Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
12 Νοέ 2024
Ελλάδα

Χαμηλοί ναύλοι από την Aegean για τις άγονες γραμμές

 

Η γρήγορη μετακίνηση των επιβατών στις άγονες γραμμές με χαμηλές τιμές είναι ένα από τα μεγάλα θέματα που απασχολούν τη διοίκηση της Aegean airline.

Στο θέμα των άγονων γραμμών, για το 2014 πρόσθεσαν  23% περισσότερες θέσεις, δηλαδή 84.000 θέσεις περισσότερες σε σχέσεις με τις θέσεις που είχαν για το 2013. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Αύξησαν τον αριθμό των δρομολογίων ,συνδέοντας απευθείας περιφερειακά αεροδρόμια. Συνδέουν τώρα τη Θεσσαλονίκη ,με τις εταιρίες  Aegean και Ολυμπιακή  με πάρα πολλά άλλα νησιά, όπως την Ρόδο την Κω, την Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη.  Συνδέουν δηλαδή  την Θεσσαλονίκη με την Κεφαλονιά και επίσης συνδέουν τη Ρόδο με Σαντορίνη και Μύκονο από το καλοκαίρι του 2014. Πολύ σημαντικό για τους Έλληνες επιβατες που δεν θα ταλαιπωρούνται από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο.

Πριν από μερικές ημέρες ο κ. Ευτύχης Βασιλάκης αναφέρθηκε και στους χαμηλούς ναύλους που άρχισαν να εφαρμόζονται από τον Οκτώβρη ενώ το ίδιο έκανε με χαμηλούς ναύλους ένα μήνα αργότερα  και η  Ολυμπιακή.

Ο κ. Ευτύχης Βασιλάκης είπε:

“Έχουμε εντάξει, και το ανακοινώσαμε αυτό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Ολυμπιακής, εντάξαμε ένα χαμηλότερο ναύλο, συνεπής με την πολιτική των χαμηλών ναύλων την οποία η Aegean έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια. Εντάξαμε και στις άγονες γραμμές μία δεύτερη τιμή, χαμηλότερη από αυτή την οποία προβλέπει η σύμβαση εκμετάλλευσης των άγονων γραμμών, με σκοπό να τονώσουμε τη ζήτηση, την κίνηση αλλά και να δώσουμε μεγαλύτερη και ευκολότερη δυνατότητα στους κατοίκους πρόσβασης προς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη στους κατοίκους των άγονων νησιών.

Για να διευκολύνουμε την πρόσβαση τόσο των κατοίκων των άγονων διαδρομών αλλά και των ξένων προς τις άγονες γραμμές, θεσπίσαμε πολύ χαμηλό κόστος σύνδεσης του εσωτερικού σκέλους εφ’ όσον ο επιβάτης πετάει και εξωτερικό. Δηλαδή ένας επιβάτης της άγονης γραμμής ο οποίος θέλει να πάει στο Λονδίνο το χειμώνα έχει μηδενική χρέωση στο εσωτερικό σκέλος και το ίδιο φυσικά ισχύει και για ένα ξένο ο οποίος  θέλει να φτάσει σε ένα από τα άγονα νησιά. Αυτό είναι ένα κίνητρο και μία διευκόλυνση για τους κατοίκους των άγονων γραμμών στην περίοδο του χειμώνα, αλλά είναι ένα σημαντικό κίνητρο για τον ξένο τουρίστα να διαλέξει ένα από τα άγονα νησιά σαν προορισμό διακοπών.”