Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Οκτ 2021
Υγεία

7+1 τρόφιμα που δε μας χορταίνουν ποτέ! – Υπάρχει και επιστημονική εξήγηση

Όταν πεινάτε τρώτε φαγητό για να ικανοποιήσετε το αίσθημα, όμως δεν το κάνετε πάντα με τον σωστό τρόπο.

Ενώ υπάρχουν αμέτρητα τρόφιμα που είναι πραγματικά νόστιμα, έχει διαπιστωθεί ότι μερικά από αυτά δεν μπορούν να ικανοποιήσουν την πείνα μας και μάλιστα την αυξάνουν.

Είναι μια ανεπιθύμητη κατάσταση, δεδομένου ότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ποια  είναι αυτά τα τρόφιμα, εμείς ωστόσο κάναμε μια μικρή έρευνα και τα ανακαλύψαμε. Αν λοιπόν αναρωτιέσαι γιατί πεινάς κάθε φορά του τρως λευκό ψωμί ή πατατάκια, η παρακάτω λίστα είναι για σένα.

 

Λευκό ψωμί

Το λευκό ψωμί μπορεί να έχει ωραία γεύση, αλλά ανεβάζει τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα σας. Το ψωμί σίτου και ολικής αλέσεως είναι μια πολύ καλύτερη εναλλακτική λύση. Η περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες χωνεύεται πιο αργά, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

 

Αλμυρά σνακς

Τα αλμυρά σνακ, όπως τα τσιπς, μας κάνουν να πεινάμε επειδή είναι γεμάτα αλάτι. Όλο αυτό το αλάτι προκαλεί συνήθως αφυδάτωση, και μάλιστα λέγεται ότι μπερδεύει τον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα πιστεύουμε ότι πεινάμε, ενώ στην πραγματικότητα διψάμε.

 

Δημητριακά

Πολλά δημητριακά περιέχουν έλαχιστες φυτικές ίνες είναι γεμάτα ζάχαρη. Όλη αυτή η περίσσεια ζάχαρης προκαλεί αυξομειώσεις στα επίπεδα ινσουλίνης. Αν θέλετε να το αποφύγετε, αναζητήστε δημητριακά ολικής άλεσης.

 

Χυμοί

Ακόμη και οι φυσικοί χυμοί φρούτων, μπορεί να προσφέρουν βιταμίνες και πολύτιμες για τη λειτουργία της πέψης ίνες, παρ’ όλα αυτά αυξάνουν και στη συνέχεια μειώνουν (και μάλιστα γρήγορα) τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

 

Σούσι

Το σούσι θεωρείται και είναι υγιεινή τροφή, ωστόσο, 30 γραμμάρια ρυζιού αντιστοιχούν σε 2-3 φέτες λευκού ψωμιού και επειδή και πάλι ο λόγος γίνεται για υδατάνθρακες, το αίσθημα του κορεσμού είναι προσωρινό, με τις γνωστές συνέπειες.

 

Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Όπως λένε οι ειδικοί είναι καλύτερα να φάει κανείς, για παράδειγμα, μισό κεσεδάκι πλήρες γιαούρτι, παρά ένα ολόκληρο με 2% λιπαρά. Πρόκειται για εξαιρετικά φτωχή σε ενέργεια τροφή, που μόνο για λίγο ικανοποιεί το αίσθημα της πείνας και μετά από λίγο ο οργανισμός νιώθει στο πολλαπλάσιο την ανάγκη για κάτι χορταστικό.

 

“Λευκά” ζυμαρικά

Τα λευκά ζυμαρικά έχουν ακριβώς την ίδια επίδραση με το λευκό ψωμί αλλά θεωρούνται πιο «ύπουλα» γιατί μπορεί κανείς να καταναλώσει πολύ μεγάλες ποσότητες.

 

Πίτσα

Ο λόγος που δεν μπορούμε να φάμε ποτέ μόνο ένα κομμάτι έχει αν κάνει με τον συνδυασμό του λευκού αλευριού της ζύμης, των υδρογονωμένων ελαίων, των επεξεργασμένων τυριών και των συντηρητικών που επίσης ρίχνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μειώνουν τους ρυθμούς παραγωγής των ορμονών κορεσμού.

πηγή: pronews.gr 

Related posts