Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Μαΐ 2022
Auto-Moto

Από 11.051 ευρώ ξεκινούν οι τιμές του νέου Fiesta

Του Πέρη Χαλάτση

Ενώ αύριο στην Ελλάδα, η δική μας Ford γιορτάζει την επιτυχία του νέου Ford B-MAX που κέρδισε το βραβείο “AUTOBEST 2013”, σύμφωνα με την απόφαση που πήραν διακεκριμένοι συνάδελφοί μας στο χώρο του  αυτοκινήτου από 15 χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, εμείς θα σας παρουσιάσουμε σήμερα το νέο Fiesta. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που παρουσιάσθηκε για φέτος στην Ελλάδα και έχει διπλή σπουδαιότητα. Πρώτον γιατί η Ford εκτός από το αυτοκίνητο σαν αυτοκίνητο εγκαινιάζει και μια καινοτομία. Μια καινοτομία που ίσως αρχικά υποτιμηθεί αλλά στον μέλλον ίσως αποδειχθεί αρκετά χρήσιμη. Σημειώστε τη λέξη My Key.

Πριν προχωρήσουμε για το νέο Ford Fiesta που η παρουσίαση του έγινε στα «γρήγορα» στις αρχές Ιανουαρίου θα σας πούμε ότι θα κάνουμε και μεγάλη αναφορά στο B-MAX μετά την αυριανή γιορτή που θα γίνει στη Βουλιαγμένη . Φυσικά εκτενής θα είναι και η  αναφορά σε όλες τις εκδόσεις στα νέα  Fiesta.

Τι όμορφη φωτογραφία. Μπράβο στη Ford. Μας γύρισε πολλά χρόνια πίσω.

Άλλωστε γι αυτό θα μεριμνήσει  η κυρία Χρύσα Αγρογιάννη . Θα μας τροφοδοτήσει για τέστ με όλες τις εκδόσεις των Fiesta. Με όλα  τα  νέα αυτοκίνητα που μπήκαν φέτος στην ελληνική αγορά.

Η πρώτη παρουσίαση λοιπόν έγινε στα ολοκαίνουργια γραφεία της εταιρίας στο Χαλάνδρι. Γρήγορη αλλά σωστή. Μας ενημέρωσαν για τις  εκδόσεις του νέου νεανικού Fiesta που είναι τέσσερις . Σημειώστε την βασική έκδοση  Trend , την Τitanium  την πιο δυναμική  Titanium X και για τους σπορτίβ οδηγούς την  Sport.

Το σημαντικό είναι ότι ακόμη και η βασική έκδοση διαθέτει επτά αερόσακους (με στάνταρτ γονάτου οδηγού), αίρ-κοντίσιον, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες,  ράδιοCD με SYNC, όπου μέσα από το κινητό τηλέφωνο γίνεται αυτόματη κλήση έκτακτης ανάγκης καθώς και φυσικά το My Key.

Τι είναι το My Key. Πολύ απλά μας εξήγησαν ότι ο μπαμπάς προσαρμόζει το κλειδί του με το κλειδί του γιού η της κόρης και έτσι όταν πάρει το αυτοκίνητο για να φύγει δεν μπορεί να βάλει μπροστά αν δεν έχει δέσει τη ζώνη ασφαλείας.

Το βασικότερο δηλαδή. Δεν μπορεί να ξεπεράσει την  ταχύτητα που έχει ορίσει ο πατέρας. Για παράδειγμα τα 130 η τα 140 χιλιόμετρα. Δεν μπορεί να ξεκινήσει αν έχει πολύ δυνατά τη μουσική. Κάτι δηλαδή που συνηθίζουν οι νέοι με αποτέλεσμα να μην ακούν τους διπλανούς οδηγούς και κυρίως τους δικυκλιστές.

Η με το My Key δεν μπορεί να βγάλει ο «γρήγορος» φιγουρατζής οδηγός το ESP για να κάνει τα νουμεράκια του. Αυτό παραμένει πάντα ενεργοποιημένο.

Τέλος δεν κινδυνεύει να μείνει ποτέ από βενζίνη η από πετρέλαιο γιατί με ένα ειδικό ήχο σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό αρκετά χιλιόμετρα πριν ανάψει το λαμπάκι. Ξέρετε αυτό το « δεν τρέχει τίποτα, ξέρω εγώ» . Και στο τέλος μένουν στο δρόμο. Τώρα δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Αρχίζει το καμπανάκι να χτυπάει ότι τελειώνουν τα καύσιμα πολλά χιλιόμετρα πρίν ανάψει το λαμπάκι. Η μόνη περίπτωση νε μείνει το αυτοκίνητο από καύσιμα είναι αν ο μπαμπάς δεν έχει ….εφοδιάσει το γιό η την κόρη με το ανάλογο μπακίρι.

Ένα ακόμη αξιόλογο σύστημα είναι το  SYNC που ενημερώνει τους επιβάτες στη γλώσσα τους – σε όποια χώρα και αν βρίσκονται – όταν υπάρχει λόγος για άμεση βοήθεια. Αυτό ενεργοποιείται μόνο μέσω κινητού τηλεφώνου και μόνο για άμεση ανάγκη σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης. Το SYNC καλό είναι να υπάρχει αλλά καλό είναι να μην το χρησιμοποιήσουμε ποτέ. Λέμε είναι ένα εργαλείο που δεν θα θέλαμε να το …αγγίξουμε αφού μόνο για την κακιά στιγμή είναι.

Πως λειτουργεί:

Με μια κλήση αρχίζει η διαδικασία έκτακτης ανάγκης (Γλώσσα: προκαθορισμένη μέσα από του μενού ρυθμίσεων του αυτοκινήτου) “Το SYNC  κάνει μια επείγουσα κλήση. Αν ο οδηγός κάνει λάθος μπορεί φυσικά να ακυρώσει  την κλήση αλλά καλό είναι να μην γίνονται λάθη. Την ξέρετε άλλωστε την παροιμία με τον βοσκό και τον λύκο.

Αν όμως είναι πραγματική , αν δηλαδή γίνει κάποιο ατύχημα ,το Sync θα μιλήσει πρώτα στον Χειριστή επείγουσας ανάγκης πριν από το άνοιγμα της γραμμής. Παρακαλώ περιμένετε”.

Και τι πρέπει να κάνετε…

Να περιμένετε όπου και αν βρίσκεστε μέχρι να φτάσει η βοήθεια.

Η παρουσίαση

Η παρουσίαση ήταν αναλυτική. Το Fiesta απευθύνεται κυρίως σε νέους  σε ηλικία αγοραστές. Σε ανθρώπους που θέλουν να ξεχωρίσουν , να κινηθούν άνετα και με ασφάλεια.

Λέω να ξεχωρίσουν γιατί όπως και να το κάνουμε οι σχεδιαστές όταν σχεδίαζαν  τη μάσκα του νέου Fiesta πρέπει να κοιμόντουσαν η να έβλεπαν όνειρα με έργα του James Bond που οδηγούσε Aston Martin. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Η μάσκα του νέου Ford θυμίζει Aston Martin. Ένα μικρό Cygnet. Αλλά δεν είναι μόνο το μπροστινό κομμάτι του αυτοκινήτου που είναι αλλαγμένο. Σημειώστε τη μάσκα, τους προβολείς, τον  προφυλακτήρα, τους προβολείς ομίχλης, το καπό, τους  εξωτερικούς  καθρέπτες με τα  φλάς.

Πίσω οι αλλαγές είναι σαφώς λιγότερες αλλά και πάλι είναι αισθητές. Κυρίως στα πίσω φωτιστικά και στην αεροτομή που αποτελεί προέκταση της οροφής. Αν βάλουμε στα συν και την πρόσθεση μια ίντσας από 14 σε 15 ίντσες στις ρόδες του  Fiesta τότε μπορούμε ότι μιλάμε για ένα νέο αυτοκίνητο.

Η δοκιμή

Μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δύο εκδόσεις. Με βενζίνη και με πετρέλαιο. Για να μην ξεφύγουμε από την παροιμία «Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» διαλέξαμε τι άλλο από το πετρέλαιο.

Άλλωστε σ αυτό πιστεύουμε ότι ποντάρει και η Ford για να σκαρφαλώσει στις top θέσεις της κατηγορίας. Κάτι με τις σχεδιαστικές αλλαγές, κάτι με τα έξυπνα τρυκ και τα γκατζετάκια, η τα φουτουριστικά και «σπιρτόζικα» άλματα η Ford μπήκε απειλητικά από τις πρώτες ημέρες του χρόνου στην αγορά.

Στο χέρι της είναι να κερδίσει αν εφαρμόσει και σωστή επικοινωνιακή πολιτική για καλύτερη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού. Όλα έχουν σημασία. Από την επικοινωνία, τις σχεδιαστικές πινελιές, το εσωτερικό και το βασικότερο η τιμή.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές έχουν να κάνουν με την ποιοτική πλευρά του θέματος και όχι τόσο με την αισθητική που εξακολουθεί να είναι μοντέρνο και εργονομικό.

Το ταμπλό απέκτησε αφρώδες πλαστικό, είναι πιο ωραίο στο μάτι ενώ υπάρχουν και επενδύσεις με πιο ζωηρά-φωτεινά- χρώματα.

Από πλευράς κινητήρων το νέο Fiesta διατίθεται με το βραβευμένο μηχανικό σύνολο EcoΒoost στα 1.000 κ.εκ. με 80 (νέα έκδοση χωρίς turbo) 100 και 125 ίππους με τις ίδιες εκπομπές ρύπων, 99 γρμ/χλμ. και ίδια μικτή κατανάλωση 4.3/100 χλμ. Υπάρχει φυσικά και ο diesel στα 1.600 κ.εκ. με 95 ίππους και 87 γρμ/χλμ., 3.3 λίτρα/100 χλμ. μικτής κατανάλωσης .Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν start/stop, και 5άρια κιβώτια ταχυτήτων.

Για τους κινητήρες και το τι ακριβώς συμφέρει θα πρέπει να κάνετε υπομονή. Θα επανέλθουμε. Υπομονή. Και μην μας λέτε ότι σας ζητάμε να κάνετε υπομονή. ( Και εμάς το ίδιο μας λένε. Και στη Ford και παντού. Υπομονή λίγες ημέρες……)

Υπομονή και επανερχόμαστε.

Οι γυναίκες οδηγοί σίγουρα θα προτιμήσουν το αυτοκίνητο με το -powershift- 6τάχυτο , κινητήρα που αποδίδει 100 ίππους.

Χωρίς καμιά παρεξήγηση κάναμε μια βόλτα και με αυτό για να πάρουμε γεύση. Γι αυτό λέμε ταιριάζει σε γυναίκες.

Στο νέο Fiesta έχουν γίνει αλλαγές και στο σύστημα διεύθυνσης αλλα και στην πίσω ανάρτηση.

Ένας καλός συνάδελφος που τρέχει και σε αγώνες είπε « Την …ουρά την νιώθεις ότι …πατάει  στο δρόμο, οι ρόδες ακολουθούν το αμάξωμα, ενώ σε συνδυασμό με το νέο τιμόνι το αυτοκίνητο έγινε ακόμα πιο ευέλικτο».

Σωστή η παρατήρηση του. Το Fiesta κέρδισε αρκετούς πόντους και από  τον επιλογέα ταχυτήτων και από το πλαίσιο.

Είπαμε ότι για τους κινητήρες θα αναφερθούμε ειδικότερα σε άλλο ρεπορτάζ. Λίγη υπομονή. Άλλωστε αναμένεται συνάντηση και με την Ford ( το κανονίζει η κυρία Χ.Αγρογιάννη) να μας δώσει πληροφορίες.

Ναι μεν οδηγήσαμε το Fiesta με τον diesel κινητήρα. Όμως είναι ελαστικός; Θα σας προβληματίσει μετά 15.000 χιλιόμετρα ;  Τι προβλήματα θα αντιμετωπίσετε ενδεχομένως. Αυτά θα σας τα εξηγήσουμε σύντομα.

Οι τιμές στο Econetic diesel 1.6 ξεκινούν από τα 14.151 ευρώ με απόσυρση και το προωθητικό πρόγραμμα της εταιρίας

 

Τιμές όλης της γκάμας

Οι τιμές όπως εσείς μπορείτε να αγοράσετε το αυτοκίνητο είναι αυτές που σας δίνουμε. Μην ακούτε τι σας λένε. Με όφελος, με απόσυρση, με προωθητικό πρόγραμμα και ένα σωρό άλλες λέξεις.

Η FORD έβγαλε –βάζοντας κάτω όλα τα υπέρ για τον καταναλωτή – μια τελική τιμή για κάθε μοντέλο. Αμ ένα μοντέλο κάνει 20.000 και το δίνει 17.000 αυτό δεν σας νοιάζει εσάς πως το κατάφερε. Εσάς σας νοιάζει πόσο το αγοράζετε.

Δείτε τις τιμές.

 

 

Trend 3πόρτες 80 ίπποι, 11.051 ευρώ

Trend 5πορτες 80 ίπποι,  11.448 ευρώ

 

Trend 3πόρτες 100 ίπποι, 11.928 ευρώ

Τrend 5 πόρτες 100 ίπποι, 12.325 ευρώ

 

Τrend Econetic Diesel 3πόρτες, 13.755 ευρώ

Τrend Econetic Diesel 5πόρτες, 14.151 ευρώ

 

 

Titanium 3πόρτες 80 ίπποι, 12.237 ευρώ

Titanium 5πόρτες 80 ίπποι, 12.810 ευρώ

 

Titanium 3πόρτες 100 ίπποι, 12.905 ευρώ

Titanium 5πόρτες 100 ίπποι, 13.510 ευρώ

 

Titanium 3πόρτες 125 ίπποι, 13.905 ευρώ

Titanium 5πόρτες 125 ίπποι, 14.510 ευρώ

 

Titanium   Econetic Diesel 5πόρτες, 15.576 ευρώ

 

Titanium Χ 3πόρτες 125 ίπποι, 15.105 ευρώ

Titanium Χ 5πόρτες 125 ίπποι, 15.710 ευρώ

 

Sport 3πόρτες, 125 ίπποι, 14.705 ευρώ

 

 

 

 

 

 

 

Related posts