Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
31 Μαΐ 2020
Auto-Moto

580 ίππους η Camaro!

H Camaro ZL1 του 2012 είναι η ισχυρότερη Camaro παραγωγής όλων των εποχών. Για να καταλάβετε, ξεπερνά τη μέγιστη ισχύ του θρυλικού ομώνυμου μοντέλου του 1969 κατά 150 ίππους, την ίδια στιγμή που πληροί τις αυστηρότερες αντιρυπαντικές προδιαγραφές και συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση της General Motors.

Ο Al Oppenheiser, ο αρχιμηχανικός του Camaro, δήλωσε γεμάτος υπερηφάνεια: «Η Camaro ZL1 φέρνει τις επιδόσεις και την τεχνολογία των super car στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Έχει περισσότερους ίππους από τη Ferrari 458, μεγαλύτερη ροπή από την Aston Martin DB9 και καλύτερη σχέση κιλών ανά ίππο από την Porsche 911 Carrera GTS.

Κάτω από το μακρύ καπό της βρίσκεται η υπετροφοδοτούμενη εκδοχή του αλουμινένιου V8 μηχανικού σύνολου LSA των 6,2 λίτρων. Η μέγιστη ισχύς του είναι οι 580 ίπποι και η ροπή διαμορφώνεται στα 754 Nm. Η αυξημένη απόδοση οφείλεται στο νέο σύστημα εισαγωγής και στο μεγαλύτερο intercooler. Επιπλέον, η Camaro ZL1 διαθέτει ένα ηλεκτρονικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο καταναλώνει λιγότερη ενέργεια από το απλό υδραυλικό σύστημα.

Η Camaro ZL1 θα διατίθεται στάνταρ με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το Tremec TR-6060 MG9, το οποίο «αντέχει» 30% περισσότερη ροπή από εκείνο της Camaro SS, ενώ τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι συνολικά αναβαθμισμένα. Η άλλη επιλογή που υπάρχει είναι το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, το Hydra-Matic 6L90, το οποίο προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας: το «Drive» που εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, το «Sport» που προσφέρει δυναμισμό και το «Manual», μέσω της οποίας το κιβώτιο λειτουργεί σειριακά.

Επιπλέον το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα ψύξης στο πίσω διαφορικό και ένα προηγμένο σύστημα καυσίμου. Προεξάρχον του χαρακτηριστικό, όμως, αποτελούν τις διπλές coilover μαγνητικές αναρτήσεις Magnetic Ride Control τρίτης γενιάς, το οποίο ρυθμίζει τη βύθιση των αμορτισέρ 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Υπάρχουν τρία set up ρυθμίσεων στις αναρτήσεις MRC: το «Tour» για άνεση, το «Sport» για δυναμισμό και το «Track» για απόλυτη συμπεριφορά. Εντύπωση προκαλούν, ακόμα, το σύστημα Performance Traction Management, που είδαμε για πρώτη φορά στην Corvette ZR1. Μέσω του εν λόγω συστήματος ρυθμίζονται οι αναρτήσεις, το σύστημα εκκίνησης και πρόσφυσης άλλα και το ESP, ώστε να προσφέρουν στον οδηγό την μέγιστη απόδοση. Το σύστημα PTM προσφέρει 5 προγράμματα λειτουργίας, τα οποία προσφέρουν από άνετες βόλτες μέχρι απόλυτη συμπεριφορά σε μία πίστα αγώνων.

Πηγή: autotriti.gr

Related posts