Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Ιούν 2021
Auto-Moto

Ακόμη χαμογελά ο MAX VERSTAPPEN- Δεν μιλιέται ο Lewis Hamilton

Λογικό είναι να χαμογελά ακόμη και σήμερα ο Max Verstappen. Δεν είναι μόνο ότι κέρδισε το χαοτικό γκραν πρι στη Γερμανία αλλά κέρδισε στη βρεγμένη πίστα έδειξε την κλάση του.

Έκανε πέντε Pit Stop και δεν του βγήκε σε κακό.

Οι ειδικοί της Pirelli δίνουν τις δικές τους εξηγήσεις για αυτόν το δύσκολο αγώνα που ανέβασε στο βάθρο των νικητών τους Max Verstappen (Red Bull) ,Sebastian Vettel (Ferrari) και  Daniil Kvyat (Τoro Rosso).

Ας δούμε όμως τα σημεία κλειδιά αυτού του δύσκολου αγώνα μέσα από τις «γνωματεύσεις» των μηχανικών της Pirelli.

Τα σημεία κλειδιά είναι :

  • Ευρεία μίξη στρατηγικών (από 3-6 αλλαγές) κατά τη διάρκεια του αγώνα των 64 γύρων, λόγω των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών. Χρησιμοποιήθηκαν όλα τα διαθέσιμα ελαστικά της γκάμας, εκτός από τη σκληρή γόμα.
  • Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 78 pit stop οι οδηγοί χρησιμοποίησαν 97 σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.
  • Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά μετά από τρεις αναγνωριστικούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι ομάδες αντιδρούσαν στις μεταβολές της πρόσφυσης και των συνθηκών. Το τελευταίο pit stop όπου έβαλαν slick ελαστικά αποδείχτηκε καθοριστικό για την έκβαση του αγώνα.
  • Ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel, εκκίνησε τελευταίος καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα στις κατατακτήριες δοκιμές. Έκανε πέντε αλλαγές ελαστικών για να τερματίσει τελικά δεύτερος. Η στρατηγική του ήταν πανομοιότυπη μ’ αυτή του Verstappen.
  • Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton βγήκε εκτός πίστας δυο φορές και σταμάτησε στα pit έξι φορές ( όπως και ο Kevin Magnussen με τη Haas) για να τερματίσει τελικά 11ος.
  • Οι οδηγοί έπρεπε να είναι προσεκτικοί για να μην υπερθερμάνουν τα βρόχινα ελαστικά σε μια πίστα που στέγνωνε γρήγορα. Τα ενδιάμεσα ελαστικά αντιμετώπισαν πολύ καλά τις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
  • Στην αρχή του αγώνα η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν στους 22 βαθμούς Κελσίου και του οδοστρώματος στους 28 βαθμούς Κελσίου. Στο τέλος η επιφάνεια οδοστρώματος ήταν κατά βάση στεγνή.

ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ

  • ΣΚΛΗΡΗ C2: Ήταν το μόνο ελαστικό που δε χρησιμοποιήθηκε καθόλου κατά τη διάρκεια του αγώνα.
  • MEΣΗ C3: Μόνο πέντε οδηγοί (συμπεριλαμβανομένου του Verstappen) χρησιμοποίησαν αυτή τη γόμα για ελάχιστους γύρους. Η μαλακή γόμα απέδιδε καλύτερα σ’ αυτές τις υγρές και κρύες συνθήκες.
  • ΜΑΛΑΚΗ C4: Χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς στο τέλος του αγώνα. Μ’ αυτή πέτυχε τον ταχύτερο γύρο ο Verstappen, κερδίζοντας έτσι τον έξτρα βαθμό.
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Αυτό το ελαστικό χρησιμοποιήθηκε εκτενώς κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε μερικές περιπτώσεις, για πάνω από 20 γύρους.
  • ΒΡΟΧΙΝΑ: Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με αυτό το ελαστικό, οι περισσότεροι όμως το αντικατέστησαν νωρίς κατά τη διάρκεια της εμφάνισης του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας.

 

O MARIO ISOLA, επικεφαλής της F1 ΚΑΙ αγώνων αυτοκινήτου δήλωσε:

«Για τους υπεύθυνους στρατηγικής ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες της χρονιάς. Έπρεπε συνεχώς να προσαρμόζονται και ν’ αντιδρούν στις ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνθήκες. Ειδικά όσον αφορά στη μεταβολή της πρόσφυσης και στις ευκαιρίες που ανοίγονταν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Εκτός αυτών οι συνθήκες ήταν διαφορετικές σε κάθε τμήμα της πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η στρατηγική να κάνει πραγματική διαφορά σ’ αυτό τον αγώνα. Πιο σημαντικό ρόλο έπαιξε η τελευταία αλλαγή όταν πέρασαν σε slick ελαστικά. Οι τρεις οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τις δυνατότητες της μαλακής γόμας σε μια πίστα που στέγνωνε στο τέλος του συναρπαστικού και απρόβλεπτου αγώνα.

HOCKENHEIMRING, GERMANY – JULY 28: Lewis Hamilton, Mercedes AMG F1 W10 Carlos Sainz Jr., McLaren MCL34 Alexander Albon, Toro Rosso STR14 Lando Norris, McLaren MCL34 Kimi Raikkonen, Alfa Romeo Racing C38 Sebastian Vettel, Ferrari SF90 during the German GP at Hockenheimring on July 28, 2019 in Hockenheimring, Germany. (Photo by Mark Sutton / LAT Images)

Ενόσω ήταν βρεγμένο το οδόστρωμα, τα ενδιάμεσα ελαστικά απέδειξαν την ικανότητα προσαρμογής που έχουν σε μια ευρεία γκάμα συνθηκών. Αυτό ήταν κρίσιμο καθώς κανένας οδηγός δεν είχε δοκιμάσει τα βρόχινα ελαστικά. Οπότε δεν υπήρχε ρεαλιστικό σημείο αναφοράς για το σημείο που συμφέρει να γίνει αλλαγή. Τώρα πλέον έχουμε πολλά δεδομένα από τα ενδιάμεσα ελαστικά. Συγχαρητήρια σ’ όλους τους οδηγούς που ανέβηκαν στο βάθρο αλλά και στη Racing Point με τον Lance Strol. Βρέθηκε επικεφαλής λίγο πριν το τέλος του αγώνα, χάρη στην στρατηγική τους».

 

Related posts