Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Ιούν 2022
Ελλάδα

6.1 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Aegean to 2012

Μέσα σε ένα χρόνο, το 2012, η   Aegean Airlines μετέφερε  6,1 εκατομμύρια επιβάτες. Είναι μια εταιρία που καθημερινά βελτιώνεται και αυτό μπορεί να το ξέρουν  από πρώτο χέρι όσοι ταξιδεύουν συχνά αφού μπορούν μόνοι τους να διαπιστώνουν τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία του κ. Βασιλάκη. Μάλιστα τα  Skytrax World βράβευσαν της Aegean ως την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία  στην Ευρώπη για το 2012.

Ένα σημαντικό για την ελληνική εταιρία είναι ότι από τον Ιούνιο του 2010 είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE.

Αυτό , εκτός των άλλων , σημαίνει ότι όσοι ταξιδεύουν με μια εταιρία που είναι στο γκρούπ της STAR ALLIANCE μπορούν να χρησιμοποιούν τα μίλια τους σε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία που ανήκει στο STAR ALLIANCE. Όχι για την Ευρώπη αλλά για όλον τον κόσμο.

Ας δούμε όμως τα στοιχεια που δημοσίευσε η Aegean Airlines.

Ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN το 2012 ανήλθε σε €653,4 εκ., παρουσιάζοντας μείωση 2% σε σύγκριση με το 2011. Ελάχιστη θα λέγαμε η πτώση αν υπολογίσουμε την κακή οικονομική κατάσταση όχι μόνο των Ελλήνων αλλά των περισσότερων κρατών στην Ευρώπη.

Το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €10,5 εκ., σε σχέση με ζημιές €27,2  εκ. το  2011.

Η AEGEAN μετέφερε 6,1 εκ. επιβάτες το 2012 σε σχέση με 6,5 εκ. το 2011, πετυχαίνοντας αύξηση πληροτήτων από 69% σε 74%. Η επιβατική κίνηση εσωτερικού μειώθηκε σημαντικά κατά 12%, ενώ η κάμψη των ναύλων εσωτερικού  ξεπέρασε το 10%, συνεχίζοντας την πτωτική τάση για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η επιβατική κίνηση του δικτύου εξωτερικού ανήλθε σε  3,5 εκ. επιβάτες,  με κάμψη 6% από/προς την Αθήνα άλλα και αύξηση 10% από/προς τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Παρά τη συνεχιζόμενη και εντεινόμενη κάμψη της ζήτησης από Έλληνες καταναλωτές, η εταιρεία κατάφερε  με την εξωστρέφεια, τις προσπάθειες διαχείρισης  του κόστους και την ομαλοποίηση στην κατάσταση της χώρας κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους να βελτιώσει τα λειτουργικά της αποτελέσματα πετυχαίνοντας οριακά θετικό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους €2.9 εκ.

Τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε €149.3 εκ. την 31.12.2012. Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Οι προσπάθειες για την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους, του στόλου και του δικτύου μας συνεχίζονται σε ένα περιβάλλον έντονης ύφεσης.  Παρά την εξαιρετικά δύσκολη αφετηρία του 1ου εξαμήνου του 2012 λόγω του κλίματος αστάθειας που είχε περιορίσει τον εισερχόμενο τουρισμό, καταφέραμε να περιορίσουμε τις απώλειες διατηρώντας παράλληλα τον κύκλο εργασιών μας. Η σταδιακή αποκατάσταση της εισερχομένης κίνησης από τον Ιούλιο αλλά και η ωρίμανση των δικών μας προσπαθειών συντέλεσαν στην εξομάλυνση του αποτελέσματος. Έχουμε ανάγκη τις οικονομίες κλίμακας από την εξαγορά της Olympic Air, που θα προκύψουν μετά την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ανταγωνισμού, για την επιστροφή σε βιώσιμη ανάπτυξη  εις όφελος του τουρισμού, των καταναλωτών, του προσωπικού και των μετόχων μας. Η  αναγνώριση των προσπαθειών μας για άλλη μια χρονιά με την βράβευση της Aegean ως καλύτερου περιφερειακού αερομεταφορέα στην Ευρώπη για το 2012 μας δίνουν δύναμη. Συνεχίζουμε αναδιατάσσοντας το έργο μας, επενδύοντας στο εξωτερικό τη χωρητικότητα που πλεονάζει στο εσωτερικό λόγω της έντονης κάμψης της ζήτησης.»

Related posts