Το πολυδιαφημισμένο ,πιο γρήγορο τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το περίφημο «Λευκό Βέλος», χάλασε λίγο μετά την αναχώρησή του από την Αθήνα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη. Το να χαλάσει είναι κάτι λογικό. Όλα τα αυτοκίνητα, τρένα, πλοία, αεροπλάνα κάποτε χαλάνε και επισκευάζονται.
Τι γίνεται όμως όταν μέσα σε ένα τρένο (όπως συνέβη χθες με το Λευκό Βέλος) είναι γεμάτο κόσμο; Το λογικό είναι αρχικά να υπάρχει ένας μηχανισμός που να εξυπηρετεί τους επιβάτες που έχουν πληρώσει ένα πανάκριβο εισιτήριο.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η αμαξοστοιχία που ξεκίνησε στις 5:20 από την Αθήνα, με προορισμό τη Λάρισα, στις 6 το απόγευμα σταμάτησε στο ύψος του σταθμού της Δεκέλειας, ενδεχομένως λόγω μηχανικής βλάβης.
Οι επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στο σημείο, κάτω από συνθήκες αφόρητης ζέστης (καθώς ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε μιας το τρένο ήταν σταματημένο) ενώ δεν είχαν λάβει ενημέρωση από επίσημα χείλη για το τι ακριβώς είχε συμβεί.
Την ίδια ώρα, ταλαιπωρία υπέστησαν και εκατοντάδες άλλοι επιβάτες που περίμεναν να αναχωρήσουν με δρομολόγια από τον Σταθμό Λαρίσης, καθώς είχε πέσει το ρεύμα στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η εταιρεία γύρω στα μεσάνυχτα της Πέμπτης εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την ταλαιπωρία που υπέστησαν εκατοντάδες επιβάτες (κάποιοι εκ των οποίων εγκλωβίστηκαν και μέσα σε τρένα), ζητώντας μεν συγγνώμη, τονίζοντας δε πως δεν ευθύνεται για την ταλαιπωρία των επιβατών αφού η βλάβη αφορούσε τις υποδομές. Παράλληλα δεσμευόταν πως μέχρι τη 1 π.μ. και οι τελευταίοι επιβάτες θα είχαν φτάσει στον προορισμό τους, σημειώνοντας πως το σύνολο των επιβατών αποζημιώθηκε μετά την ταλαιπωρία τους.
https://www.youtube.com/watch?v=_WXnLLEiV0s&t=4s
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
Σήμερα το απόγευμα (χθες) μια διακοπή ρεύματος στις υποδομές είχε ως αποτέλεσμα σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων που κινούνταν από τον Σταθμό Λαρίσης προς Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα.
Τα τρένα ακινητοποιήθηκαν στη γραμμή και πραγματοποιήθηκε μεγάλη επιχείρηση για την επαναφορά των επιβατών στους Σταθμούς.
Οι περισσότεροι επιβάτες έχουν μεταφερθεί στον τελικό προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ μέσα στην επομένη ώρα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά του συνόλου των επιβατών στους προορισμούς τους.
Όλοι έχουν αποζημιωθεί για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει.
Η κυκλοφορία σταδιακά θα ομαλοποιηθεί καθώς η ηλεκτροδότηση στο δίκτυο δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί.
Η Hellenic Train ζητά μία ειλικρινής συγνώμη από τους επιβάτες για αυτό το ατυχές γεγονός, αν και η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αξιοπιστία των υποδομών.
Κλείνοντας θα κάνουμε μια επισήμανση. Αν ποτέ χρειασθείτε να διεκδικήσετε το δίκιο σας δεν πρόκειται να σας εξυπηρετήσει ΚΑΝΕΝΑΣ στο τηλέφωνο. Άσε που με το σύστημα που έχουν υπάρχει χρονοχρέωση και μπορεί μέχρι να το σηκώσει ένας υπάλληλος μπορεί να έχεις φτάσει το δεκάρικο από κινητό τηλέφωνο. Μας το έχουν καταγγείλει αρκετοί επιβάτες που έχουν καρτοτηλέφωνα και το κατάλαβαν ότι χρεώνονται ότι τέλειωσαν οι μονάδες τους.
Ο υπάλληλος στην τηλεφωνική γραμμή που θα σε απαντήσει θα σε παραπέμψει στα γραφεία στο Σταθμό Λαρίσης.
Ίσως μόνο εκεί θα μπορέσει ένας πελάτης να εξυπηρετηθεί.
Κλείνοντας να επισημάνουμε ακόμη κάτι. Λέει η ανακοίνωση.
Όλοι έχουν αποζημιωθεί για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει.
Όχι κύριοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν αποζημιώσατε κανέναν. Δώσατε πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου για να μην σας σύρουν στα δικαστήρια. Αποζημίωση σημαίνει δίνω χρήματα για την ταλαιπωρία.
ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. Όπως κάνουν οι αεροπορικές εταιρίες.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι:
To Δημόσιο θα δίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για δέκα χρόνια, ωστόσο, από τα 500 εκατ. ευρώ, τα 453 θα επιστρέψουν στο ελληνικό δημόσιο σε επενδύσεις. To συνολικό όφελος για την ελληνική οικονομία (μαζί με το μισθολογικό κόστος κά) ανέρχεται σε περίπου 2,2 δισ. ευρώ.
Για το πρόγραμμα ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ;eουν δημοπρατηθεί, με τη διαδικασία της μελέτης-κατασκευής, έργα ύψους 4,5 δισ. ευρώ, και ότι βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα αναβάθμισης και εξηλεκτρισμού του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου, ύψους 1,2 δισ. ευρώ.
Από όλες αυτές τις συμβάσεις που υπέγραψε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής δεν μας είπε κανένας πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια βάζει στην τσέπη η αρμόδια εταιρία που χρειάσθηκε να περάσουν 7 ώρες μέχρι να κινητοποιηθεί ο μηχανισμός εξυπηρέτησης των επιβατών.
Κλείνοντας να επισημάνουμε και τη σπόντα που έριξε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αρμόδιο υπουργό.
Η Hellenic Train ζητά μία ειλικρινής συγνώμη από τους επιβάτες για αυτό το ατυχές γεγονός, αν και η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αξιοπιστία των υποδομών.
Το μπαλάκι των ευθυνών το πέταξαν στις υποδομές. Όταν υπέγραφαν τις συμβάσεις δεν ήξεραν τις υποδομές της Ελλάδος; Δεν ήξεραν ότι οι υποδομές δεν είναι όπως στην Ιταλία; Η τώρα το ανακάλυψαν.
Περ.Χαλ.