Το πρωί η αεροπορική εταιρεία Ryanair έδωσε συνέντευξη τύπου. Δεν είχαμε προσκληθεί και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς είπαν οι υπεύθυνοι της εταιρίας.Όμως λίγο μετά τη συνέντευξη τοσο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών όσο και η Aegean έστειλαν απαντήσεις και διευκρινήσεις σε αυτά που ελέγχθησαν και σίγουρα πυροδότησαν την ατμόσφαιρα.
Ας δούμε τι λεει ο ΔΑΑ.
“ Σε συνέχεια της σημερινής Συνέντευξης Τύπου της αεροπορικής εταιρείας Ryanair, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επισημαίνει τα εξής σχετικά με την αγορά της Αθήνας:
Τα νέα κίνητρα χειμερινής περιόδου του ΔΑΑ: Εκπτώσεις από 30% έως 77% στις χρεώσεις αεροδρομίου. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του επιμερισμού του επιχειρηματικού ρίσκου με τις αεροπορικές εταιρείες, και με 40 αεροπορικές εταιρείες να έχουν ήδη αξιοποιήσει τα ειδικά κίνητρά του, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, πέρα από την τρέχουσα θερινή περίοδο, θα συνεχίσει και κατά τη χειμερινή περίοδο 2013-14 την πολιτική στοχευμένων κινήτρων, ουσιαστικά παρέχοντας εκπτώσεις από 30% έως 77% επί των χρεώσεων του αεροδρομίου.
Η Ryanair, όπως ήδη έχει ενημερωθεί από την εταιρεία μας, είναι ευπρόσδεκτη να αξιοποιήσει τα νέα κίνητρα που προσφέρει ο ΔΑΑ για την ανάπτυξή της από το αεροδρόμιο της Αθήνας και ειδικότερα το κίνητρο νέων αγορών (το οποίο παρέχει 77% έκπτωση ανά επιβάτη επί των χρεώσεων του αεροδρομίου) και το κίνητρο ανάπτυξης δρομολογίων εσωτερικού (το οποίο παρέχει έως και 34% έκπτωση ανά επιβάτη επί των χρεώσεων του αεροδρομίου). Οι συγκεκριμένες χρεώσεις κινούνται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από άλλα ευρωπαϊκά μητροπολιτικά αεροδρόμια (όπως τα ισπανικά) όπου δραστηριοποιείται η συγκεκριμένη εταιρεία, τα οποία λόγω επιπέδου κίνησης, ποιότητας υπηρεσιών και υποδομών είναι άμεσα συγκρίσιμα με το αεροδρόμιο της Αθήνας.
Σημειώνεται ότι, αν η Ryanair επιλέξει να αξιοποιήσει το κίνητρο ανάπτυξης νέων αγορών που προσφέρει ο ΔΑΑ ανά επιβάτη σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες, τότε το κόστος το οποίο διαμορφώνεται, είναι αρκετά χαμηλότερο από εκείνο με το οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται στο σύνολο του δικτύου της.
Εξαιρετική συνεργασία του ΔΑΑ με τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει επιλέξει να στηρίζει έμπρακτα τις αεροπορικές εταιρείες που επενδύουν σε διαρκή, μακροχρόνια παρουσία, προσβλέποντας σε ανάπτυξη. Επισημαίνεται ότι το 20% του συνόλου των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο ΔΑΑ είναι εταιρείες χαμηλού κόστους, στις οποίες αντιστοιχεί το 10% της διεθνούς επιβατικής κίνησης. Η συνεργασία με τις εταιρείες αυτές, οι οποίες από την Αθήνα εξυπηρετούν 20 προορισμούς – 22 αεροδρόμια, είναι εξαιρετική, αξιόπιστη, συνεχώς αναπτυξιακή και σύμφωνη με το γενικότερο επιχειρηματικό μοντέλο του αεροδρομίου. Για παράδειγμα, η easyJet αποτελεί τον 3ο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στο ΔΑΑ και εξυπηρετεί 8 προορισμούς ετησίως από την Αθήνα.
Λίγο μετα την συνέντευξη τύπου με ανακοίνωση της η Aegean αναφέρει ότι η παραπάνω εταιρία παραπληροφορεί τον κόσμο. Η Aegean με δελτίο τύπου της λέει σχετικά:
“ Η Ryanair με όσα αναφέρει, παραπληροφορεί την ελληνική αγορά, σε μια προσπάθεια να επιτύχει ειδική φορολογική αντιμετώπιση και απαλλαγές. Η δραστηριότητα της Ryanair, όπως και της Easyjet και άλλων low cost εταιριών έχει μεγαλώσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Και αυτό είναι θεμιτό γιατί παρέχουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές. Η περαιτέρω ανάπτυξη είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό είναι επίσης θεμιτή, αρκεί να ανταγωνιζόμαστε όλοι επί ίσοις όροις. Αν η στρατηγική του Δημοσίου περιλαμβάνει μείωση των φόρων και τελών, αυτή θα πρέπει να αφορά και να ωφελεί ολόκληρη την αεροπορική αγορά, χωρίς διακρίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις.”
Στο ίδιο δελτίο τύπου η AEGEAN λέει ότι όλοι είναι καλοδεχούμενοι , αρκεί να καταβάλλουν τους ίδιους φόρους.
1. Η Ελληνική αεροπορική αγορά είναι ανοικτή και προσβάσιμη σε όλους.
2. Κάθε ευρωπαϊκή εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε αυτήν με τους ίδιους φόρους και επιβαρύνσεις που πληρώνει και η AEGEAN.
3. Η AEGEAN συνεισφέρει σήμερα στον τουρισμό με 4 εκ. επιβάτες εξωτερικού από Αθήνα και περιφέρεια, έναντι 1 εκ το 2004, παρουσιάζοντας αυξητική δυναμική κατά 22% το 2013. Προφανώς χωρίς φόρους Δημοσίου και επιβαρύνσεις αεροδρομίων, ύψους 160 εκατ. που καταβάλλει σε ετήσια βάση, θα μπορούσε να επιτύχει ακόμα σημαντικότερα μεγέθη.
4. Το 2013 πετύχαμε σημαντική αύξηση κατά 15% και στην Αθήνα, που ήταν πτωτική τα προηγούμενα χρόνια
5 Τα τελευταία 3 χρόνια, 18 εκατ. επιβάτες μας τοποθετούν, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά ως την «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τη σχέση ποιότητας – τιμής που προσφέρουμε. Για εμάς η δική τους γνώμη και επιβράβευση έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.
6. Σε ό,τι αφορά το δίκτυο εσωτερικού έχουμε μειώσει τους ναύλους μας κατά 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια, με αποτέλεσμα ο μέσος ναύλος να φθάνει σήμερα τα 46€ χωρίς φόρους.
7. Έχουμε δεσμευθεί δημόσια και επανειλημμένα, ότι και μετά την εξαγορά της Olympic Air θα συνεχίσουμε να διατηρούμε τα χαμηλά επίπεδα ναύλων.
Related posts
150% ακριβότερα φάρμακα λόγω… ΕΚΑΣ
Μεγάλη φωτιά στα Φάρσαλα
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
«Ελένη εκ Σύρου»-Η Ευσταθία μοιράστηκε την εμπειρία της με σημαντική τραγουδοποιό Μελίνα Τανάγρη (ΒΙΝΤΕΟ)
Στο 8ο τεύχος της «Εφημερίδας των Κυριών» της Καλλιρρόης Παρρέν , με ημερομηνία κυκλοφορίας 26 Απριλίου 1887, η Ευσταθία ανακάλυψε…