθλημα παίρνουν μέρος εννέα κατασκευαστές με 19 συμμετοχές με αυτοκίνητα της κατηγορίας Hypercar. Ο αριθμός είναι μεγάλος και ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμη μεγαλύτερος. Φέτος οι αγώνες από 7 έγιναν 8.
Η επίσημη περίοδος δοκιμών (Prologue) ξεκινάει για την ομάδα Peugeot TotalEnergies στις 24-25 Φεβρουαρίου. Αμέσως μετά, στις 2 Μαρτίου, θα γίνει ο πρώτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για το 2024.
Στην πίστα Lusail, στο Qatar θα γίνει ο αγώνας των 1812 km. Είναι ο πρώτος αγώνας το 2024 και όλες οι ομάδες θέλουν τη νίκη.
Η ομάδα Peugeot TotalEnergies που συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα PEUGEOT 9X8 προδιαγραφών 2023 υπόσχεται η χρονιά να είναι συναρπαστική.
Ο στόχος για το αυτοκίνητο #93 που θα οδηγήσουν οι Mikkel Jensen – Nico Müller – Jean-Eric Vergne και το υπ’ αριθ. 94 αυτοκίνητο που θα οδηγείται από τους Paul Di Resta – Loïc Duval – Stoffel Vandoorne είναι να αντληθεί γνώση από τα διδάγματα που πήρε η ομάδα την περασμένη σεζόν για να αξιοποιήσει στο έπακρο το PEUGEOT 9X8 2023, προτού αντικατασταθεί με την έκδοση 2024 στον επόμενο γύρο στην Imola (21 Απριλίου).
Με περίπου δέκα ώρες προγραμματισμένου αγώνα στο Lusail International Circuit (μήκους 5,38 χιλιομέτρων), η αυλαία της σεζόν του 2024 του FIA WEC αναμένεται να παρουσιάσει μια σημαντική πρόκληση. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση σε επίπεδο διάρκειας αγώνα στο φετινό αγωνιστικό ημερολόγιο, η οποία ξεπερνιέται μόνο από τις 24 Ώρες του Λε Μαν.
Θα είναι μια πραγματική δοκιμασία τόσο για τους ανθρώπους όσο και για τις μηχανές, για να μην αναφέρουμε τα ελαστικά, καθώς οι θερμές συνθήκες αναμένεται να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο. Η Team Peugeot TotalEnergies αντιμετώπισε προκλήσεις σε δύο μέτωπα κατά τη διάρκεια των εκτός σεζόν δοκιμών εξέλιξης: συνέχισε να αναπτύσσει το PEUGEOT 9X8 του 2023 ακολουθώντας παράλληλα τον απαιτητικό οδικό χάρτη που καθορίστηκε για το PEUGEOT 9X8 του 2024, προκειμένου να είναι έτοιμο εγκαίρως για την Imola τον Απρίλιο. Επομένως, με πολύ αποφασιστική και ανταγωνιστική διάθεση η ομάδα ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη σεζόν της στο Κατάρ.
«Αναμένουμε ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας. Η αξιοπιστία θα είναι βασικός παράγοντας, αλλά έχουμε το πλεονέκτημα να γνωρίζουμε ότι το PEUGEOT 9X8 του 2023 είναι ένα δοκιμασμένο αυτοκίνητο και ότι αποδείχθηκε σταθερό στο Φούτζι και στο Μπαχρέιν στα τέλη του περασμένου έτους. Θα χρειαστεί να έχουμε μια καλή εμφάνιση χωρίς σφάλματα, όσον αφορά τους οδηγούς, την αξιοπιστία και τη στρατηγική. Αν καταφέρουμε να το κάνουμε αυτό, τότε μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις συνθήκες. Διαθέτουμε ορισμένα νέα εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο αυτό που κάνουμε στην πίστα. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε αποφασισμένοι να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Αυτό που θα είναι άγνωστο τελικά, είναι το BoP (Balance of Performance), το Ισοζύγιο Απόδοσης δηλαδή μεταξύ των διαφόρων αυτοκινήτων στο αρχική σειρά εκκίνησης. «Θα γίνουν νέες προσαρμογές στην ισορροπία των επιδόσεων πριν από τον εναρκτήριο γύρο», σχολίασε ο Jean-Marc Finot, Senior VP, Stellantis Motorsport. «Το PEUGEOT 9X8 που θα αγωνιστεί στο Κατάρ θα είναι πανομοιότυπο με αυτό που αγωνίστηκε στους τελευταίους αγώνες του 2023. Επομένως, το BoP θα πρέπει να το τοποθετήσει πιο κοντά στις επιδόσεις των κορυφαίων ανταγωνιστών. Κατόπιν αυτού, η ιδέα είναι να προσπαθήσουμε να παλέψουμε για τις πρώτες θέσεις». Αυτή η προσέγγιση αντανακλά την αποφασιστικότητα που χαρακτηρίζει όλους στην Team Peugeot TotalEnergies στην αρχή της νέας καμπάνιας.
Τι δήλωσαν