Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Νοέ 2021
Πολιτισμός

«ΑΝΝΑ» μια θεατρική παράσταση που καθηλώνει τον θεατή στο θέατρο Δρόμος

Γράφει η Μαίρη Γκαζιάνη

Το βραβευμένο έργο της Σαμ Πότερ στεγάζεται στη μικρή θεατρική σκηνή του θεάτρου Δρόμος, σε ένα λιτό σκηνικό, με ρεαλιστική σκηνοθετική γραμμή και μια ταλαντούχα νέα ηθοποιό. Προσθέτοντας τη μουσική και τον φωτισμό, όλα μαζί, συνθέτουν τη μαγική συνταγή επιτυχίας μιας θεατρικής παράστασης αξιώσεων.

Ο σκηνοθέτης Εμμανουήλ Γ. Μαύρος κατευθύνει την ηθοποιό του Παναγιώτα Αβραμοπούλου σε έναν μονόλογο 100 λεπτών, δίχως διάλειμμα, κι αυτό από μόνο του αποτελεί μια δύσκολη συνθήκη.

Τα συναισθήματα που κυριαρχούν στο έργο είναι πάμπολλα. Η Παναγιώτα Αβραμοπούλου (Άννα) οφείλει να περάσει από πολλούς ρόλους, γυναίκα, κόρη, σύντροφος, φοιτήτρια, εργαζόμενη μητέρα και να διαχειριστεί τις εκάστοτε καταστάσεις. Χιούμορ, θυμός, πικρία, απελπισία, ένα ένα ή ταυτόχρονα περισσότερα από ένα καλούνται να αναδυθούν από τον εσωτερικό κόσμο της Άννας για να καταλήξουν στον θεατή.

Όταν, μετά από ένα τεστ DNA, προκύπτει ότι, από λάθος του μαιευτηρίου, η κόρη της Άννας, η Έλλη δεν είναι παιδί της ενώ η βιολογική κόρη της Αϊσέ βρίσκεται σε άλλους γονείς, η συνάντηση μαζί τους είναι αναπόφευκτη. Το πως θα αντιμετωπίσουν την αποκάλυψη είναι ένα θέμα που οφείλουν να λύσουν με γνώμονα το καλό των παιδιών τους είτε το γέννησαν είτε το μεγαλώνουν. Κι αναρωτιέται κάποιος, ποια αγάπη είναι ισχυρότερη; Μπορούν οι γονείς να συμπλεύσουν όταν μάλιστα προέρχονται από αντίθετα κοινωνικά στρώματα;

Η συγγραφέας Μαίρη Γκαζιάνη με τους συντελεστές της παράστασης

Στην πορεία έρχεται μια ανατρεπτική κατάσταση, απορρίπτει τις προσδοκώμενες ισορροπίες, εξοργίζει και παράλληλα απελπίζει την Άννα κι εδώ αναδεικνύεται το δυνατό σημείο του έργου. Ο σκηνοθέτης καθοδήγησε την ηθοποιό να χειριστεί όλη τη γκάμα των συναισθημάτων με νεύρο και με ένταση, η απόγνωση διαδέχεται το θάρρος, η θλίψη κυριαρχεί έναντι της ελπίδας, το αμήχανο γέλιο εναλλάσσεται με το κλάμα ώστε να ξεπεράσει τα υποκριτικά όριά της για τις ανάγκες του ρόλου της. Και η Παναγιώτα Αβραμοπούλου πράγματι αντεπεξέρχεται αξιοπρεπώς αναδύοντας κάθε είδους συναίσθημα τη στιγμή που πρέπει στην κατάσταση που αρμόζει.

«Η δήθεν κοινωνική αλλά και οικονομική διαφορά με την γυναίκα που μεγαλώνει το βιολογικό της παιδί έρχεται να ξεγυμνώσει τα κενά μιας συντηρητικής, άκρως απολυταρχικής, δήθεν άριστης ελίτ, αλλά και γενικότερα της κοινωνίας, που αρνείται να συνταχθεί με την πραγματικότητα, την ανάγκη της μητρότητας, με την αθώα ύπαρξη που καλείται παιδί, αγνοώντας βασικά ανθρώπινα συναισθήματα: Την αγάπη, την στοργή, τον συνάνθρωπο, την υποστήριξη, την αλληλεγγύη, την ενθάρρυνση» αναφέρει ο σκηνοθέτης Εμμανουήλ Γ. Μαύρος.

Το σίγουρο είναι πως όλοι οι συντελεστές λειτούργησαν με απόλυτη ευσυνειδησία για το αποτέλεσμα ώστε ο θεατής ν΄ απολαμβάνει τον πλούτο της υποκριτικής τέχνης μέσα από μια θεατρική παράσταση, άρτια από κάθε άποψη. Κι όσον αφορά το ποια αγάπη είναι ισχυρότερη, αυτό φανερώνεται στο τέλος του έργου αποτελώντας το κυρίαρχο μήνυμά του.

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στον παρακάτω σύνδεσμο

https://now24.gr/annahannato-brabeumeno-ergo-tis-sam-poter-proti-fora-stin-ellada-se-skinothesia-emmanouil-mayrou/?fbclid=IwAR34-YhFoE1wKwm1cjmxL2NzUOZNLEVRqsJ5eZ_UhxVeaPKuvsgGANhpc1Q

 

 

 

 

Related posts